Stran 1 od 2
1.6 DOHC 105KM hyundai agregat... ??
Objavljeno: Po avg 30, 2004 1:01 pm
Napisal/-a -tomi-
Ojla
...mene pa zanima kako se kaj obnese Hyundaiev 1.6 DOHC agregat, ki ga majo pr Hyundaju skor v vseh avtih (Getz, Accent, Matrix, Elantra, in Cupe). Zanimajo me predvsem
izkušnje iz dolgoročne uporabe, vožnje, poraba, stroški vzdrževanja...
...kolkr vem agregat ni glih nov in hi-tech, a ga v tujih revijah hvalijo kot zelo vzdržljivega...
Hvala za info, lp.
PS: a ga ima kdo kle na forumu morda v kombinaciji z (novim) accentom?
Objavljeno: Po avg 30, 2004 1:05 pm
Napisal/-a benko
nasa mat ma 1,5 16V dohc v accent pa je ful zadovolna z avtomobilov. avto je ful poskocen, vzdrzevanja skor ni razn redni servisi, do zdej se nobene napake pa ima skor 115kkm, poraba s klimo cca 8l/100km.
Objavljeno: Po avg 30, 2004 11:08 pm
Napisal/-a INFINITI
Osebno vozim kupeja z 2.0 motorjem. Sem tudi sprobal kupejčka in elantro z 1.6 in je navdušujoče poskočen za to litražen ter res lepo odziven - priporočam, če ni cekinov za 2.0
Objavljeno: To avg 31, 2004 5:12 pm
Napisal/-a marko stare
kolega vozi coupeja z 1,6 motorjem 16 v letnik 96 je drugi lastnik kupo ga je z 60 tkm zdaj ima preko 210000 km brez najmanjšega problemaredni servisi, olje,svečke filtri, dela ko ura in še ena zanimivost ima še vedno prvi izpušni lonec za katalizator i ne vem, mislim pa da je še vse original. Močno se nagibam k nakupu ,glede na dobre iskušnje lastnikov Hyundajev.

Objavljeno: To avg 31, 2004 5:36 pm
Napisal/-a RegY
no, superca... še nekaj članov za hyundai klub
sem sprobal nekaj avtov s temi mašinami, pa lahko rečem, da nekih hudih športnih užitkov za coupeja ni, čeprav za accenta ali pa getza je pa to kr huda mašina, čeprav bi lahko bilo še kaj več
razmišljam jaz tud malo o tej mašinci za mojega getza, ali pa dveh drugih, še bomo videli kako in kaj
visim med 1,6 16v, 2,0 16v ali pa 1,5 dizlsko mašinco... glede na to da ima iste podatke kot moja sedanja 1,3 mašinca, čeprav za liter manjšo porabo že po samih podatkih (po moje je v praksi vsaj pol litra nižja)
1,6 ali 2,0 pa bi vzel samo zato, da bi mi avtek postal špilika

turbince za te mašine se vsepovsod v koreji in ameriki dobi

Objavljeno: To avg 31, 2004 9:30 pm
Napisal/-a marko stare
Kolk sem se jaz vozil zraven oz. z coupejem je res, da ni nekih vrhunskih pospeškov, je pa za zmerno športno vožnjo pravi užitek ob misli, da te ne pusti na cedilu, ob zanemarljivih stroških vzdrževanja, pa tudi zmerni porabi.goriva.......glede na velikost in težo ....pa cena in ohranjanje vrednosti je prav gotovo dobra naložba(da ne bo kdo primerjal z hondo ki je 500 kg lažja ob isti moči motorja :P

Objavljeno: To avg 31, 2004 9:54 pm
Napisal/-a Čojko
Kaj nima 114KM? To je edini minus tega motorja, saj padeš v višji zavarovalni razred.
Drugače pa je motor špica od 1.6 16v motorjev iz tistega časa ko je bil spravljen na trg. Konkurenca je takrat komaj dobrih 90KM vlekla iz 1.6 16v motorejev, ko je Hyundai imel že tega. Skozi čas se je izkazalo, da ima poleg dobrih karakteristik še izredno vzdržljivost in je nasplošno neproblematičen.
Škoda, da je Hyundai zaradi pomankanja estetske dovršenosti in modernosti nič kaj priljubljen med ljudmi. Vsaj kot nakup novega avtomobila ne. Manjka mu tudi nekaj tehnološke dovršenosti. Zdi se mi, da se Hyundai že ene 5 let ni premaknil v razvoju.
Lp Čojko
Objavljeno: To avg 31, 2004 10:02 pm
Napisal/-a INFINITI
Čojko je napisal/-a:Škoda, da je Hyundai zaradi pomankanja estetske dovršenosti in modernosti nič kaj priljubljen med ljudmi. Vsaj kot nakup novega avtomobila ne. Manjka mu tudi nekaj tehnološke dovršenosti. Zdi se mi, da se Hyundai že ene 5 let ni premaknil v razvoju.
Lp Čojko
Sorry ampak nimaš blage veze o tej znamki; preberi si malo kje je danes hyundai po raziskavi J.D awards glede kvalitete, koliko avtomobilov proda, in njihov načrt za letošnji motor ki bo imel rekordno kvaliteo - 300.000 milj brez mehanskega posega (toyota ima 180 btw). Pa malo novice spremljaj

Objavljeno: To avg 31, 2004 10:04 pm
Napisal/-a RegY
INFINITI je napisal/-a:Čojko je napisal/-a:Škoda, da je Hyundai zaradi pomankanja estetske dovršenosti in modernosti nič kaj priljubljen med ljudmi. Vsaj kot nakup novega avtomobila ne. Manjka mu tudi nekaj tehnološke dovršenosti. Zdi se mi, da se Hyundai že ene 5 let ni premaknil v razvoju.
Lp Čojko
Sorry ampak nimaš blage veze o tej znamki; preberi si malo kje je danes hyundai po raziskavi J.D awards glede kvalitete, koliko avtomobilov proda, in njihov načrt za letošnji motor ki bo imel rekordno kvaliteo - 300.000 milj brez mehanskega posega (toyota ima 180 btw). Pa malo novice spremljaj

sem lih hotel to povedat, ja
pa ne ti meni čez hyundai, ker se ne bomo lepo gledali

Objavljeno: To avg 31, 2004 10:16 pm
Napisal/-a Templar
Čojko je napisal/-a:Kaj nima 114KM? To je edini minus tega motorja, saj padeš v višji zavarovalni razred.
Drugače pa je motor špica od 1.6 16v motorjev iz tistega časa ko je bil spravljen na trg. Konkurenca je takrat komaj dobrih 90KM vlekla iz 1.6 16v motorejev, ko je Hyundai imel že tega. Skozi čas se je izkazalo, da ima poleg dobrih karakteristik še izredno vzdržljivost in je nasplošno neproblematičen.
Škoda, da je Hyundai zaradi pomankanja estetske dovršenosti in modernosti nič kaj priljubljen med ljudmi. Vsaj kot nakup novega avtomobila ne. Manjka mu tudi nekaj tehnološke dovršenosti. Zdi se mi, da se Hyundai že ene 5 let ni premaknil v razvoju.
Lp Čojko
Tak da ne boš več bedarij klobasal kako niso priljubljeni:
-kar se tiče tehnološke dovršenosti pa tole: Najnovejši Peugeot 407 ima pod pokrovom 2.0 16V bencinski motor ki ima 136 konjev. Hyundaiev 2.0bencinar ima 143KM
Dizelski agregat 2.0 CRDi-VVGT v Santa Feju ima 125KM Toyota RAV4 ima pri isti kubaturi 116KM
Hyundai Lantre so imele že leta 95 avtomatsko uravnavanje ventilov. Lagune, vsaj prejšnja generacija je imela pri nekaterih motorjih še ročno nastavljanje.
Hyundai je sam razvil svoj sekvenčni menjalnik t.i. H-matic in ga vgrajeval še preden so inžinirji pri kakem konkurentu(toyota še sedaj nima sekvenca vsaj pri nas ne) sploh vedeli kaj je to.
Motorji prostornine okoli 3litre dosega primerjive izkoristke s ostalimi vodilnimi konkurenti.
-Hyundai coupe je že nekaj let najbolje prodajan coupe pri nas in v tujini
-Hyundai je do leta 1998 v 16 letih proizvodnje izvozil 5 miljonov vozil od 1998 pa do avgusta 2004 v slabih šestih pa še dodatnih 5milijonov. Na leto pa planirajo čez milijon izvoženih vozil.
Če to zadnje ni dokaz o priljubljenosti ne vem kaj je??!!
Objavljeno: To avg 31, 2004 10:36 pm
Napisal/-a Čojko
Mislim, da si preveč na hitro prebral mojo izjavo.
Ne pišem o kvaliteti in vzdržljivosti. Tudi o ceni ne. Hyundaički so cenovno zelo ugodni. Pa tudi znamko in njihovo zgodovino za zadnjih 12 let kar so v Sloveniji kar dobro poznam. Edino o novi Sonati sem šele za tole mojo izjavo prebral.
Pišem o tem, da zaradi nevšečnost niso priljubljeni kot nakup novega avtomobila in o tem, da se večina njihovih "ljudskih" motorjev vleče že 5 let.
Spomnimo se samo prvih Accentov ko so s 12 ventilsko tehniko dosegli preko 80KM na 1.3 motorju in okrog 90KM na 1.5 motorju. Tudi 1.6 16v motor je imel že takrat izrednih 114KM in 2.0 16v 141KM. Poleg tega ti motorji kljub visoki moči niso naviti in izredno dolgo zdržijo. Vendar je razen 2.0 CDRI (1.5 CDRI je itak isti le z enim valjem manj) in 2.7 16v motorja zadnja leta razvoj v motorjih zastal. Tudi kar se tiče notranje opremljenosti, ki jo je že v serijski opremi že veliko nimajo nič novega pokazati. Ali lahko na Elantri (po velikosti spada kao v razred kjer so recimo Passat, Oktavija, P406, itd.) naročiš parkirne senzorje, senzor za dež, itd.
Tehnološka dovršenost: menjalnik (imajo ročnega 6 stopenjskega, in 5 stopenjskega avtomatičnega?), lega na cesti, zavore, amortizerji,..
Koliko airbagov lahko dokupiš pri Elantri?
Kaj pa Crash testi?
Kaj pa oblikovno? Poglej Accenta ali Elantro (5 vrat) in reci, da sta ti oblikovno všeč. Ga skoraj ni človeka, ki to izjavi.
Ko sem pred dvemi leti kupoval nov avto sem najprej gledal ravno za Elantro. Do tedaj sem 5 let vozil Hyundai Ponya 1.5 GLS HB, ki ga je še prej 6 let vozil oče in ni bilo NIKAKRŠNIH STROŠKOV razen normalnih rednih servisov in potrošni material (1x akumulator, 3x avspuh, 1x zavorne ploščice, 1x amortizerji in 2 kompleta gum).
Za moje potrebe po prostoru v avtu bi mi zadostoval Accent, ki je takrat z vso opremo in močnejšim motorjem prišel okroh 2.8MSIT, Elantra 2.0 ali 2.0 CRDI z vso opremo pa med 3.3 in 3.6 MSIT. Štirivratna mi je bila oblikovno še sprejemljiva vendar le delno uporabna, dočim mi je 5 vratna NAGRAVŽNA.
Zato sem se takrat odločil za Xsaro 2.0 HDI 110KM Exclusive za 3,2 MSIT in z veliko več drobnimi dodatki, ki vsakodnevno razveseljujejo. Takrat sem rekel: idealno bi bilo da bi Xsaro delal Hyundai in ne Citroen - vzdržljivost, garancija, cena rezervnih delov in servisov. Danes pa niti tega več ne previm, saj sem do sedaj (32 tkm) zamenjal le dve žarnici. tok,tok.
Sicer pa o priljubljenosti Hyundaijev kot nov nakup že skoraj vse pove podatek o tržnem deležu na slovenskem.
Lp Čojko
Objavljeno: To avg 31, 2004 10:51 pm
Napisal/-a RegY
Čojko je napisal/-a:menjalnik (imajo ročnega 6 stopenjskega, in 5 stopenjskega avtomatičnega?)
za 5 stopenjskega avtomatičnega mislim, da nimajo, ali pa ni dobavljiv v slo, za ročnega 6-st. pa poglej coupe 2,7 V6 (
http://www.hyundai-at.si/v54.html )
Čojko je napisal/-a:Kaj pa Crash testi?
iz že navedenega razloga jih ne testirajo: ker so "premalo" prodajani, baje
Kaj pa oblikovno? Poglej Accenta ali Elantro (5 vrat) in reci, da sta ti oblikovno všeč. Ga skoraj ni človeka, ki to izjavi.
potem bom pa prvi.
Sicer pa o priljubljenosti Hyundaijev kot nov nakup že skoraj vse pove podatek o tržnem deležu na slovenskem.
in ta je kakšen? povprašamo Sašo, ki je registrirana na tem forumu, ter je direktorica marketinga na hyundai avto trade - uvozniku hyundaija v slo? če hočeš jo lahko zjutraj pokličem, pa poprosim, če napiše podatke za kako leto ali dve nazaj
Objavljeno: To avg 31, 2004 11:01 pm
Napisal/-a Čojko
Super, pa naj priloži tržne deleže kar za dvanajst let nazaj. Pa tudi po avtomobilskih razredih če se da.
S tistim kar me nisi citiral se torej strinjaš?
Lp Čojko
Objavljeno: To avg 31, 2004 11:28 pm
Napisal/-a RegY
o tistem bi se še lahko debatiralo.
bom jo poskusil jutri dobit, pa bomo videli, če bo imela čas
upam, da ko bomo imeli podpisano pogodbo o sodelovanju, bom imel dostop do takih podatkov, ki bodo po moje dokaj uporabni za javnost, čeprav bom predlagal, da to dajo na svojo stran, za širšo javnost
Objavljeno: To avg 31, 2004 11:47 pm
Napisal/-a CST™accim
hm..dokaj zašlo use skupj

1.6 DOHC...poskočna zadevca. Za accenta niti ne rabiš kaj močnejšga. Kar se tiče vzdržljivosti..vem da je 1.5 zelo vzdržljiv. 1.6 pa ne vem. Predvidevam da ni slabši od 1.5. Kar se izgleda tiče...meni se ne zdita Accent oz. Elantra grda. Še posebno prejšnji accent se mi dopade
Lp

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 3:54 pm
Napisal/-a marko stare
Malo sem se pozabaval s podatki zgodovino in spet nepristransko lahko napišem, da tudi po par letih motorji od Hyundaja še zdaleč niso zastareli, kot primer lahko navedem test, ki sem ga prebral se ne spomnim točno avtorja....da to čujete.

........... test je bil getz1,3 in C3 1,4 seveda podrobnosti ne bi ampak samo to, češ da je pov. poraba bila pri getzu na testu 7,2 l pri C3 pa 9 l in ta umetnik izjavi na koncu, da bi lahko pri getzu bila poraba še nekoliko nižja ...zato pa so ti testi, ki jih objavljajo več ali manj pristranski.
Oblike avtomobilov so stvar okusa, če bi napr. ker imamo ravno Hyundaja v obdelavi kateri model bil sličen golfu bi rekli da je kopija golfa itd. Koliko vem so Hyundaji že v osnovi zelo dobro opremljeni, mislim da še marsikdo pri "znani" firmi" kurbla" šipe na roko za mnogo več denarja.
Lahko rečem da sem vozil že veliko avtomobilov-do pred nekaj let samo evropske firme(franc) in brez natolcevanja lahko rečem, da od kar vozim toyoto (čeprav sem se tudi stežka prepričal za vhodnjaka), ki tudi ni v rosnih letih še si nisem umazal rok.....kaj pa je bilo prej ...

ops: zato je pri avtu zame najbolj važna zanesljivost, če tega ni ti na servisih ne pomaga kup uporabnih stvari, oblika, nevemkolko airbagov itd.
Ker ne rabim druž. avta se malo spogledujem z novim Coupejem .........kaj pravite ni slabo? :P

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 7:47 pm
Napisal/-a marko stare
Vidim da eni non stop pišete 1,6 16 V DOHC -verjetno veste kaj to pomeni( DOHC-dve odmični gredi v glavi motorja) vsi Hyundajevi motorji imajo po dve odmični gredi od 1,6 V naprej medtem ko imajo nižje kubature 12V in OHC eno odmično gred.Če pa ma motor oznako 16V še ne pomeni da ima dve odmični (ene honde imajo samo eno pa imajo 16V -tehniko CIVIC in še seveda drugi.........pa brez zamere.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:02 pm
Napisal/-a Kennman
a kdo ve, ce pase ta agregat 1.6 v tastarega accenta, l.96, 1.3 LS, al se je skolka kej spremenila???
havala za info...
Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:52 pm
Napisal/-a RegY
paše samo 1,5, če se ne motim... probat pa ni greh

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 9:03 pm
Napisal/-a Mazda323
Super motor imeli smo dve lantri l.93 in l.98 prva je imela 114km ta druga pa malo več samo nevem več koliko

motor je zelo vzdržljiv lahko ga teraš koliko se ti zaželi samo ne preveč ker potem gre lahko poraba tudi nad 10l, avto pa je drugače nasplošno zelo dober (ti ga priporočam) ker ima dosti km za svoj razred samo te nove različice ko pa so prišle 1,6 pa imajo samo 107km
