Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Po avg 16, 2004 9:28 pm

tisto kak vem je za pozimi za gretje in če gre preveč hladnega zraka čez filter se tud tista loputa odpre ka mislim da je termočlen in odpre spodnjo loputo
 
Uporabniški avatar
Zupo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če feb 26, 2004 4:11 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Zupo Po avg 16, 2004 9:38 pm

Točno tako. Pozimi maš zarad tega prej možnost gretja mašine. Vseen sm jst to dol vzel, pa se nič pozna.....
What we do in life, echoes in eternity....
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Po avg 16, 2004 10:26 pm

lenivec je napisal/-a::)
no tisti termočlen ne deluje pri meni :) ker je preveč ohlapno da bi kaj jtisto uravnavalo in je loputa praktično pol pol odprta.

torej če zaprem loputo tak da ne vleče iz kolektorja teoretično dobim več hladnega zraka,


točno tak

tak mam tud jest narjeno se ko bo zima bom dal športni filter dol pa navadnega gor pa vse tak kak je blo za zihr da bo
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Po avg 16, 2004 10:43 pm

fant ne se s tem jeb.at... tista loputa je tam iz cist prakticnega razloga - manjsa porabo in manj unicuje motor:

Ni nobenega termoclena in nic, deluje samo na pretok zraka. Naceloma bi mogla biti loputa za hladen zrak prekrita (vsaj tako je pri meni) in bi moral vecino zraka dobiti mimo kolektorja (ki se na tak nacin tudi hladi in posledicno (don't ask me why) izpusni plini iztekajo iz cilindra), ko pa stisnes po gasu in motor rabi vec zraka, le ta zracni pretok odpre loputo in ti pusti da ti motor na polno zadiha.Verjemi, da stvar notr ni brez veze in da so tisti majstri v fabrki nekak bl vedl k ti zakaj se gre ;). Motor rabi topel zrak, predvsem zato, da ohranja kar se da konstantno temperaturo ne stenah valjev in glavi batov (raztezanje in krcenje materiala). Pri visjih hitrostih ta razlika ni tako ocitna saj se bat hitreje premika in se zato ne ohladi tako hitro (isto stene valjev). Pa dokler se vozis pri nizkih obratih in z malo gasa, ne rabis veliko svezega zraka, rabis pa vzdrzljivo masino, ali pac 8) ?

LP
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To avg 17, 2004 10:57 am

misak tole si pa cudn povedu :) dj bomo mi tebe poslal v saharo pa tm ti dihi topu zrk, pol ti bomo pa dal mrzu zrk.. kaj ti bo bol? :)


Lp PiLLLe
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 61 gostov