Stran 1 od 1

Zanimivost

Objavljeno: To sep 14, 2004 5:29 pm
Napisal/-a dragonhunter
Podobno bi lahko nardili u sloveniji u oddaji Lepo je biti milijonar... :D :D :D
link

Objavljeno: To sep 14, 2004 5:43 pm
Napisal/-a killah bee
sem gledu eno njeno oddajo kjer je nekomu podarila porša 911 :shock:

ženska ima res preveč denarja :? , sej drugač pa vsak kej komu da, ni škrtica :lol:

Objavljeno: To sep 14, 2004 5:55 pm
Napisal/-a Klausz
No, sej ne da nc iz svojga zepa... tko da se niza sekirat, da bi ji zmankal, je pa dobra da mal popedena sponzorje...

Objavljeno: To sep 14, 2004 5:55 pm
Napisal/-a AgitatoR
Jebes porsha. Ce nimas dnarja ga se servisirat nebos mogu.
En avto za 5 milijonov naj bi dala.

Objavljeno: To sep 14, 2004 5:58 pm
Napisal/-a wavemaker
:shock: 276 avtov, to si pa res ne predstavljam, kar tako podariti. Že res, da je GM častil, samo to je res ogromna številka.

Objavljeno: To sep 14, 2004 6:00 pm
Napisal/-a dragonhunter
Samotar je napisal/-a:Jebes porsha. Ce nimas dnarja ga se servisirat nebos mogu.
En avto za 5 milijonov naj bi dala.


Porša naj da, prodaš ga pa kupiš avto za 5 miljonov, pa še ti dosti keša ostane. :D :D

Objavljeno: To sep 14, 2004 6:01 pm
Napisal/-a AgitatoR
Se bolje.

Objavljeno: To sep 14, 2004 10:18 pm
Napisal/-a torstorm
naj ti da mclarna f1 , pa ga prodaš in si milijonar. :D

Objavljeno: Sr sep 15, 2004 8:35 am
Napisal/-a sonic
276 avtov, to si pa res ne predstavljam, kar tako podariti. Že res, da je GM častil, samo to je res ogromna številka.


Celotna vrednost vseh 276 Pontiacovih avtomobilov naj bi bila 7 milijonov USD (link: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3654062.stm).

Veliko denarja, ampak kakšen učinek! Verjetno boljši kot s katerokoli običajno reklamo, kar so pri Pontiacu gotovo izračunali. Če pomisliš, da zdaj pol Slovenije govori o tem, kako mora biti šele v ZDA - tam Oprahino oddajo menda vsak teden gleda 30 mio folka (tudi ta podatek je iz linka, ki sem ga dal zgoraj).

Pomojem tovarna dobro ve, zakaj je preko Oprah showa podarila toliko avtov.

Verjetno je učinek te poteze podoben ali boljši kot če bi vrteli reklamo med končnico Superbowla (finale baseballa ali pa am. nogometa, sem pozabil), ki je najdražji termin za oglaševanje, cena ene minute (oziroma celo ene sekunde?) gre v mlijone dolarjev.

Se pravi, relativno zelo poceni reklama glede na potencialni učinek.