Napisal/-a RedBaron Po avg 10, 2020 8:43 pm
Prerjavenje pomeni (vsaj pri VAG-u), da začne rjaveti od znotraj - se pravi lak je nepoškodovan, naredi se mehur zaradi rje. Če je lak poškodovan je pa druga pesem... to pa moraš kot lastnik odpravit. Sicer je pri vsakem rednem servisu tudi pregled karoserije in če nikoli ni bilo nobenih zaznamkov o poškodbah, si na dobri poti...
Sem mesec ali 2 nazaj uveljavljal na yetiju... dobil sem nova prtljažna vrata, ker je bilo mehurjasto okoli tipke za odpiranje. Pa je avto star 9 let!!
Seveda pa mora biti avto servisiran na pooblaščencu, oz vsaj zadnji servis mora biti njihov...
Je pa v praksi dosti odvisno od servisa, kako uspešen in prepričljiv je v prepričevanju uvoznika...
Jaz bi se zapeljal do servisa (dobro je, če si njihova redna stranka) in pač malo pojamraj in pošinfaj čez seat - čez protikorozijsko zaščito (na nivoju seveda) in se dogovori za popravilo pod garancijo.