Stran 1 od 1
Obratomer pri Fiesti???
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 5:07 pm
Napisal/-a MaKo
Imam problem...
Kot 1., hre za Fiesto, l.95, 1.1i
Problem: original nimam obratomerja, sedaj se dobil nove stevce z obratomerjem, sedaj pa nastane problem... kam prikljuciti ta obratomer. Je elektronski, se pravi da ni nobene mehanike! Ima tri prikljucne sponke (verjetno +, - in se nekaj. V konektorju, kjer bi morali biti jezicki za ta obratomer, pa imam jaz prazno, tako, da... HELP ME!
Hvala vsem
LP
MaKo
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 5:45 pm
Napisal/-a Josephe
Mislim da gre tako:
-rdeča je +
-črna je -
- rjava modra rumena ( v glavnem tista k ustane ) pa gre ponavadi tam kjer je svečka, na un kabel ali pa na kabel ki vodi iz razdelilne kape proti vžigalni tuljavi ( da signal kdaj mora vžgat ).
Podatni niso zanjesljivi zato počakaj da še dko odgovori.
LP Joseph
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 6:01 pm
Napisal/-a MaKo
Josephe je napisal/-a:Mislim da gre tako:
-rdeča je +
-črna je -
- rjava modra rumena ( v glavnem tista k ustane ) pa gre ponavadi tam kjer je svečka, na un kabel ali pa na kabel ki vodi iz razdelilne kape proti vžigalni tuljavi ( da signal kdaj mora vžgat ).
Podatni niso zanjesljivi zato počakaj da še dko odgovori.
LP Joseph
Nimam nic obarvanih kabelckov, ker so sponke prilotane direkt na vezno plosco...
se dobi kasen razdelilec, ce hoces priklopiti na kabel svecke?
LP
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 10:04 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Sej ne daš direkt kabla na svećko . Jest sn ga speljal kar v konektor kjer ti daje iskro ne pa direkt na svečko.
Objavljeno: Če avg 26, 2004 5:05 am
Napisal/-a MaKo
Fiat Tipo je napisal/-a:Sej ne daš direkt kabla na svećko . Jest sn ga speljal kar v konektor kjer ti daje iskro ne pa direkt na svečko.
Ja no saj nisem mislil direkt na svecko...
Aha tako torej gre to...
Se pravi ostala dva pa eden na + in drugi na -
LP
THNX
Objavljeno: Če avg 26, 2004 2:54 pm
Napisal/-a MaKo
Problem is still here!!!!
No stvar je taka s tem obratomerjem, da mi ne uspe in ne uspe spraviti ga v delovanje!
Svetovali so (ste) mi naj ga prikljucim na alternator. OK, a kaj ko iz alternatorja pride vem en kabel, gre direkt na zaganjalnik in akumulator (ta sigurno ni pravi). Se pod pokrovom alternatorja skrivajo se drugi prikljucki in ce so kam gredo?
Poskusim obratomer prikljuciti na kabel svecke in glej ga celo nekaj deluje. Sicer mi kaze, da laufa minimum na 500o/min toda OK. Morda pa laufa pri takih obratih! Toda na tisti kabel svecko ko priklopim, mi ves tok preusmeri v obratomer in tista svecka ne dobi iskre, se pravi laufa avto na 3 cilindre. Zato verjetno tudi nekoliko manjsi obrati kot bi morali biti, saj se avto nekoliko bolj matra laufati in so tako obrati nekoliko nizji!
Sedaj me pa zanima kam na alternator vezati oz, kako vezati na kabel svecke!
HVALA!
LP, MaKo
Objavljeno: Če avg 26, 2004 6:00 pm
Napisal/-a Josephe
Jst mislim da ti ni potreno snemati kabla dol s svečke. N tisit kabel ki vodi iz razdelilne kape oz. je POD njo in vodi proti vžigalni tuljavi ( zinšpiuli ), ta kabel je ponavadi zelene barve in daje signal tej tuljavi da vžge. Poskusi priklopiti na tega in povej rezultate.
PS: zakaj bi izklapljal svečeke, samo zraven priklopi uno žico.
LP Joseph
Objavljeno: Če avg 26, 2004 6:30 pm
Napisal/-a MaKo
Josephe je napisal/-a:Jst mislim da ti ni potreno snemati kabla dol s svečke. N tisit kabel ki vodi iz razdelilne kape oz. je POD njo in vodi proti vžigalni tuljavi ( zinšpiuli ), ta kabel je ponavadi zelene barve in daje signal tej tuljavi da vžge. Poskusi priklopiti na tega in povej rezultate.
PS: zakaj bi izklapljal svečeke, samo zraven priklopi uno žico.
LP Joseph
Iz raydelilne kape pri meni ne gre ven nic drugega kot samo in samo kabli sveck! Se pravi stirje kabli! To je vse!
Objavljeno: Če avg 26, 2004 9:52 pm
Napisal/-a MaKo
Ok sedaj sem zvezal ta obratomer, in sicer na kabel, ki se nahaja nad 'razdelilno kapo'. Se pravi nad kabli za svecke!
Nastal pa je en velik problem... ne deluje mi pravilno! V prostem teku mi kaze 500 o/min potem ze veste koliko je ura! Moral bi kazati tam okoli 800-900 o/min. Tudi ko ga malce pritisnem, ga tezko spravim cez 2500 o/min. Pocutim se kot bi vozil dizlerja! In to ne avto ampak traktor... vsaj po obratih sodec...
Kaj bi lahko bilo narobe?
LP MaKo
Objavljeno: Če avg 26, 2004 9:57 pm
Napisal/-a Žune
Vpraš koga kje maš činčšpulo(vžigalna tuljava) in tja priklopi. Preverjeno. Iz alternatorja se da tudi ampak moraš ven dobit štrom. Ni nobenih konektorjev. Meni je električar hotu za to varjanto 10k. Mel sem pa dve vžigalne tuljave in bi kazalo samo pol obratov. V iskalnik vpiši obratomer in potem je ena tema z istim naslovom, v kateri sem opisoval svoje prigode. Upam, da ti bo ratal.
LP!
Objavljeno: Pe avg 27, 2004 8:49 am
Napisal/-a MaKo
zuneking je napisal/-a:Vpraš koga kje maš činčšpulo(vžigalna tuljava) in tja priklopi. Preverjeno. Iz alternatorja se da tudi ampak moraš ven dobit štrom. Ni nobenih konektorjev. Meni je električar hotu za to varjanto 10k. Mel sem pa dve vžigalne tuljave in bi kazalo samo pol obratov. V iskalnik vpiši obratomer in potem je ena tema z istim naslovom, v kateri sem opisoval svoje prigode. Upam, da ti bo ratal.
LP!
Ok sem prebral tisto 'tvojo' temo in nisem prisel do pravega zakljucka, kam si ti priklopil obratomer? Na cincspulo? Ali kam drugam? Kako si vezal na cincspulo ce pravis, da imas dve?
Hvala za odgovore...
LP
Objavljeno: Pe avg 27, 2004 8:52 am
Napisal/-a MaKo
zuneking je napisal/-a:Vpraš koga kje maš činčšpulo(vžigalna tuljava) in tja priklopi. Preverjeno. Iz alternatorja se da tudi ampak moraš ven dobit štrom. Ni nobenih konektorjev. Meni je električar hotu za to varjanto 10k. Mel sem pa dve vžigalne tuljave in bi kazalo samo pol obratov. V iskalnik vpiši obratomer in potem je ena tema z istim naslovom, v kateri sem opisoval svoje prigode. Upam, da ti bo ratal.
LP!
Ok sem prebral tisto 'tvojo' temo in nisem prisel do pravega zakljucka, kam si ti priklopil obratomer? Na cincspulo? Ali kam drugam? Kako si vezal na cincspulo ce pravis, da imas dve?
Hvala za odgovore...
LP
Objavljeno: Pe avg 27, 2004 8:53 am
Napisal/-a MaKo
zuneking je napisal/-a:Vpraš koga kje maš činčšpulo(vžigalna tuljava) in tja priklopi. Preverjeno. Iz alternatorja se da tudi ampak moraš ven dobit štrom. Ni nobenih konektorjev. Meni je električar hotu za to varjanto 10k. Mel sem pa dve vžigalne tuljave in bi kazalo samo pol obratov. V iskalnik vpiši obratomer in potem je ena tema z istim naslovom, v kateri sem opisoval svoje prigode. Upam, da ti bo ratal.
LP!
Ok sem prebral tisto 'tvojo' temo in nisem prisel do pravega zakljucka, kam si ti priklopil obratomer? Na cincspulo? Ali kam drugam? Kako si vezal na cincspulo ce pravis, da imas dve?
Hvala za odgovore...
LP
Objavljeno: Pe avg 27, 2004 8:56 am
Napisal/-a MaKo
Se opravicujem za tri objave...toda saj veste...dial-up POWER
LP