Stran 1 od 1

Peugeot 206 S16

Objavljeno: To sep 07, 2004 10:17 am
Napisal/-a kwan
A mi lahko kdo kaj več napiše o tem avtomobilu (206 S16)!? Predvsem slabosti tega avtomobila, me zanimajo!

Pa na PM mi pošiljajte ker nočem kregancije!

HVALA že v naprej!

Objavljeno: To sep 07, 2004 10:21 am
Napisal/-a Quik
en ga ma v pole positiom klubu tko da se tja obrni bos dobil informacije iz prve roke

Objavljeno: To sep 07, 2004 11:06 am
Napisal/-a Doc_
Ja alpa tlele vpraši :D

http://www.peugeot-klub.net/

LP 8)

Objavljeno: To sep 07, 2004 11:34 am
Napisal/-a -djsly-
Slabosti:
-premalo km
-slab pospešek
-premajhna končna hotrost
-premajhen prtljažnik
-premalo placa zadaj
.
.
.

Objavljeno: To sep 07, 2004 1:35 pm
Napisal/-a INFINITI
Avto je živahen - je dober pocket rocket
Največji minus mu je nervozna rit v ovinkih, a še vedno dosti boljše kot pri cliotu sport. <--moje lastne iskušnje

Re: Peugeot 206 S16 NUJNO!

Objavljeno: Po sep 07, 2015 10:53 am
Napisal/-a Aesthetics
Grozno je iskanje tem na prenovljenem forumu ...

Zanima me kakšne so hibe bencinskih Peugeot 206 poleg elektronike, preme in vžigalnih tuljav?
Zanimam se za 1.4 55kW ali 65kW ter 1.6 80kW

Re: Peugeot 206 S16 NUJNO!

Objavljeno: Po sep 07, 2015 3:53 pm
Napisal/-a oorosh
Tesnilo na glavi. Meni je na 1.4 8v 55kW spustilo letos, po 11 letih in pri 162.000 prevoženih kilometrih. Sem dal popraviti in se vozim dalje.
Enak problem imajo tudi 1.4 16v motorji, malo manj sem teh okvar zasledil pri 1.6 16v motorju, so pa tudi tam prisotne.
Poglej pri motorju, da ni mastno na spoju bloka in glave pri alternatorju, tam ponavadi najprej prebije tesnilo in se lepo vidi da masti. Pa če pri hladnem motorju iz ekspanzijske posode pri odpiranju čepa butne ven pritisk je to dovolj dober znak da se tesnilo poslavlja. Vsaj pri meni je bil to prvi znak okvare.

Re: Peugeot 206 S16

Objavljeno: Po sep 14, 2015 6:50 pm
Napisal/-a pocesnkII
težave so še:
pokanje izpušnega kolektorja
z leti preperijo žice in kontakti na kablih
šobe, posebej 1. šobo ko nanjo teče vitreks iz šobe za pranje stekl,...
izpuh je tudi zelo naudaru pri zvarih in pa spredaj na 90st kolenu kjer je privarjen nosilec za izpuh
potem pa klasika: štangice stabija, gumice stabija, tudi kaksna roka gre k vragu....
zadaj če so pakne je velik riziko podiranje in menjava le teh, brez da se neuniči ležaja,...