Stran 1 od 7
Diesel - zakaj ne na kratke razdalje?
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:05 pm
Napisal/-a dejvi
Veliko je že bilo povedanega, da dizlaši niso za kratke razdalje. Jst se z njim vsak dan vozim v službo, ki je kakih 7 km oddaljena od doma in dejansko se motor segreje šele na tričetrt poti, pozimi še kasneje. Pa v centru LJ vemo kakšen je promet. In non-stop rdeče luči na semaforjih, pa spet speljevanje in ustavljanje...
Do sedaj z mašino ni bilo kakih problemov, prevoženih 30 Kkm, od tega lahko rečem tretjina na kratke razdalje. A mi lahko kdo, ki se bolje spozna na mašinerijo od mene, pove, do kakšnih obremenitev prihaja na tako kratkih razdaljah, kaj se lahko pokvari itd. Prosim za vaš komentar oz. izkušnje v zvezi stem.
PS: sem že hodu s trolo

, pa sem vsakič znova obupal... :P :P :P
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:07 pm
Napisal/-a lublancan
turbina
ko se ti segreje jo ugasneš
enako z motorjem
katalizator tud rab da segreje
posledica je da ti turbina prej odpove
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:10 pm
Napisal/-a G0lden
ja kaj pa če je motor brez turbine kot recimo moj Punto 1.9D

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:13 pm
Napisal/-a xandrej
Mi lahko poveš en dober razlog zakaj si kupil dizla? 7 km imaš v službo, pozimi te zebe skoraj do službe v avtu... Zato ker je moderno? Brez zamere samo tako početje se meni ne zdi glih pametno... In za teh 7 kilometrov v eno smer se pravi 14 na dan x 20 delovnih dni je 280 kilometrov za službo... Avto ti pije 6 litrov rečema je to na mesec 2000 jurja za nafto... Za bencin pa bi dal 2300 SIT na mesec... In v 5 letih boš sigurno obogatel... S tem, da si že pri nakupu preplačal Dizla...
Pa brez zamere... Kaj pa je posledica kratkih razdalij pa so ti že povedali...
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:15 pm
Napisal/-a dejvi
Potem v bistvu trpi turbina, enako kot če ga do daske prašiš na AC, potem pa avto doma lepo ugasneš 5 min za tem, ne da bi počakal, da se mal ohladi. Turbina je torej precej občutljiva.
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:20 pm
Napisal/-a dejvi
xandrej je napisal/-a:Mi lahko poveš en dober razlog zakaj si kupil dizla? 7 km imaš v službo, pozimi te zebe skoraj do službe v avtu... Zato ker je moderno? Brez zamere samo tako početje se meni ne zdi glih pametno... In za teh 7 kilometrov v eno smer se pravi 14 na dan x 20 delovnih dni je 280 kilometrov za službo... Avto ti pije 6 litrov rečema je to na mesec 2000 jurja za nafto... Za bencin pa bi dal 2300 SIT na mesec... In v 5 letih boš sigurno obogatel... S tem, da si že pri nakupu preplačal Dizla...
Pa brez zamere... Kaj pa je posledica kratkih razdalij pa so ti že povedali...
Dizla sm kupu, ker sm drgač kr dost na cesti. Enkrat na enem koncu Slo, drugič na drugem. Na leto nardim okol 25 Kkm, pa nameravam ga met ful dolgo. Dizla mam pač zato, ker res mal pije in vožnja je super zarad navora. To je to. Za na kratke razdalje pa očitno res ni. Pa cena dizla 130 KM je bla nekaj nižja od bencinca 1,8 T, tako da ni preplačan.
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:23 pm
Napisal/-a Slide
Malo poglej debate, Diesel vs. Bencin in podobno, pa ti bo vse jasno...
Funkcija IŠČI torej, ker je blo o tem že RES OGROMNO povedanega
LP, Slide
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 8:17 pm
Napisal/-a Doc_
Ma kaj se sekirate... za kaj maste avte da vam služijo al da ste vi sužnji avta
K bo crknu bo crknu :P avto je potrošna stvar :P
LP

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 8:19 pm
Napisal/-a crazi
Doctor206 je napisal/-a:Ma kaj se sekirate... za kaj maste avte da vam služijo al da ste vi sužnji avta
K bo crknu bo crknu :P avto je potrošna stvar :P
LP

se podpišem pod tole!!
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 8:32 pm
Napisal/-a Templar
dejvi je napisal/-a:
Dizla sm kupu, ker sm drgač kr dost na cesti. Enkrat na enem koncu Slo, drugič na drugem. Na leto nardim okol 25 Kkm, pa nameravam ga met ful dolgo. Dizla mam pač zato, ker res mal pije in vožnja je super zarad navora. To je to. Za na kratke razdalje pa očitno res ni. Pa cena dizla 130 KM je bla nekaj nižja od bencinca 1,8 T, tako da ni preplačan.
Oprosti samo 25.000 na leto ni dosti na cesti

Mogoče je nadpovprečno samo ziher ni dosti da bi se dizle izplačal. Pri 44.000 je razlike pri 170-300jurjev torej če bi imel bencinc 7,9 porabe in dizel med 5 in 6,4. Kar pomeni da si avto vzel malo iz mode in kr neki na pamet delal/kupoval. Na leto prešparaš kvečjemu 100 jurjev... Če pa prišteješ še dražje servise ki so pri VW in AUDIjo na isto km pa še pol manj oz si še na zgubi ker delaš na leto manj kot je servisni interval in moraš avto vodit na servis po času in prevoženih kilometrih...
Za referenco pri nas se dela s tistim k ma najmanj 25k na leto in z onim ko se velik dela 44.000na leto. Pa ni noben kakšen akviziter ali potnik...
Onih 14km bi lahko kamot delal s potniškim prometom ali kakim skuterjem po možnosti električnim... poleti mogoče kolo. Delaš namreč avtu in sebi več škode kot je vredno to da se peleš v svojem avtu na šiht
Sklopka ti bo šla precej hitro, da o turbini ki je pri TDI še posebaj občutljiva in draga sploh ne govorimo

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 8:57 pm
Napisal/-a maček
Pozim te zebe do službe to je res,
da pa bi turbina crklna prej, kje ste pa to pobral, drugič se vsaj kej druzga spomente.
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:07 pm
Napisal/-a maky
oki smo že enkrat mel to debato pa mi ni noben dal konkretnega odgovora.
kaj je pri servisu dizla tako gromozansko dražje???
fotr je dal zdje na 45k servisu 88k za servis. s tem da so pakne 32k, pa delo zravn pa smo na 30k za servis. kaj je potem razlika???? olje je olje. filtri isto. naj povem da ma sestra povprečje na servisu nekje 50-60k (1,8t). jaz pa nekje 45-55k (1,9tdi).
nevem no spet vsi nekaj na pamet.... dokažite da je dražji servis.... ker to je že kar mit ratal... dizel ma dražje servise...

tako kot je že mit sledeča ugotovitev:
Na dizlih ful rade turbine crkujejo
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:13 pm
Napisal/-a Pugi
Na nasmu XMu ze 12 let lepo brni... Pfsssssst!!!
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:13 pm
Napisal/-a maček
maky je napisal/-a:oki smo že enkrat mel to debato pa mi ni noben dal konkretnega odgovora.
kaj je pri servisu dizla tako gromozansko dražje???
fotr je dal zdje na 45k servisu 88k za servis. s tem da so pakne 32k, pa delo zravn pa smo na 30k za servis. kaj je potem razlika???? olje je olje. filtri isto. naj povem da ma sestra povprečje na servisu nekje 50-60k (1,8t). jaz pa nekje 45-55k (1,9tdi).
nevem no spet vsi nekaj na pamet.... dokažite da je dražji servis.... ker to je že kar mit ratal... dizel ma dražje servise...

tako kot je že mit sledeča ugotovitev:
Na dizlih ful rade turbine crkujejo
Jest mam filing da bencinarji hočjo upravičit svoj nakup. Se pa strinjam da namo nikamor pršli.
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:20 pm
Napisal/-a Templar
maky je napisal/-a:oki smo že enkrat mel to debato pa mi ni noben dal konkretnega odgovora.
kaj je pri servisu dizla tako gromozansko dražje???
fotr je dal zdje na 45k servisu 88k za servis. s tem da so pakne 32k, pa delo zravn pa smo na 30k za servis. kaj je potem razlika???? olje je olje. filtri isto. naj povem da ma sestra povprečje na servisu nekje 50-60k (1,8t). jaz pa nekje 45-55k (1,9tdi).
nevem no spet vsi nekaj na pamet.... dokažite da je dražji servis.... ker to je že kar mit ratal... dizel ma dražje servise...

tako kot je že mit sledeča ugotovitev:
Na dizlih ful rade turbine crkujejo
Jaz zelo pogosto čujem da so turbine na TDI zelo občutljive in da crkujejo več kot ostale.
Sicer pa še nikol nisem dal več kot 9.500SIT za komplet ploščic za eno os pa mamo avto s 130KM bencin...

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:25 pm
Napisal/-a Gricko
fak folk kva ste ga eni kr napadl k je kupu dizla pa ne dela40k km na let!!??
tud če dela po 15 k km na let zakaj ne dizla , če mu je všeč??
za tok več ko ga je kupu, ga bo vrjetn tud prodal.
če smo že na tem da 7 km do služpe- fak ker norc k ma dizla bom reku fak keri norci k majo bencinarja pa 3km do službe!
če tko gledaš pol bol da se z busom peleš!!
sej kratke ture tud za bencinarje niso dobra stvar.
kere stvari se kvarjo -pojma nimam

ops: ker nimam dizla
lp
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:29 pm
Napisal/-a maček
Templar je napisal/-a:maky je napisal/-a:oki smo že enkrat mel to debato pa mi ni noben dal konkretnega odgovora.
kaj je pri servisu dizla tako gromozansko dražje???
fotr je dal zdje na 45k servisu 88k za servis. s tem da so pakne 32k, pa delo zravn pa smo na 30k za servis. kaj je potem razlika???? olje je olje. filtri isto. naj povem da ma sestra povprečje na servisu nekje 50-60k (1,8t). jaz pa nekje 45-55k (1,9tdi).
nevem no spet vsi nekaj na pamet.... dokažite da je dražji servis.... ker to je že kar mit ratal... dizel ma dražje servise...

tako kot je že mit sledeča ugotovitev:
Na dizlih ful rade turbine crkujejo
Jaz zelo pogosto čujem da so turbine na TDI zelo občutljive in da crkujejo več kot ostale.
Sicer pa še nikol nisem dal več kot 9.500SIT za komplet ploščic za eno os pa mamo avto s 130KM bencin...

A pa ma kdo kle dizla.
Nobeden, itak so pa tisti k majo bencinarje bolj pametni pa več vejo od dizla kokr tisti k majo dizla.
Dizel je za po mest huda zadevca, poskočen, do 60km/h se mi vsi bencinarji v mest skrijejo (k turbina zapoje), lohk pa križarš v peti brzin pr 40 na uro
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:36 pm
Napisal/-a dragonhunter
Templar je napisal/-a:Onih 14km bi lahko kamot delal s potniškim prometom ali kakim skuterjem po možnosti električnim... poleti mogoče kolo. Delaš namreč avtu in sebi več škode kot je vredno to da se peleš v svojem avtu na šiht
Sklopka ti bo šla precej hitro, da o turbini ki je pri TDI še posebaj občutljiva in draga sploh ne govorimo

Pol morjo vsi ki majo dizle u lj pustit avte pa se spravit na kolo al pa skuter sklepam oziroma postati pešec?????? ....
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:46 pm
Napisal/-a ule
Jest mam dizla. Tako kot bencinar ima 4 kolesa in volan. Kaj pa komu paše je pa njegov problem.
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 10:03 pm
Napisal/-a Templar
Ne narobe razumeš. Vseeno je če maš dizla ali bencinarja je bedast izgovor da se vozakaš 7km na šiht z enim ali drugim.
Kot že rečeno ne enemu ne drugemu motorju to ne koristi najbolj. Ampak upravičevat da maš dizla ker se velik voziš 14km v šiht pa nazaj je malo...
Če bi folk resno se šel glede zmanjševanja stroškov in ugotovil da je najboljš met kolo električni skuter ali pa it na bus-kar bi bila še najboljša izbira.
Al pa zakaj se vozimo v avtu sami? Zakaj če se s sosedom vedno srečava zjutraj in ob prihodu domov se nebi vozla skupaj če seveda imava službo v isti smeri? Pa vozi en tedn en drug tedn drug?
Ampak to so pri slovenčkih sanje. Šparamo pa naj stane kar hoče oz. Nek se vidi razkoš!!