Stran 1 od 5

Pomen avtomobilskih znamk

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:04 pm
Napisal/-a xandrej
No nikjer se nisem zasledil kaj pomenijo znaki na nosu avtomobila... Bom jaz začel z Alfo:

Leta 1906 je francoz po imenu Alexandre Darracq ustanovil podjetje SAID in izdelal dve športna avtomobila in se preizkusil na prostem trgu! Žal je že leta 1909 bankrotiral, že naslednje leto pa se je iz tega podjetja razvila A.L.F.A. (Anonima Lombardia Fabrica Automobili....), ki jo je vodil bivši fiatov konstrukter Guiseppe Merosi. Podjetje je zelo hitro raslo in že leta 1915 so prodali več kot 200 vozil. Sledila je prva svetovna vojna, ki je podjetje zopet pokopala, a po vojni je v Alfo prišel Nicola Romeo, ki je imenu dodal svoj priimek in podjetje zopet popeljal na stara pota in nato alfo povzdignil v izdelovalca izjemnih, športnih avtomobilov!

Znak je bil podoben današnjemu vendar je v spodnjem delu obroča pisalo še MILANO, ko je tovarno prevzel g. ROMEO in so v znak zapisali še njegovo ime. Nekaj časa so obdržali tudi napis Milano v znaku. Znak na desi strani predstavlja grb družine Visconti (zmaj ki žre otroka), na levi je pa grb mesta Milano.

Slika
Od 1910 do 1915

Slika
Od 1915 do 1925

Slika
Od 1925 do 1946

Slika
Od 1946 do 1972

Slika
Od 1972.... Danes...


Vsaj, da vemo kaj sile znaki na nosih naših avtomobilov....
Kdo pa ve še kako štorijo z znaki in pomenom pa naj pove. Samo v Slovenščini prosim ker ono copy paste ni nič... Potem bom skupaj dal in mogoče bo admin zato, da naredimo eno razpredelnico pomen znakov na avtomobilih...

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:24 pm
Napisal/-a xandrej
Citroen.

Andre Citroen je bil prvi evropski tovarnar ki je začel z masovno produkcijo in trženjem avtomobilov na ameriški način. Leta 1919 je osnoval znamko z znakom Double Chevron, ki je bazirala na med prvo svetovno vojno zraslih tovarnah. V desetih letih je njena proizvodnja presegla proizvodnjo vseh ostalih francoskih proizvajalcev skupaj. Leta 1934 se je Andre Citroën odločil popolnoma preurediti svojo tovarno in skoraj istočasno začeti s proizvodnjo revolucionarne limuzine s sprednjim pogonom, Traction Avant. Žal je neizogibna ekonomska kriza 30-ih zajela tudi Francijo. Andre je izgubil svojo firmo in naslednje leto umrl za rakom v pariški kliniki.

Znak DOBLE CHEVRON (dvojni zob), je nastal po konstrukciji njegovega zobnika na črko V:

Slika

No tako je nastal znak ki je bil skozi zgodovino pribljižno po enakem kopitu, vglavnem dve strešic (dvojni zob)

Slika

Slika

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:26 pm
Napisal/-a zupi13
alfa pa citroen mata že dolgo iste oznake, mislim emblem, nč jih niso pomladil???

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:28 pm
Napisal/-a CST™Golfy
Kaj pa za vw al pa audi? 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:30 pm
Napisal/-a Alonso
NICE!!! :D

A ma kdo za Fiat mogoče? K pr Fiatu so leta 1999 zamenjali znak - spredaj seveda. 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:34 pm
Napisal/-a CST™Golfy
Alonso je napisal/-a:NICE!!! :D

A ma kdo za Fiat mogoče? K pr Fiatu so leta 1999 zamenjali znak - spredaj seveda. 8)

zamenjali z 3x gršim :?

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:49 pm
Napisal/-a Alonso
Golfy - kukr za kerga. Drugače je pa ta novi replika starega. Star je bil belo-rdeč nov pa je modro-bel.

Mislm pa da je Fiat 1999 praznoval 100 letnico zato je zamenjal "grb" :D

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:55 pm
Napisal/-a dobek
golfy: ne z grsim, ampak z znakom s preteklosti

zupi: zakaj menjavat nekaj, kar je skoraj perfektno ;)

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:58 pm
Napisal/-a zupi13
sj ne rečen, da ni lep, sam mal bi ga lahko moderniziral, če že take lepe acvte delajo, pa tak mal starikav znak gor lepjo!?

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:01 pm
Napisal/-a dejan84

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:09 pm
Napisal/-a S4sH
lenivec je napisal/-a:meni je od fiata oni iz 91 najbol kul, ker pač mam takega na avtu :D

:pivo enako ! 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:10 pm
Napisal/-a CST™Golfy
dobek je napisal/-a:golfy: ne z grsim, ampak z znakom s preteklosti



vem ,da je iz preteklosti
ga mam na autu in mi ni ušeč 8)
je biu od punto 1 lepši :wink:

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:11 pm
Napisal/-a Alonso
Men pa ne. :P

Men je pa najboljši un iz 1999 k tega mam pa jst na avtu hehehehe :D

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:14 pm
Napisal/-a CST™Golfy
Alonso je napisal/-a:Men pa ne. :P

Men je pa najboljši un iz 1999 k tega mam pa jst na avtu hehehehe :D

Me veseli, da ti je všeč 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 4:23 pm
Napisal/-a merdzo
ZGODBA O MERCEDES JELLINEK

16. septembra 1889 se je avstrijskemu poslovnežu Emilu Jellineku na Dunaju rodil tretji otrok, deklica, kateri sta z ženo Rachel izbrala špansko kršcansko ime Mercedes.
Žensko ime Mercedes je široko razširjeno po Španiji in predvsem po južnoameriških državah, kjer ga nosi malo manj kot vsaka druga ženska (nekaj podobnega kot pri nas ime Marija med starejšo populacijo)
Ime samo, ki je kasneje postalo tako svetovno znano pomeni "milost", pravzaprav, "maria de la mercedes" pomeni "marija milosti", v nasprotju z "maria de la dolores", ki pomeni "marija žalosti".
Emil Jellinek, uspešen poslovnež, je bil med drugim tudi strasten avtomobilski dirkac in v tistem obdobju uspešno razvijajoce se podjetje Daimler-Motoren Gesellschaft je tudi pri njem vzbudilo pozornost. Leta 1893 se je osebno seznanil z Gottliebom Daimlerom in v nekaj naslednjih letih kupil nekaj njegovih avtomobilov. Leta 1898 je tvrdka Jelliniku izdelala avtomobil Daimler Phoenix, ki je po njegovem narocilu imelo motor s štirimi cilindri. S tem avtomobilom se je Jellinek udeležil dirke Tour de Nice.
V tistem obdobju je bila navada, da so udeleženci dirk tekmovali pod psevdonimom in Jellinek si je za to dirko izbral psevdonim "Mercedes".
Emil Jellinek alias "Monsieur Mercedes" je prvikrat zmagal na dirki Tour der Nice 21.marca 1899, ko je bila njegova hcerka stara devet let.
Leta 1900 je podjetje Daimler-Motoren Gesellschaft še bolj izboljšalo tako design kot ostale karakteristike vozila. Emil Jellinek je bil tako navdušen, da je narocil 36 avtomobilov, pod dvema pogojema, zahteval je ekskluzivno pravico za prodajo v Avstriji, na Madžarskem, v Franciji in Ameriki in pa, avtomobili se morajo imenovati po njegovi hcerki Mercedes.
Ime se je prijelo tako dobro, da ga je kmalu povzela tudi tvrdka Daimler-Motoren Gesellschaft za vse svoje avtomobile. Leta 1902 je "Mercedes" postala blagovna znamka.

Slika
Mercedes Jellinek (1889-1929)

Ok, še nekaj o emblemu:
Ustanovitelja, brata Daimler, sta si po registraciji imena Mercedes morala izmisliti še primeren amblem za svoja vozila. Njun oče, Gottlieb Daimler, nekoč tehnični direktor pri podjetju Deutz, je v začetku svoje kariere poslal svoji ženi razglednico s sliko svoje hiše in na njej označil zvezdo na nebu, ki naj bi spet nekoč zasijala tudi nad njegovim lastnim podjetjem, kar naj bi simboliziralo napredek. Od tu ideja za zvezdo.
Uprava DMG je to idejo sprejela v Juniju 1909 in na sodišču registriralo 3- in 4-krako zvezdo. 4-kraka se potem nikoli ni uporabila.
Zvezda naj bi tudi simbolizirala Daimlerjeve ambicije v motorogradnji - na zemlji, vodi in zraku.
Leta 1916 so kraki dobili povezujoč krog.

Slika

Objavljeno: To sep 14, 2004 4:28 pm
Napisal/-a xandrej
Se pravi do sedaj imamo:

Alfa Romeo
Citroen
Mercedes

Za mercedes bi še prosil pomen trikrake zvezde...

fiat pa e copy paste to bi bolj pasalo v slovenščini...

Kar tako naprej pubeci pa bomo imeli eno verzijo kjer bodo predstavljena vsa podjetja in pomen značk...

Objavljeno: To sep 14, 2004 4:37 pm
Napisal/-a [SlasH]
mercedesova trikraka zvezda simbolizira tri področja na katerih se udejstvuje mercedes: zrak, voda in zemlja.

Objavljeno: To sep 14, 2004 4:54 pm
Napisal/-a GReddy_
BMW-jev znak naj bi simboliziral propeler letala. Letala pa zato, ker je BMW na začetku svojega delovanja (mislim da je bilo to v drugi svetovni vojni ali kakšno leto pred njo) izdeloval letalske motorje.

P.S.:tako je nam rekla profesorica nem.

LP