Stran 1 od 3

Testna vožnja nove BMW serije 1 (BMW E87) po Ljubljani

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:00 pm
Napisal/-a BiMMER
Lep pozdrav!
Danes sem 45 minut testiral novo serijo 1. Avto (in bencin) je za test posodil Avto Aktiv, Ljubljana in njihova prijazna svetovalka Katarina.

Osnovni podatki:

Na test je bil posojeno vozilo 118d, 1995ccm, 122KM. Cena za osnovni model z avtomatsko klimo bo pri pooblaščenih prodajalcih 6.127.308,00 SIT.
Avto je bil opremljen z avtomatsko klimatsko napravo, električno pomičnimi stekli spredaj in zadaj, električno nastavljivimi vzvratnimi ogledali, električno pomičnim in steklenim strešnim oknom, CD-radio predvajalnikom, trokrakim športim volanom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.


Prvi vtis in opis vozila

Vozilo na prvi pogled deluje zelo všečno. Linije so lepe in lepo popolnjujejo celotno podobo vozila. Vzvratna ogledala so lepe, ovalne oblike.
Tudi notranjost je zelo dobro in ergonomsko zasnovana. Vozilo je bilo opremljeno z 8 Air-Bag vrečami. Sedeži so tipično za BMW dovolj trdi, z dovolj bočne opore tudi v ovinkih. Sedež je bil nastavljiv v vse smeri. Volan je nastavljiv po višini in globini, drugače pa je servo volan dokaj trd, kar je meni osebno všeč. Merilniki na armaturni plošči so zelo pregledni, skratka lepo postavljeni za pregledno uporabo. Na armaturni plošči se poleg tipično BMW-jevskih merilcev hitrosti ter vrtljajev s prikazom trenutne porabe nahaja tudi dovolj velik ekran potovalnega računalnika s prikazom vseh funkcij. Vozil nima več "navadnega" ključa ampak zelo majhno kartico, ki se vstavi pod START/STOP gumb. Ta spravi avto v delovanje, pod pogojem da sta pritisnjena pedala sklopke in bremze že ob dotiku, tako, da gumba ni potrebno držati, dokler se avto vžge. Sredinska konzola je zopet (op.p. hvala bogu!) rahlo obrnjena proti vozniku. Na njen so zelo pregledno razporejeni gumbi za uravnavanje CD-radio predvajalnika, pod njim pa je dvostopenjska avtomatska klimatska naprava, ki deluje zelo dobro. Tudi gumba za hitro nastavitev temperature v vozilu sta zelo priročna in delujeta všečno. Pod klimatsko napravo se nahaja pepelnik z vtičnico za 12V. Sredinska konzola z menjalnikom je postavljena dovolj visoko za nemoteno prestavljanje medtem ko desna roka počiva na dobro oblikovanem naslonu za roko. Naslon ima spodaj majhen predalček, primeren za shrajnevanje dokumentov. Pod naslonom za roko se nahaja tudi AUX vtičnica za priklop kakšne zunanje naprave npr. MP3 Playera. Predal pred sovoznikom je za moje pojme premajhen. Nasplošno vozilo nima prav veliko odlagalnih površin razen velikih, čez vsa vrata potegnjenih stranskih predalov. To je tudi moja največja oblikovalska kritika. Vrata ne delujejo dovršeno. Lahko bi uporabili malo več blaga pa tudi stranske poličke delujejo preveč plastično.
Zadaj je prostora za malo večje ljudi z dolgimi nogami malo, je pa prostor zadaj dovolj visok tudi za višje rasle ljudi. Prtljažni prostor je za ta razred dovolj velik.


Vožnja

Motor je zelo živahen. Pri speljevanju se takoj pojavi hitro pospeševanje, kar pa je značilnost vseh dizelskih motorjev. Pri približno 4000 vrtljajev je že potrebno prestavljanje v višjo prestavo. Menjalnik je zelo natančnen, z dokaj kratkimi hodi prestavne ročice. Tudi pedala sklopke, zavore in plina se lepo odzivajo na voznikove ukaze. Podvozje je dovolj trdo tudi pri hitro izpeljanih ostrih ovinkih, tako da se avto skoraj ne nagiba in ostane v začrtani liniji. Zavore delujejo dobro in avto lepo in zanesljivo ustavijo tudi na spolskem cestišču. Pri hitrem pospeševanju in v hitro izpeljanih ostrih ovinkih se takoj in zanesljivo vklopi ASC+T. Na armaturi je sicer gumb DTC vendar sem dobil občutek kot da se ASC ni popolnoma izključil. Kot sem izvedel kasneje kratek pritisk na DTC izključi samo sistem proti zdrsavanju koles, daljše držanje pa popolnoma izključi sistem.


Končni vtis

Avto je nasplošno zelo lepo dizajnersko zasnovan, z majhnimi napakicami, s katerimi se bo potrebno sprijazniti. Med vožnjo po Ljubljani sva z mojim sovoznikom, ki je zadevo tuid poslikal požela marsikateri poged, da ne omenim, da so naju ljudje tudi slikali. Avto je vsekakor zanimiv, tako na pogled kot tudi po voznih lastnostih!

SLIKE


Avto je vozil in napisal komentar: JuRE GRILJC
Slike: Aljoša SKUBIC (Sony DSC-W12)

PS: Še enkrat najlepša hvala gdč. Katarini in Avto Aktivu za posojeni avto

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:22 pm
Napisal/-a NeRo
Pri hitrem pospeševanju in v hitro izpeljanih ostrih ovinkih se takoj in zanesljivo vklopi ASC+T. Žal nisem nikjer našel gumba za izklop tega sistema. Na armaturi je sicer gumb DTC vendar sem dobil občutek kot da se ASC ni popolnoma izključil.


Gumb DTC držiš par sekund in se elektronika popolnoma izklopi.

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:40 pm
Napisal/-a BiMMER
Hvala za informacijo, sem popravil v tekstu!

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:42 pm
Napisal/-a Courage™
Lepo zgleda avtek, nimam pripomb, tvoja ocena pa me le še bolj pritegne k avtu. Čeprav je cena za moje pojme malo visoka.

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:43 pm
Napisal/-a ASenna
kaj pa spada pod osnovni paket,razen avtomatske klime :?:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:50 pm
Napisal/-a darky
Pedalni sklop je valda dober, glede na to, da sem prispeval tudi jaz k njegovi izdelavi 8) :D :wink:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:52 pm
Napisal/-a Slide
NeRo je napisal/-a:
Pri hitrem pospeševanju in v hitro izpeljanih ostrih ovinkih se takoj in zanesljivo vklopi ASC+T. Žal nisem nikjer našel gumba za izklop tega sistema. Na armaturi je sicer gumb DTC vendar sem dobil občutek kot da se ASC ni popolnoma izključil.


Gumb DTC držiš par sekund in se elektronika popolnoma izklopi.


A si že zlorabljal kaj tole "finto" NeRo...bojo kakšne slikce v kratkem??? :twisted:

LP

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:53 pm
Napisal/-a BiMMER
ASenna je napisal/-a:kaj pa spada pod osnovni paket,razen avtomatske klime :?:


odvisno od modela, drugače pa: trikraki športni volan, električne šipe spredaj, električna vzvratna ogledala, CD-radio, meglenke, BC pol se pa že počasi konča :lol:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:57 pm
Napisal/-a ASenna
s tako opremo sory ta avto ni vreden svojega denarja
jest bi ta avto ocenil za največ 5mio osnovni model :wink:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 1:59 pm
Napisal/-a darky
Se strinjam...občutno predrag.
Kaj čmo..nemcem se je itak strgalo kar se cen tiče.

Objavljeno: Če avg 12, 2004 2:01 pm
Napisal/-a maček
Oblikovno vsake oči imajo svojega malarja, moje ga ne morjo vidt lohk da so pokvarjene.

K si napisu da ma premal predalčkov, pol raje kup octavio al pa kkšnega enoprostorca, BMW je za uživat.

Cena sigurno je predrag zato k ma ploperlrček spred beri BMW-značko.

Moje mnenje da se pr bavarcih začne z serijo 3, tuko k pr audiju z a4

PS kok pa serija 3 osnovna kušta

Objavljeno: Če avg 12, 2004 2:03 pm
Napisal/-a ASenna
ja lih ene tolk k serija 1 (smešno)

Objavljeno: Če avg 12, 2004 2:05 pm
Napisal/-a Doc_
Kakšni motorčki pa še bojo tu notr :?:

Meni je kr ušeč :lol: :vrum

Objavljeno: Če avg 12, 2004 2:06 pm
Napisal/-a NeRo
Slide je napisal/-a:
NeRo je napisal/-a:
Pri hitrem pospeševanju in v hitro izpeljanih ostrih ovinkih se takoj in zanesljivo vklopi ASC+T. Žal nisem nikjer našel gumba za izklop tega sistema. Na armaturi je sicer gumb DTC vendar sem dobil občutek kot da se ASC ni popolnoma izključil.


Gumb DTC držiš par sekund in se elektronika popolnoma izklopi.


A si že zlorabljal kaj tole "finto" NeRo...bojo kakšne slikce v kratkem??? :twisted:

LP


V tem avtu še ne. Mi je znano iz petice in sedmice. :)
Bo pa v kratkem sigurno kaj zanimivega :twisted:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 2:29 pm
Napisal/-a Slide
NeRo je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
NeRo je napisal/-a:
Pri hitrem pospeševanju in v hitro izpeljanih ostrih ovinkih se takoj in zanesljivo vklopi ASC+T. Žal nisem nikjer našel gumba za izklop tega sistema. Na armaturi je sicer gumb DTC vendar sem dobil občutek kot da se ASC ni popolnoma izključil.


Gumb DTC držiš par sekund in se elektronika popolnoma izklopi.


A si že zlorabljal kaj tole "finto" NeRo...bojo kakšne slikce v kratkem??? :twisted:

LP


V tem avtu še ne. Mi je znano iz petice in sedmice. :)
Bo pa v kratkem sigurno kaj zanimivega :twisted:


Komi čakamo in se že oblizujemo v pričakovanjuSlika :twisted:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 3:20 pm
Napisal/-a AIRbrush
Men je full hud voz. Velik hujši kot golf al pa astra.

Objavljeno: Če avg 12, 2004 4:59 pm
Napisal/-a Eliminator
MIKIMOUS je napisal/-a:Oblikovno vsake oči imajo svojega malarja, moje ga ne morjo vidt lohk da so pokvarjene.

K si napisu da ma premal predalčkov, pol raje kup octavio al pa kkšnega enoprostorca, BMW je za uživat.

Cena sigurno je predrag zato k ma ploperlrček spred beri BMW-značko.

Moje mnenje da se pr bavarcih začne z serijo 3, tuko k pr audiju z a4

PS kok pa serija 3 osnovna kušta


Ne vem, zakaj se je treba takoj zapičit v takšne opombe kot je npr. "premal predalčkov". Mislim, da je Bimmer čisto lepo opisal svoja opaženja glede avtomobila, pripomba glede predalčkov pa je na mestu, saj je BMW 1 avto, namenjen širšemu krogu kupcev, ki rabijo avto za vsakdanjo rabo. Glede cene pa je edini merodajen podatek o tem, ali je predrag ali ne, končni tržni uspeh.

Objavljeno: Če avg 12, 2004 5:03 pm
Napisal/-a poršejček
men ta auto tok ni usec!res ne vem kaj bi najdu na njem da bi mi blo usec!pa se drag je ko svina!

se mi zdi da je novi a3 v svojem razredu zmagovalec kar se lepote in udobja tice!

a zdj bos pogosto pisu teste gor da mi nau treba vec avtofotomarketa kupvt :twisted:

Objavljeno: Če avg 12, 2004 6:01 pm
Napisal/-a sector
AIRbrush je napisal/-a:Men je full hud voz. Velik hujši kot golf al pa astra.

nova astra 2.0 turbo s 170KM te z vso opremo pride nekaj cez 5mio sit. kmalu bodo zaceli prodajati se razlicico z 200KM in 1.9 diesel s 150KM. slednji vec kot pol mio cenejsi ob odlicnih zmogljivostih. o 315Nm navora pri manj kot 2000rpm smo pred leti lahko sanjali v kamionih in vsaj osemvaljnikih, da cip tuninga sploh ne omenjam.

hja, bavarci se gredo lahko solit. prav tako A3 in novi mercedes A oz. B...gdo ma pa denar za taksne zadeve. naj mi en odrasel clovek med vami odkrito pove ali se splaca danes zapraviti ze 3, 4, mio za nov avto? trenutno si lastim avto nizjega razreda in imam z njim, preracunani vsi stroski { zavarovanje, registracija, bencin, servisi...} reci in pisi 65.000 sit na mesec!! pa avto ne servisiram na uradnem servisu in ne kupujem originalnih delov :?

revezev vsako leto manj pac ne bo...

Objavljeno: Če avg 12, 2004 6:07 pm
Napisal/-a maček
hja, bavarci se gredo lahko solit. prav tako A3 in novi mercedes A oz. B...gdo ma pa denar za taksne zadeve. naj mi en odrasel clovek med vami odkrito pove ali se splaca danes zapraviti ze 3, 4, mio za nov avto? trenutno si lastim avto nizjega razreda in imam z njim, preracunani vsi stroski { zavarovanje, registracija, bencin, servisi...} reci in pisi 65.000 sit na mesec!! pa avto ne servisiram na uradnem servisu in ne kupujem originalnih delov :?

revezev vsako leto manj pac ne bo...[/quote]

Jest mam pa golfa pa me na mesec ne pride več k 20 000 jurčkov pa na uradnen servis ga vozm. Manj k 10 jurčkov dam za nafto pa nardim 900 km ostalo pa recmo da gre za servis pa ostale traparije pa mislm da bi mogl še neki ostat. Registravije pa zavrvana pa nism štev.

Kuko pa uhka enačiš astro pa golfa z a3 pa bavarijo, to je drug segment vozil kvazi, mal bl našminkan pa za gune k se preseravajo, jest raje posežem v tem primeru razred višje.