Stran 1 od 1
crash testi - slike nesreč
Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:31 am
Napisal/-a psipsi
Živjo!
Verjamem, da je bilo o crash testih že kaj napisano, poleg tega se lahko na internetu prebere skoraj vse. Nisem pa še zasledil, koliko pridobljene zvezdice koristijo v praksi - recimo karambol renaulta in VW, pa BMW in fiata, pa toyote in peugeota...
Torej, ali obstajajo kje resnične slike takšnih nesreč z možnim ogledom posledic na avtomobilih (in opisom posledic na ljudeh)? Ali na cesti res pomenijo največ zvezdice ali masa vozila (ko' jači, taj tlači)?
Hvala, Janez
Objavljeno: Sr sep 01, 2004 1:09 pm
Napisal/-a Slide
No bom še jaz nekaj povedal oziroma vprašal...
Ta euro NCAP, podeljuje zvezdice tudi za recimo opozorilno lučko in signal za neprivezane varnostne pasove...HUDIČA, mene pa zanima kater avto je dejansko najbolj varen...Torej v katerem me bo manj glava bolela, če se bom parkiral pri 60 v spredaj stoječ avto...Recimo Laguna je kokr se spomnim ravno zaradi dodanega opozorilnega signala prejela še 5-to zvezdico...
Ali se kakšno podobno združanje ukvarja samo z zaščito potnikov in ocenjuje le rezultate poškodb?
LP
Objavljeno: Sr sep 01, 2004 1:16 pm
Napisal/-a dragonhunter
Saj pri vsakem testu pokaže tudi obremenitve posameznih delov telesa.
Objavljeno: Sr sep 01, 2004 1:20 pm
Napisal/-a Templar
dragonhunter je napisal/-a:Saj pri vsakem testu pokaže tudi obremenitve posameznih delov telesa.
Pokažejo se obremenitve na telo povprečnega moškega osebka višine 175cm in 78kg Če kakorkoli odstopaš od tega si v riti sploh če si višji ali pa težji

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 1:22 pm
Napisal/-a zupi13
Templar je napisal/-a:dragonhunter je napisal/-a:Saj pri vsakem testu pokaže tudi obremenitve posameznih delov telesa.
Pokažejo se obremenitve na telo povprečnega moškega osebka višine 175cm in 78kg Če kakorkoli odstopaš od tega si v riti sploh če si višji ali pa težji

pol sm jst v q*cu? (2m, 105 kg.)

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 1:47 pm
Napisal/-a dragonhunter
Templar je napisal/-a:dragonhunter je napisal/-a:Saj pri vsakem testu pokaže tudi obremenitve posameznih delov telesa.
Pokažejo se obremenitve na telo povprečnega moškega osebka višine 175cm in 78kg Če kakorkoli odstopaš od tega si v riti sploh če si višji ali pa težji

Ja pol pa treba pazit na prehrano! :P
Objavljeno: Če sep 02, 2004 7:55 am
Napisal/-a samo_
@Slide
opozorilni signal za nepripenjanje in zategovalnik pasov = 1 zvezdica
Objavljeno: Če sep 02, 2004 8:03 am
Napisal/-a HORSE
Objavljeno: Če sep 02, 2004 8:21 am
Napisal/-a tom2
Slide je napisal/-a:Recimo Laguna je kokr se spomnim ravno zaradi dodanega opozorilnega signala prejela še 5-to zvezdico...
To pa ni res! Laguna je tudi brez te opozorilna lučke osvojila 33 točk, ki je spodnja meja za doseg tega rezultata. Z opozorilno lučko jih ima tako 34!!
Mercedes Benz C-class, Toyota Avensis, Volvo S-40 in Peugeot 407 pa so avtomobili tega razreda, ki so za dosego 5 zvezdic prejeli isključno na podlagi ene, dveh (407 in Avensis) ali celo treh točk (S-40, letnik 2004), z opozorilnikom varnostnega pasu. Brez tega, ne bi noben izmed naštetih avtov, dobil 5 zvezdic.
LP
Objavljeno: Če sep 02, 2004 8:30 am
Napisal/-a Nixxon
Isto je blo z BMW X5, najprej mu je zmanjkalo ful mal do 5 zvezd, pol so lučko not butnl pa je.
Sam je res glupo da lučka tolk točk nabere, ej bedno.

Objavljeno: Če sep 02, 2004 11:58 am
Napisal/-a mitja320
Slike so na uradni strani od NCAP. Poglej na google. Slike so bolj slabe resolucije. Jaz gledam pri testih, koliko je zvilo potniški del avtomobila. Če vidm, da je med streho in vrati 30 cm reža, avto pa ima 5 zvezdic to meni ne pomeni nič. Če bi bila hitrost npr. 20 km/h večja bi tega dobesedno prepognilo (tamala Alfa), medtem ko je kabina tistega z 4 zvezdicami cela. Preveč so zakomplicirali z raznimi bedarijami in lučkami. Na koncu te še zmeraj najprej reši pleh, ostalo je postransko.
Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:01 pm
Napisal/-a Templar
zupi13 je napisal/-a:Templar je napisal/-a:dragonhunter je napisal/-a:Saj pri vsakem testu pokaže tudi obremenitve posameznih delov telesa.
Pokažejo se obremenitve na telo povprečnega moškega osebka višine 175cm in 78kg Če kakorkoli odstopaš od tega si v riti sploh če si višji ali pa težji

pol sm jst v q*cu? (2m, 105 kg.)

Sva že dva (187cm,98kg)

Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:08 pm
Napisal/-a Pugi
Sami bajsi :P :P Vidva bosta pasove potrgala

Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:13 pm
Napisal/-a metallic
tom2 je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Recimo Laguna je kokr se spomnim ravno zaradi dodanega opozorilnega signala prejela še 5-to zvezdico...
To pa ni res! Laguna je tudi brez te opozorilna lučke osvojila 33 točk, ki je spodnja meja za doseg tega rezultata. Z opozorilno lučko jih ima tako 34!!
Mercedes Benz C-class, Toyota Avensis, Volvo S-40 in Peugeot 407 pa so avtomobili tega razreda, ki so za dosego 5 zvezdic prejeli isključno na podlagi ene, dveh (407 in Avensis) ali celo treh točk (S-40, letnik 2004), z opozorilnikom varnostnega pasu. Brez tega, ne bi noben izmed naštetih avtov, dobil 5 zvezdic.
LP
Zaenkrat je bolj malo avtomobilov, ki so dobili 5 zvezdic brez opozorilikov. Je pa res, da je čist isto sranje v realnosti, če ma avto 32 ali 33 točk...

Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:16 pm
Napisal/-a zupi13
Pugi je napisal/-a:Sami bajsi :P :P Vidva bosta pasove potrgala

upam, da jih nikol ne bo treba šponat! (razen za kake igrce

)
Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:22 pm
Napisal/-a Josephe
Ma jebeš te zvezdice pa točke, firme ( nekatere ) naredijo avto tako, da je pri teh testih oz. pogojih ki so pri teh testih najbolj varen, kakršno koli odstopanje pa lahko zelo poslabša varnost.
Pa tudi glede varnosti na cesti, vse kar rabiš je sreča. Se spomnim prometne ko je r4 ( katrca ) šla pod tovornjak, in od avta ni ostalo nič popolnoma nič ( bil je celo prelomljen na pol ) in voznik je kot edini NEPOŠKODOVANI " del" avtomobila iztopil iz "avta".
Tako da verjetno tudi če bi imel avto ki ima 5,6 ali 8 zvezdic ( sej vem tolk jih (še ) ni ) bi po vsej verjetnosi iztopil bolj poškodovan. Tako da je vse odvisno od sreče. Lahko da se boš z avtom z 1 zvezdico rešil nesreče z avto z 5 pa ne.
Glede trdnosti avtov pa sm videl da so opli pa volvoti zelo trdni, saj ko ga butneš se ga ne spešta prav veliko.
LP Joseph
Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:27 pm
Napisal/-a Slide
Şe strinjam o sreči...samo tisto o trdem plehu ti pa bore malo nuca...
Važne so zmečkljive cone, ki so očesu skrite, tisto kar je povrh je le estetika
LP
Objavljeno: Če sep 02, 2004 12:48 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
Pugi je napisal/-a:Sami bajsi :P :P Vidva bosta pasove potrgala

ejej jst mnogo močnejši, sej veš, pa k sm mel kreš nism nč odtrgu, razn desno polovico avta

aja pa saab je tud svinsko močn avto.
Objavljeno: Če sep 02, 2004 1:07 pm
Napisal/-a tom2
Slide je napisal/-a:Şe strinjam o sreči...samo tisto o trdem plehu ti pa bore malo nuca...
Važne so zmečkljive cone, ki so očesu skrite, tisto kar je povrh je le estetika
LP
To si pa dobro povedal! Zaradi mene se lahko avto povsem razbije, važno da je na voznika majhna obremenitev, oz. da je potniška kabina cela! Samo to šteje, po mojem mnenju. Pa nekaj sreče je treba imeti.