Stran 1 od 1
Visanje tlaka v pnevmatikah...
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 8:51 am
Napisal/-a 1.8T
Po daljsem iskanju nisem nikjer zasledil te teme (...ali pa ne znam iskalnika uporabljati), zato mi ne zameriti, ce je taksna tema ze bila...
Torej, zamenjal sem podvozje za bolj sportno (Kayaba Ultra SR amortizerji ter FK vzmeti -40mm) in avto se je spremenil iz vrtne gugalnice v kar solidno na cesti lezec karavan. So far, so good.
Zaradi principa, da mora avto izgledati cim bolj "original", sem ostal na tovarniskih 15" litih platiscih, na katerih so gume GY EagleF1 205/60/15.
Do sedaj sem jih vedno vozil na 2,4 bara, sedaj pa sem jih pihnil na 2,6 bara, ampak se vedno cutim pod kolesi zvijanje in podajanje gume. Normalna poteza bi bila 16" ali celo 17" platisca, ampak mene zanima to, do katere mere je se zdravo visati tlak in kaj vse to s sabo potegne?
V mislih sem imel tja do 3 bare?
Any ideas?
/jan
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 8:57 am
Napisal/-a Skull23
Men se zdi da ti višanje (in nižanje) tlaka spremeni obliko gume, tako da to pomoje ni dobro delat zaradi lege, oprijema cestišča in obrabe gum. Zdej usaj poznaš dobre lastnosti večjih felten in s tem nizkoprofilnih gum

Objavljeno: Pe avg 06, 2004 9:04 am
Napisal/-a zupi13
guma bi naj pla napolnjena po predpisih proizvajalca

, ker premalo napolnjena se bo obrabla po robovih, preveč pa po sredini tekalne plasti!

Objavljeno: Pe avg 06, 2004 3:48 pm
Napisal/-a RedBull™
mal preveč imaš napolnjene (gume se ti bodo po sredini obrabljale)
Če se v avtu ponavadi voziš sam (brez dodatne teže) bo 2.1 ali 2.2 bara čist dovolj.
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 4:34 pm
Napisal/-a Serđo™
jst mam moje 205/40/17 med 2.0 in 2.2
Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:36 am
Napisal/-a 1.8T
Sem jih spredaj spustil na 2,2 bara, pa so se posedle in razlezle do te mere, da me je zaskrbelo. Sele pri 2,4 bara so se toliko dvignile, da imajo normalno obliko, ne pa kot en kupcek dr*ka... ce pa grem vec od 2,4 bara se oblika ne spreminja vec, samo trdota...
WTF?
V navodilih za avto pise spredaj od 2,1 do 2,2 bara.
/jan
Objavljeno: Po avg 09, 2004 9:25 am
Napisal/-a Skull23
Tako malo razlike se pomoje ne pozna... js mam 215/45 17 in mam spredaj 3.0 (težek motor) zadej pa 2.6bar. To mi je vulkanizer nafilal tolko, upam da obvlada svoj posel. Problem je ker nisem še nikjer na netu opazi kako stran z merami gum in priporočenim pritiskom...
Objavljeno: Po avg 09, 2004 9:30 am
Napisal/-a -djsly-
res raje premisli o nakupu večjih platišč in širših gum.
hint: 17"

Objavljeno: Po avg 09, 2004 9:48 am
Napisal/-a maček
jest mam 16 colske 205/55, pa serijsko piše da morjo bit napumpane med 1.9 in 2.2, pa k sem gume menu mi jih je vulkanizer napumpu na 2.6. Neke hude razlike v vožnji ni lohk, da se obrabljajo bolj, ampak ne ne na zunanji in ne sam na notranji strani ampak enakomerno, je pa avto mal bolj trd.
Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:02 am
Napisal/-a 1.8T
-djsly- je napisal/-a:res raje premisli o nakupu večjih platišč in širših gum.
hint: 17"

Indeed.
Glih 17" ne, bom pa verjetno 16" col (ker imam ze homologirane). Ne da se mi spet po LPP-ju letat in jih na kolenih prosit, naj mi za bozjovoljo kaj noter vpisejo...
/jan
Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:20 am
Napisal/-a iKst
Da bi gumo razneslo ni problema. Jaz jih filam na 3 bare za driftat, pa je guma pod veliko obremenitvijo takrat in se čist normalno drži, tudi ko žice že ven pogledajo. Vulkanizer je reku da je tut na 7 barov že napumpal gumo in je ni razneslo.
Ampak če boš filal gumo na 3 bare ali več ne bo bistvene razlike. V ovinkih se bo še vedno deformirala. Najboljša rešitev so pomoje 16" feltne (lahko tudi več, ampak pol pa že avto trd rata). In to dost široke feltne, recimo 8 ali 8,6J če misliš imet gor 205 ali 215 gume. Tako da bo guma malo raztegnjena na feltni. Tko se pol še manj deformira in se ful pozna pri handlingu. Je pa res da ni praktično za vožnjo po ozkih mestnih ulicah ker je pol feltna bolj na udaru, ker je guma ne ščiti.
Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:21 am
Napisal/-a HMX
Glej moj post
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=16659&highlight=
Jaz sem naredil ravno obratno. Najprej 16", pol nižal, pol čez nekaj časa na 15"

Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:41 am
Napisal/-a Vičo
Štos je v višini gume, ne v velikosti felge!
Dej gor ene 45 višine pa se nebo več zvijala v ovinku!

Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:45 am
Napisal/-a maček
Kuko pa veš da se ti zvija, se ti nebi smela tudi pr predpisanem tlaku, kolk maš pa višino gume????
Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:48 am
Napisal/-a ASenna
Dej gor ene 45 višine pa se nebo več zvijala v ovinku!
ta je pa dobra
na passata k ma 15" al kaj že ma ne more dat gor 45 visokih gum oziroma jih lahko da sam bo pol zgledal avto k en gnoj

Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:48 am
Napisal/-a 1.8T
MIKIMOUS je napisal/-a:Kuko pa veš da se ti zvija, se ti nebi smela tudi pr predpisanem tlaku, kolk maš pa višino gume????
GY EagleF1 205/60/15
Pri 2,2 bara (predpisano za moj avto) se zadeva zelo posede, kot da bi bila na pol prazna. Pri 2,4 bara dobi normalno obliko.
/jan
Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:53 am
Napisal/-a Vičo
ASenna je napisal/-a:Dej gor ene 45 višine pa se nebo več zvijala v ovinku!
ta je pa dobra
na passata k ma 15" al kaj že ma ne more dat gor 45 visokih gum oziroma jih lahko da sam bo pol zgledal avto k en gnoj

Zakaj pa? Sam bolj na tleh bo.
O.K., nisem se dobro izrazu. Važno da je guma nizka, zdej na vem kolko col lahk daš na passata, da bo dobro zgledalo. 17, i guess.
Re: Visanje tlaka v pnevmatikah...
Objavljeno: Po avg 09, 2004 11:31 am
Napisal/-a mihaa
1.8T je napisal/-a:Po daljsem iskanju nisem nikjer zasledil te teme (...ali pa ne znam iskalnika uporabljati), zato mi ne zameriti, ce je taksna tema ze bila...
Torej, zamenjal sem podvozje za bolj sportno (Kayaba Ultra SR amortizerji ter FK vzmeti -40mm) in avto se je spremenil iz vrtne gugalnice v kar solidno na cesti lezec karavan. So far, so good.
Zaradi principa, da mora avto izgledati cim bolj "original", sem ostal na tovarniskih 15" litih platiscih, na katerih so gume GY EagleF1 205/60/15.
Do sedaj sem jih vedno vozil na 2,4 bara, sedaj pa sem jih pihnil na 2,6 bara, ampak se vedno cutim pod kolesi zvijanje in podajanje gume. Normalna poteza bi bila 16" ali celo 17" platisca, ampak mene zanima to, do katere mere je se zdravo visati tlak in kaj vse to s sabo potegne?
V mislih sem imel tja do 3 bare?
Any ideas?
/jan
Najboljse da testiras vec nastavitev pa bos videl kaj ti najbolj ustreza. Ce je guma bolj napumpana se obrablja bolj po sredini, ce pa je manj pa po robovih. Ce so gume bolj napumpane zacnejo prej drseti ampak drsijo bolj enakomerno, medtem ko (pre)malo napumpane gume drzijo do neke meje in nato naenkrat full zdrsnejo! Sam pumpam (225-45/17) 2.5 spredaj in 2.7 zadaj. Malo vec kot je predpisano zato, da se izognem prekomerni obrabi po robovih. Drugace pa nizkoprofilne gume dajejo dosti boljsi obcutek na volanu... ce so pnevmatike "visoke" avto bolj plava cez ovinke in nasploh ni tako lepo vodljiv.
lp, Miha
Objavljeno: Po avg 09, 2004 11:38 am
Napisal/-a ASenna
zame najboljša rešitev da menjaš in feltne na dimenzijo 235/18/40,sam tuki je pa ena slabost drago te pride vse skupi
