Stran 1 od 4
Objavljeno: So avg 21, 2004 3:52 pm
Napisal/-a Yagi-san
2.5 spredaj in zadaj.
Objavljeno: So avg 21, 2004 4:15 pm
Napisal/-a fric
2.2 spredaj, 2.0 zadaj (Honda)
3.0+ spredaj, 2.6 zadaj (Yugo)
Objavljeno: So avg 21, 2004 4:19 pm
Napisal/-a Nu-NRG
2.5 ali 2.6 spredaj in 2.2 ali 2.3 zadaj
Objavljeno: So avg 21, 2004 4:45 pm
Napisal/-a Cash
jst istu

Objavljeno: So avg 21, 2004 4:51 pm
Napisal/-a dr.Rugelj
Jaz vsake par tednov (ponavadi vsako drugo tankanje) napumpam gume, pa imam 2.4 tako spredaj kot zadaj. Za navaden cestni avto se mi zdi to povsem adekvatno. Samo pezdetki se preveč ukvarjajo s takimi nepomembnimi detajli, raje naj gredo lovit kikle kot pa tlak v gumah.
Objavljeno: So avg 21, 2004 5:19 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
2.5 spredaj in 2.3 zadaj

številke ki so napisane v knjigci so za moje pojme smešno nizke

Objavljeno: So avg 21, 2004 5:21 pm
Napisal/-a dr.Rugelj
Road Runn3r je napisal/-a:številke ki so napisane v knjigci so za moje pojme smešno nizke

Niti ne, je pa res, da je treba uporabiti zdravo pamet.
Objavljeno: So avg 21, 2004 5:22 pm
Napisal/-a PaGeR
Povsod 2.5 - 2.6 ...
LP
Objavljeno: So avg 21, 2004 7:53 pm
Napisal/-a Slide
Številke, ki jih navajajo proizvajalcim so najnižji tlak, ki omogoča nekako najbolj udobno vožnjo...Kolega je mel na Alfi napumpane čez 3 bare...mogoče bedarija, avto je bil trd ko kamen

...to sm napisu zarad straha da bo kej narobe, torej ne bo narobe, samo ni pa rečeno da bo "rezultat" boljši z višanjem tlaka v nedogled...razumljivo? Tud pri 3 barih ne bo gume snelo ali razpizdilo ipd, ampak "rezultat" mogoče sploh ne bo tko dober kot pri 2,5...

Medtem ko je pri 2,5 občutek in sama vodljivost mnogo boljša ko pri "serijskem" tlaku...treba je ujeti ideal in vedeti kaj hočeš, udobje ali vodljivost...tak da Stratus_ ti kr nabij

samo ne pretiravaj...aja, s tlakom se da tud(do neke mere) uravnavat podkrmarjenje in prekrmarjenje
LP
Objavljeno: So avg 21, 2004 8:05 pm
Napisal/-a AgitatoR
Jsat mam svojo Favoritko napumpano:
Ce se vozim sam je spredaj in zadaj 1.9
Poln avto zadaj 2.0 do 2.05 odvisno od obremenjenosti. spredaj pa 1.95 do 2.0
Sm probal spredaj in zasaj na 2.1 pa je bil avto k da bi asvalt z valerjem stancov. Skratka trd k p*****a, sam sa cez ovinke pri 120 na uro je pa fajn. Pa mam 4x nove amortizerje. Gume majo pa tut se okol 5 mm profila.
Objavljeno: So avg 21, 2004 8:17 pm
Napisal/-a Williams
Na feliciji mam 2.2 - 2.3

Objavljeno: So avg 21, 2004 8:21 pm
Napisal/-a AIRbrush
2.2 spredi zadi (everybody hehehehehe...)
Objavljeno: So avg 21, 2004 10:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
2.0 spredi pa 2.2 zadi

spred mal zato da nekople skos zad velik pa zato da gre posrek:P
LP PiLLLe
Objavljeno: So avg 21, 2004 10:12 pm
Napisal/-a iKst
Rugl, tlak v gumah niti ni tako zanemarljiva zadeva. Sploh če rad pelješ malo hitreje je dobro če veš kaj pomeni bolj ali manj napumpana guma.
Drugač je pa brezveze govorit o tlaku če ni zraven podatka o teži avtomobila in o dimenzijah gume. Visoko gumo lahko napumpaš na 3,5 bara in bo še vedno mehka, nizkopresečna guma pa bo bolj stabilna že pri minimalnih tlakih. Prak tako da obnašanje gume vpliva teža avtomobila.
Jaz imam na nissanu tlak 2,4 spredaj in cca 2,8 zadaj, če so gor gume 205/55/16. To je dost oversteer varjanta, sploh pri RWD avtomobilu, in men čist ustreza

Na zadnje sem pa mel gor 205/45/16 in je bil avto že pri 2,2 spredaj in 2,5 zadaj dosti bolj trd.
Objavljeno: So avg 21, 2004 10:25 pm
Napisal/-a EX-B
Jaz sem jih ravno danes spet preverjal in dopumpaval.. Zadaj 2.3 bara, je ze cisto dovolj, spredaj pa 2.6, pa je bil malcek prevec trd nos in je silil ven, sem spustil na 2.5 bara in je odlicno, rita je se vedno malce zivahna, nos se pa drzi

Objavljeno: Ne avg 22, 2004 12:41 am
Napisal/-a ule
2,2bara povsod.
Objavljeno: Ne avg 22, 2004 4:23 am
Napisal/-a monster_d
Dobra dva bara, sicer pa ni glih fajn da mas pozimi napumpane na 2.4bara, avto vleceko svina

Objavljeno: Ne avg 22, 2004 6:34 am
Napisal/-a menjekul
2.2 spredaj in 2.6 zadaj
Objavljeno: Ne avg 22, 2004 8:14 am
Napisal/-a CST™accim
hm 2.0 spredaj in 1.9 zadaj
Lp