Stran 1 od 2
LPP - Lightspeed Potniski Promet :)
Objavljeno: So avg 28, 2004 10:21 am
Napisal/-a 1.8T
Ne morem verjeti. 19.8.2004 sem bil na LPP-ju na homologaciji podvozja in air-intake-a, danes smo pa 28.8.2004 in po posti sem prejel homologacijski kartoncek in celo *vse* je prav vpisano... izjema ali pravilo?
/jan
Objavljeno: So avg 28, 2004 10:39 am
Napisal/-a RAPMAN
ja valda a miricle has happend :P

Objavljeno: So avg 28, 2004 10:43 am
Napisal/-a Omelo
Ja veššššš daaaaaaa
Še lagou boš tle!! BAN! :P
Objavljeno: So avg 28, 2004 11:01 am
Napisal/-a CupraR
Dej nared mi uslugu pa dobesedno prepiš kaj so ti za air intake napisal v kartonček. BTW a so ti vpisal v tamal-orginal kartonček al si A4 plahto dobil. Drgač je pa tole prej izjema kot pravilo :P
Objavljeno: So avg 28, 2004 11:33 am
Napisal/-a 1.8T
pokrov za zajem zraka na motornem pokrovu FAZER.
to so se mi zdi vpisali. Dobil sem uno A4 plahto, jo mam v avtu. Bom preveril, ce ni tocno tako, bom popravil in napisal se enkrat ce ni prav, ampak mislim da je priblizno tako. Good enough
Cisto sem sokiran
/jan
Objavljeno: Ne avg 29, 2004 6:17 pm
Napisal/-a 1.8T
CupraR je napisal/-a:Dej nared mi uslugu pa dobesedno prepiš kaj so ti za air intake napisal v kartonček. BTW a so ti vpisal v tamal-orginal kartonček al si A4 plahto dobil. Drgač je pa tole prej izjema kot pravilo :P
Se opravicujem. Tako kot sem prej napisal pise na tistem listu, katerega dobis zraven homolomo kartona. Na kartonu pa pise dobesedno: "Vgrajen lovilec zraka na pokrovu motorja FAZER"
Slikca (sorry za slabo kvaliteto, sm kar z GSM-om prtisnu

)
/jan
Objavljeno: Ne avg 29, 2004 6:59 pm
Napisal/-a maky
maš pm

Objavljeno: Po avg 30, 2004 7:44 am
Napisal/-a PaGeR
Zdej bo itaq spet mal hitreje, ker ni sezone...!!!
LP
Objavljeno: Po avg 30, 2004 8:40 am
Napisal/-a ice
Lovilec zraka so vpisal? A ti avto preveč stegne? :P
Objavljeno: Po avg 30, 2004 8:59 am
Napisal/-a 1.8T
ice je napisal/-a:Lovilec zraka so vpisal? A ti avto preveč stegne? :P
Ja, tako ali tako sem moral homologirat podvozje, pa ce sem ze bil tam in imel papirje za air-intake, zakaj mi ga pa ne bi vpisali... Se izognes morebitnim tezenjem na tehnicnemu, se posebej, ce ima kdo tam slab dan
Prevec stegne? To nikoli. Ne gre pa slabo, se posebej sedaj, ko sem nastimal konicni filter v zaprti airbox, kateri je toliko povisan ob strani, da z gumo na vrhu naleze havba nanj in dobi iz lovilca zraka zares samo zunanji zrak. Po meritvah z VAG-COM-om sedaj pride ob najvecjih obremenitvah tudi 20 stopinj hladnejsi zrak na loputo (Throttle body)
To se pa ze kar pozna
Se bolje bo pa slo, ko bodo drugi injektorji noter ter vse ostale planirane predelave
/jan
Objavljeno: Po avg 30, 2004 11:11 am
Napisal/-a monster_d
Kak papir pa ti da fazer za `lovilec zraka` ?
Tuv?
Objavljeno: Po avg 30, 2004 11:17 am
Napisal/-a [g0ran24]
evo neki ka me že dolgoooo zanima
kak je stem air intakeom glede takrat ko je dež ?
Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:28 pm
Napisal/-a 1.8T
monster_d je napisal/-a:Kak papir pa ti da fazer za `lovilec zraka` ?
Tuv?
Tako cudno potrdilo o strokovni vgradnji. On je baje edini, katerega papirji kaj veljajo na LPP-ju. ...in res, vidi vraga, veljajo :P
/jan
Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:33 pm
Napisal/-a 1.8T
[g0ran23] je napisal/-a:evo neki ka me že dolgoooo zanima
kak je stem air intakeom glede takrat ko je dež ?
Nobenih problemov. V skatlo spodaj zvrtas luknjice, da voda odteka, pa filter ne sme lezati na dnu skatle, ampak malo ga moras podlozit. Drugace pa
kar pride vode v filter se fajn razprsi, nato pa izhlapi preden pride do motorja. Ce dodas se segrevanje zraka zaradi pritiska turbine sploh ni problemov. Se vec, zaradi izhlapevanja se odvzame toplotna energija iz zraka, to pomeni dodatno ohlajevanje vhodnega zraka...
Praksa: no problemos :P
/jan
Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:54 pm
Napisal/-a Neon
Emmm jaz nisem mel lovilca zraka, mel pa sem direkt lukno v havbi pred filtrom. V dežju se mi je zdelo da res avto bolj gre, se mi je pa avto povsem ohladil (beri cager pal na nulo. Toyota celica sicer nima nobenih problemov z odstopanji delovne temperature vode, torej to ni blo najboljš za avto, ha?
Objavljeno: Po avg 30, 2004 1:00 pm
Napisal/-a 1.8T
Neon je napisal/-a:Emmm jaz nisem mel lovilca zraka, mel pa sem direkt lukno v havbi pred filtrom. V dežju se mi je zdelo da res avto bolj gre, se mi je pa avto povsem ohladil (beri cager pal na nulo. Toyota celica sicer nima nobenih problemov z odstopanji delovne temperature vode, torej to ni blo najboljš za avto, ha?
A cager temperature vode ti je padel na nulo? Cudno, cudno... Pri meni temperatura vode in olja nic ne padejo, tudi ce drvim skozi mocen naliv... je pa res, da voda nima dostopa skozi air-intake direkt v motor, ampak jo vecina ostane v zadnjem delu pokrova in lepo odtece po stenah skatle pod havbo skozi luknjice na cesto.
/jan
Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:16 pm
Napisal/-a 1.8T
Evo, danes je bil lep dan, pa sem poslikal airbox in air-intake ter malo dokumentiral, kako se slisi blow-off ventil na VAG turbinskemu bencincu
slike:
http://haktar.select-tech.si/1.8T/
video (realvideo stream):
http://realsrv.select-tech.si/ramgen/whoosh.rm
video (mpeg1 download):
http://haktar.select-tech.si/1.8T/whoosh.mpg
(ne se cudit, zadnji lonec samo *zgleda* kot original

)
...pa ni
/jan
Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:34 pm
Napisal/-a AgitatoR
Hudo, hudo !!
Samo ena pripomba > nujno zamenjaj prevleke, ker rumena pase sploh gor ne.
Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:39 pm
Napisal/-a 1.8T
Samotar je napisal/-a:Hudo, hudo !!
Samo ena pripomba > nujno zamenjaj prevleke, ker rumena pase sploh gor ne.
E ja, vem...
Sedezi v tem avtu so porazni, predvsem pa nimajo ledvene opore. Koncno sem nasel ene prevleke, katere imajo neko tako podlogo, da me ne boli vec hrbet. ..in rumena je bila edina mozna barva, ker so ostale prodali

ops:
Sicer pa je meni styling spanska vas, glavno je pod pokrovom
/jan
Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:16 pm
Napisal/-a X-Hair
1.8T je napisal/-a:Sicer pa je meni styling spanska vas, glavno je pod pokrovom

ITAK, sam da leti. Pol pa kaki cudni

iz honde TypeR

:P