Stran 1 od 1
osvinčen
Objavljeno: Pe jan 24, 2003 10:04 pm
Napisal/-a markshark
Mene pa zanima ali je res, da se v tastare avte ne sme tankat neosvinčenga bencina oziroma da to mašini škoduje. Sej ne vem, a se ga sploh še lahko tanka. Baje je neki okol ventilov, pa me ni prepričalo najbolj, zato bi rad mnenje od vas - bolj strokovno podkovanih.
Re: osvinčen
Objavljeno: So jan 25, 2003 12:03 am
Napisal/-a kdk
Svinec v gorivu je imel dve vlogi. Prva je bilo povečanje oktanskega števila ( odpornost proti klenkanju ), kar se pri današnjih gorivih doseže z drugimi sestavinami. Drugi vzrok pa je bil mazanje sedežev ventilov. Zaradi svinca v gorivu so lahko bili sedeži ventilov izdelani iz mehkejših materialov , ne da bi trpela vzdržljivost. Sredi 80' let je večina proizvajalcev prešla na izdelavo sedežev ventilov iz tršega materiala , tako da prenesejo gorivo brez svinca.
Sedaj je pač treba za tista vozila , ki ne prenesejo neosvinčenega goriva dodajati nadomestek svinca pri vsakem polnjenju rezervoarja.
Re: osvinčen
Objavljeno: So jan 25, 2003 1:14 am
Napisal/-a monster_d
Jaz mam yugo 55 in bi moral dodajati dodatek ampak ga ne dajem!!!
Sem ze brez dodatka naredil caa. 3000Km pa se zaenkrat ni nic narobe!!!
Potem moj bratranec je imel 45 pa se je dve leti vozil pa ni bilo nic skode!!!
Seveda pa je bolje dodajati dodatek, tako kot je napisal KDK!!!!
Re: osvinčen
Objavljeno: So jan 25, 2003 6:03 pm
Napisal/-a Matjaz
Nevem ce je to kej v zvezi z svincem, sam jest k nism dal tega dodatka notr mi je v breg mal cukal. Pol k sm ga pa dal pa je normalno vleku(campus 1.0)
Re: Re: osvinčen
Objavljeno: So jan 25, 2003 9:20 pm
Napisal/-a dolfe
Matjaz pravi:
Nevem ce je to kej v zvezi z svincem, sam jest k nism dal tega dodatka notr mi je v breg mal cukal. Pol k sm ga pa dal pa je normalno vleku(campus 1.0)
Verjetno je bilo, kot je KDK omenil, zaradi premajhnega oktanskega števila.
Jaz sem imel enkrat podoben problem, v klanec mi je klenkal (tankal sem 95 namesto 98 ), pa sem na srečo imel sabo taprav imbus, tako da sem mu malo zmanjšal predvžig.
[Sporočilo uredil/a dolfe na dan 26.01.2003 ob 07:26 GMT]
Re: osvinčen
Objavljeno: So jan 25, 2003 11:48 pm
Napisal/-a markshark
Kaj mislte da lada 2104 kuri osvinčen al neosvinčen bencin?
Re: Re: osvinčen
Objavljeno: Ne jan 26, 2003 3:54 pm
Napisal/-a Njoko
monster_d pravi:
Jaz mam yugo 55 in bi moral dodajati dodatek ampak ga ne dajem!!!
Sem ze brez dodatka naredil caa. 3000Km pa se zaenkrat ni nic narobe!!!
Potem moj bratranec je imel 45 pa se je dve leti vozil pa ni bilo nic skode!!!
Seveda pa je bolje dodajati dodatek, tako kot je napisal KDK!!!!
Hmm,
3000 km pa res ni kaksna kilometraza. Ventili se ne znucajo tako hitro. Ko pa bodo znucani, bos pa za popravilo dal 3 kratno vrednost Yugeca.
L.p.
Njoko
Re: osvinčen
Objavljeno: Ne jan 26, 2003 7:10 pm
Napisal/-a monster_d
Ne nic ne bom dal za popravilo ker cez 2 meseca pride not masina od 60-ke katera ne potrebuje dodatka!!!
Re: Re: osvinčen
Objavljeno: Po jan 27, 2003 7:05 pm
Napisal/-a Pero
markshark pravi:
Kaj mislte da lada 2104 kuri osvinčen al neosvinčen bencin?
Kateri letnik?
Po moje če je iz devetdesetih da lahko dela na bencin Brez svinca ker so že bili prilagojeni za katalizator (tukaj so prodajali izropane brez katalizatorjev do obvezne vgradje, v zahodni Evropi so jih imeli pa že full nazaj)