Stran 1 od 1

Dizla da ali ne. Kaj so plusi in kaj minusi?

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:39 am
Napisal/-a Dolenjec
Hi!

Obračam se na vas, ker ste poznavalci, jaz pa o tem nimam pojma. Imam dvoje vprašanj.
1.) Kaj so plusi in minusi, če imaš avto na nafto?

2.) Koliko je tista meja (letna kilometrina), pri kateri se ti že splača nabava dizla?

Hvala vsem za odgovore!!!

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:47 am
Napisal/-a MGsax
smo že pisali o tem malo stare poste preleti.

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:59 am
Napisal/-a jaz2di
Nisem strokovnjak, imam pa dolgoletne dobre izkusnje in lahko zacnem z ocitnim..

PREDNOSTI:
- manjsa poraba (koliko manjsa je odvisno od avto, voznika, relacij,... nima smisla iskati magicne stevilke ki bi ti povedala kdaj se ti visja cena povrne - moje mnenje)
- neobcutljivost na tezo vozila, klance, leno menjavanje, itd... verjetno bodo strokovnjaki temu rekli vecji navor
- daljsa zivljenjska doba, ker se motor maze stalno zaradi lastnosti goriva
- ekoprednost: porablja manj fosilnega goriva, lahko ga bos predelal da bo pil biodiesel, ko bo star pa lahko tudi staro jedilno olje

SLABOSTI:
- starejsi so hrupni
- brez turbine so pospeski bolj klavrni
- ekoslabost: izpuh vsebuje veliko rakotvornih snovi

IZKUSNJE:
Starejsi dizelski Golf, lepo se vozi (nisem speed-junky), porabi zelo malo goriva, v 16 letih (mojih 6) nikoli vecjih problemov, na cedilu te lahko pustijo gorilne svecke, ce ti crknejo pozimi in imas obenem slab akumulator. Zelo zadovoljen z dizlom in nikoli ne pomislim da bi kupil bencinarja (razen ce bo to Porsche).

Objavljeno: Po jul 19, 2004 11:02 am
Napisal/-a Klausz
Daljsa zivljenska doba je predvsem zaradi nizjih obratov, pod katerimi motor deluje. Bistvena slabost je ta, da motor deluje pri nizji delovni temperaturi kar posledicno pomeni, da rabi dalj casa da se ogreje. kar pomeni, da so mestne voznje lahko strup za tak motor...

Objavljeno: Po jul 19, 2004 11:17 am
Napisal/-a Pugi
V iskalnik vpiši "dizl"... LP