Lej, 125 kubični motorji, nimajo blokade za hitrost, motor gre tudi drugače verjetno ZELOOOO slabo, v pospeških torej,
ker motor nima omejene končne hitrostiampak MOČ!
Jaz sem mel svoje cajte Gilero RC 125 in je šla po ravnem nekje 145-150, samo ne zarad pomankanja moči ampak zaradi kratkih prestav, 6 je bila na rdečem pri končni
Tudi pospeški so bili dobri, v drugi se je dalo brez težav peljati po zadnjem...pa pravim peljat, ne dvignt za 10m in dol padit...FAAAAAAKKKKK kuk bi jz še mel motor spet...
No...nazaj k bistvu

ops: ...Aprilia ETX je kokr jaz vem zelo zaspana, z blokado je pa tak, lahko da ma kakšno "premajhno" dihtungo(tesnilo) med izpuhom in cilindrom ali fergazarjem in cilindrom....potem je lahko tudi sam izpušni sistem tako zadušen, kjer pa nimaš kej, ali ga razžagaš in vse ven pobereš, ali pa reskiraš nekaj $$$ in kupiš kakšen ARROW izpuh ali kaj podobnega...Glede na že skoraj sramotno tih zvok Te Aprilie, bi rekel da je že auspuh zelo zadušen...
Glede končne 150 je pa tko, ne vem z glave, kako velik fergazar ma, zagotovo pa nima več tolikšnega kot so ga imeli všasih 125ccm motorji (28,32,34) ampak ma verjetno 24...tako da tudi z zamenjavo izpuha verjetno ne bo videl 150...
Bolje bi bilo če bi kupil takšno Gilero, saj je v prometni napisano celih 10kw
Gre pa super za enduro...
Ali pa kakšno Husquarno 125 WR(E) ta tud trga gate od 125 kubikov, tako da...ta Aprilia ni ravno najbolj priročna za "tuning"...
Lahko pa vseeno pregleda tesnila, mogoče sam fergazar, če je notri kakšen obroček, ki bi omejeval pretok goriva, ali pa kakšni dušilci v zračnem filtru, vendar naj od slednjega ne pričakuje astronomskih rezultatov...
Ali pa omenjeno Huso, ta ma pa 28 fergazar ingre tudi zlo fajn!
Elektronska blokada...tega tudi skuterji nimajo
Majo blokado na "valjčkih", v fergazarju in izpuhu...in to je to...
LP