Stran 1 od 1

Odprava blokade za motor ETX 125 Aprilia

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 1:03 pm
Napisal/-a reber
Sprašujem za znanca, ima omenjeni motor ki ima blokado na cca 110km/h
On pravi, da bi motor moral iti več, nekje do 150km/h

Kakšna blokada je, če je in če kdo to odblokira, po možnosti na gorenjskem, v bližini Bleda ali Radovljice.

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 1:13 pm
Napisal/-a VaLe
Elektronska... kaj je to skuter al kaj ? :roll:

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 1:18 pm
Napisal/-a Slide
Lej, 125 kubični motorji, nimajo blokade za hitrost, motor gre tudi drugače verjetno ZELOOOO slabo, v pospeških torej, ker motor nima omejene končne hitrostiampak MOČ!
Jaz sem mel svoje cajte Gilero RC 125 in je šla po ravnem nekje 145-150, samo ne zarad pomankanja moči ampak zaradi kratkih prestav, 6 je bila na rdečem pri končni :?
Tudi pospeški so bili dobri, v drugi se je dalo brez težav peljati po zadnjem...pa pravim peljat, ne dvignt za 10m in dol padit...FAAAAAAKKKKK kuk bi jz še mel motor spet... :cry:
No...nazaj k bistvu :oops: ...Aprilia ETX je kokr jaz vem zelo zaspana, z blokado je pa tak, lahko da ma kakšno "premajhno" dihtungo(tesnilo) med izpuhom in cilindrom ali fergazarjem in cilindrom....potem je lahko tudi sam izpušni sistem tako zadušen, kjer pa nimaš kej, ali ga razžagaš in vse ven pobereš, ali pa reskiraš nekaj $$$ in kupiš kakšen ARROW izpuh ali kaj podobnega...Glede na že skoraj sramotno tih zvok Te Aprilie, bi rekel da je že auspuh zelo zadušen...
Glede končne 150 je pa tko, ne vem z glave, kako velik fergazar ma, zagotovo pa nima več tolikšnega kot so ga imeli všasih 125ccm motorji (28,32,34) ampak ma verjetno 24...tako da tudi z zamenjavo izpuha verjetno ne bo videl 150...
Bolje bi bilo če bi kupil takšno Gilero, saj je v prometni napisano celih 10kw :con
Gre pa super za enduro...
Ali pa kakšno Husquarno 125 WR(E) ta tud trga gate od 125 kubikov, tako da...ta Aprilia ni ravno najbolj priročna za "tuning"...
Lahko pa vseeno pregleda tesnila, mogoče sam fergazar, če je notri kakšen obroček, ki bi omejeval pretok goriva, ali pa kakšni dušilci v zračnem filtru, vendar naj od slednjega ne pričakuje astronomskih rezultatov...
Ali pa omenjeno Huso, ta ma pa 28 fergazar ingre tudi zlo fajn!
Elektronska blokada...tega tudi skuterji nimajo :?
Majo blokado na "valjčkih", v fergazarju in izpuhu...in to je to...

LP

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 3:22 pm
Napisal/-a reber
Aha. Mu bom povedal, da naj raje poservisira mašino, oziroma naj pelje enmu ki to obvlada. No, saj to, da je kej z mašino narobe, sem mu že sam povedal, pa tudi, če doseže 110km/h je po moje dovolj za enduro.
Hvala za odgovore. Sem raje vprašal, ker jaz o motorjih nimam pojma, ko me je že ravno tipson prosil, naj malo poizvem.

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 3:31 pm
Napisal/-a Slide
Sej z mašino ni NIČ narobe! Je pač tovarniško blokirana, z raznimi blokadami(predvsem v izpuhu je preveč prekatov & stuff ponavadi) zaradi predpisov, saj mora met 125ccm motor 11kw da ga lahko voziš pri 16letih...Včasih je blokada tudi "premajhno" tesnilo med fergazarjem in cilindrom ali med cilindrom in izpušno cevjo, kaj drugega je pa bolj prdec v veter...
Če bi rad da res leti, potem naj reskira 100 jurjev, pa ga pelje na Linde d.o.o al kaj so, pa mu bojo dali notr mislm da 170ccm POLINI kit notr, pa bo motor šel reeees hitro!
Z mašino ni nič narobe, tako pač je...tko kot gre avto bolje če daš katalizator stran...

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 5:33 pm
Napisal/-a cagiva
No naj takoj povem,da Aprilia ETX 150 km/h ne bo vidla :wink:
Moj sošolec jo je imel in mu je šla 110 km/h z odprtim izpuhom.
Blokad ta motor v bistvu nima in tud predelovat ga ne moreš,ker nimaš kej predelat.
Lahko bi samo zamenjal cilinder, in zraven še marsikaj drugega s cilindrom od RS 125 aprilie, sam to se ti pa sigurno ne splača.
Če že hoče,da bi to letel enih 135 ali 140 naj nek kupi kar celo mašino od RSke pa nej proba :lol:
Če pa misli z njim hitro vozit je pa sigurno kupil napačen motor :wink:

več naj si pa prebere še na http://www.motosvet.com

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 6:24 pm
Napisal/-a just_in
pel ga h langusu dol u ljubno... alpa h kšnmu k ma motokros veze (tm poznajo mehankarje pa use) :P

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 7:18 pm
Napisal/-a andrej777
Jah prjatu je mel tak motor pa še tolk ni šel. Jz sem ga za elektronikom 90 scat pelu po ravnini in rahlo v hrib. Končno je mel na ravnini 100kmh.

150kmh enduro :lol: :lol: :lol: ...jah če bi mu števec za 20 kmh lagal še mogoče drgač pa brez kakšne večje predelave ni šans.

Fantje, pr 125 motorjih raj puščajte "blokade" notr in se lahko vsaj na to zgovarjate. Pol ko motor kao odprete in ugotovite da niste nč proftiral se tut na to ne morte več zgovarjat. Sej ne rečem da ni dobrih 125 motorjev, ampak so redki in ta ni eden izmed njih.

So zanimivi kakšno leto dve. Jz mam kawasakija 250 samo nekaj mesecev pa mi je prešvoh. Močnejšega motorja se skoraj malo bojim tako da bom šel spomladi raj na kakšen avto če bo ratalo.

Objavljeno: So okt 02, 2004 9:01 am
Napisal/-a Slide
@Andrej777, mislim da vseeno malo podcenjuješ 125ccm motorje, glede na to da sem tudi s takim motorjem naredil ohoho kilometrov, ti lahko rečem, da se večini splača vzet blokade ven, Cagiva Mito, Aprilia RX, Husquvarna WRE, Aprilia RS, Cagiva Planet, vse to in še marsikater motor, leti ZEEELOOOO velik bolj, ko se odblokira...
Še več, kolega je mel Cagivo Planet, odblokirano in manjši, torej 28 fergazar(včasih so imeli večje namreč), pa kolega z ZZR-jem 250 ni mogu mim tja do nekje 150 po ZZR-jevem števcu...toliko o 125 kubičnih dvotaktnikih, Moja Gilera RC 125, je letela po števcu 145 ali pa 150...odvisno od volje motorja, enkrat je za mano pelu fotr z Audijem A4 in mu je kazalo enako kot men, tako da mi števc ni tolk lagal, da bi se mogu sekirat z 20km/h ampak kvečjemu s kakšnimi petimi...
Vendarle pa rebrov kolega ni kupil pravega motorja, ker je verjetno že po zasnovi sami motor premalo navit in tudi odblokiranje ne bi prineslo želenih zmogljivosti...
Cagiva mito, je recimo kolegu šla (še model z velikim fergazarjem) skoraj 200 po števcu, Aprilia RS pa malo manj, po avtomobilskem pa mislim da okrog 190...tako da znajo ti "mopedi" fejst letet, res pa je da sta zadnja dva cestaka, mi pa tle govorimo o endurah...
Po števcu je skratka možno videt kar blizu 150 z 125 enduro, pa ni treba da ma tako hudo napako števc...

LP, Slide

Objavljeno: So okt 02, 2004 11:24 am
Napisal/-a cagiva
Sej ne rečem da ni dobrih 125 motorjev, ampak so redki in ta ni eden izmed njih.


To pa sigurno ni res,namreč ETX Aprilia je odličen motor,samo vprašanje je za kakšno vožnjo ga rabiš :wink:
Z enim batom je sošolec naredil 20000km in bat je bil še zmeraj dober,sam ga je iz preventivnih razlogov zamenjal, drugač je pa naredu z motorjem 25000km brez okvare,vmes je odpeljal z njim tudi Hard Enduro dirko,tko da ne tko podcenjevat tega motorja :wink:

lp cagiva

Objavljeno: So okt 02, 2004 11:57 am
Napisal/-a andrej777
Slide je napisal/-a:@Andrej777, mislim da vseeno malo podcenjuješ 125ccm motorje, glede na to da sem tudi s takim motorjem naredil ohoho kilometrov, ti lahko rečem, da se večini splača vzet blokade ven, Cagiva Mito, Aprilia RX, Husquvarna WRE, Aprilia RS, Cagiva Planet, vse to in še marsikater motor, leti ZEEELOOOO velik bolj, ko se odblokira...
Še več, kolega je mel Cagivo Planet, odblokirano in manjši, torej 28 fergazar(včasih so imeli večje namreč), pa kolega z ZZR-jem 250 ni mogu mim tja do nekje 150 po ZZR-jevem števcu...toliko o 125 kubičnih dvotaktnikih, Moja Gilera RC 125, je letela po števcu 145 ali pa 150...odvisno od volje motorja, enkrat je za mano pelu fotr z Audijem A4 in mu je kazalo enako kot men, tako da mi števc ni tolk lagal, da bi se mogu sekirat z 20km/h ampak kvečjemu s kakšnimi petimi...
Vendarle pa rebrov kolega ni kupil pravega motorja, ker je verjetno že po zasnovi sami motor premalo navit in tudi odblokiranje ne bi prineslo želenih zmogljivosti...
Cagiva mito, je recimo kolegu šla (še model z velikim fergazarjem) skoraj 200 po števcu, Aprilia RS pa malo manj, po avtomobilskem pa mislim da okrog 190...tako da znajo ti "mopedi" fejst letet, res pa je da sta zadnja dva cestaka, mi pa tle govorimo o endurah...
Po števcu je skratka možno videt kar blizu 150 z 125 enduro, pa ni treba da ma tako hudo napako števc...

LP, Slide


Sej sem reku da so dobri 125 motorji. Samo tale ki se omenja samo z odstranitvijo blokad ne gre 150 realnih.

Drgač pa vem kaj delajo motorji. Sem mel NSR 125 21kW pa je tut trgalo. ZZR 250 po končni sploh ne gre velik več. Gre mi 180. samo je vsen razlika če se z enim al pa z drugim 150 pelješ.

Objavljeno: So okt 02, 2004 12:43 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
reber je napisal/-a:Aha. Mu bom povedal, da naj raje poservisira mašino, oziroma naj pelje enmu ki to obvlada. No, saj to, da je kej z mašino narobe, sem mu že sam povedal, pa tudi, če doseže 110km/h je po moje dovolj za enduro.
Hvala za odgovore. Sem raje vprašal, ker jaz o motorjih nimam pojma, ko me je že ravno tipson prosil, naj malo poizvem.


Isto ma moj frend Aprilio 125 in ima precej novejši letnik pa je že elektronska blokada. Da pa to zamenjaš je pa kot čip tuning (100k).

Nej gre k Lipniku, še najbolš ( Žirovnica)

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 8:04 am
Napisal/-a polonak
Ej fantje pa kaj rabte z motorji tok hitr vozt? Pol si kup nevem hondo Cbr...karkol večjega če že hočeš met 150 notr!! Drugač pa pazte kako vozte te svoje motorje, zadje čase so motoristi na črni listi!!!
Srečno vožnjo!!! :D