fant ne se s tem jeb.at... tista loputa je tam iz cist prakticnega razloga - manjsa porabo in manj unicuje motor:
Ni nobenega termoclena in nic, deluje samo na pretok zraka. Naceloma bi mogla biti loputa za hladen zrak prekrita (vsaj tako je pri meni) in bi moral vecino zraka dobiti mimo kolektorja (ki se na tak nacin tudi hladi in posledicno (don't ask me why) izpusni plini iztekajo iz cilindra), ko pa stisnes po gasu in motor rabi vec zraka, le ta zracni pretok odpre loputo in ti pusti da ti motor na polno zadiha.Verjemi, da stvar notr ni brez veze in da so tisti majstri v fabrki nekak bl vedl k ti zakaj se gre
. Motor rabi topel zrak, predvsem zato, da ohranja kar se da konstantno temperaturo ne stenah valjev in glavi batov (raztezanje in krcenje materiala). Pri visjih hitrostih ta razlika ni tako ocitna saj se bat hitreje premika in se zato ne ohladi tako hitro (isto stene valjev). Pa dokler se vozis pri nizkih obratih in z malo gasa, ne rabis veliko svezega zraka, rabis pa vzdrzljivo masino, ali pac
?
LP