Stran 1 od 1

Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Ne feb 02, 2003 10:52 pm
Napisal/-a CHoRT
Ciao
Ima mogoce kdo kej pojma kako je z odstranjevanjem katalizatorja z avta? Kaksne so posledice (na porabi, moci, navoru itd...). Ne skrbet kar se tice narave ker ima Opel omega 2.0i prevozenih ze 220k km tako da je itak ze mimimum 120k km prekurjen. Kako kej na to da ni katalizatorja reagirajo na tehnicnem (in ce to sploh gledajo glede na to da nimajo naprav za kontroliranje izpuha)... Thanx ;)

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Ne feb 02, 2003 11:01 pm
Napisal/-a BiMMER
Če ne prej, ga boš mogu zamenjat, ker zdej na tehničnem merijo izpušne pline in brez ne boš naredu!
Sorry!

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Ne feb 02, 2003 11:07 pm
Napisal/-a CHoRT
Hmm.. pri nas (Koper) se ne merijo izpuha.. ;) Pred enim tednom sem peljal dol ocetov avto in so rekli da dvomijo da se bo vso stvar sploh dalo izvajat tako kakor jo zahteva zakon ki baje postopek traja cca 20min.. to mi je rekel tehnik na AMZSju... ;) jst upam da ima prav ;))

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Ne feb 02, 2003 11:22 pm
Napisal/-a Need_Power
Pa kaj ni to merjenje letos še samo poskusno? To pomeni, da če ti gre merit in ti pač zmeri več kot je dovoljeno, ti to pač samo pove in pač drugo leto nabaviš novi katalizator. Zaradi prevlke emisije še letos nebodo 'metali' na tehničnem.

Je pa verjetno velik problem, če zdaj prideš brez katalizatorja, torej to pomeni kot da ti en del vozila manjka, zaradi tega pa te lahko 'vrže' na tehničnem.

P.s: vse to so samo moja razmišljanja in predvidevanja, ki vsekakor niso zanesljiva.

P.s 2: Nihče še ni odgovoril na prvo vprašanje....tut mene to full zanima.

[Sporočilo uredil/a Need_Power na dan 02.02.2003 ob 23:23 GMT]

Re: Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 1:02 pm
Napisal/-a cresh
BiMMER pravi:
Če ne prej, ga boš mogu zamenjat, ker zdej na tehničnem merijo izpušne pline in brez ne boš naredu!
Sorry!


Jst nimam katalizatorja pa sm šu za foro mert emisije in bi naredu, mel sm 0.3 dovoljen je pa do 0.5, merske enote nevem kake so

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 1:08 pm
Napisal/-a habbich
Ja jest bom zdele vn fliknu katalizator! Baje ti pobere ful konjev tm cirka 10 ali več odvisno od mašine, tko da to pod nujno ven!!

Ne vem zdej kako je pri drugih avtih ampak je pr men dost zaj**** to narest, pa še original katalizator se ne da več uporabit, tko da sem mogu dobit enga rabljenega in ga dat ven poj pa namesto originalnega gor dat, pa mi poj še original ostane za tehničnega...

[Sporočilo uredil/a HaBBkE na dan 04.02.2003 ob 12:08 GMT]

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 1:50 pm
Napisal/-a BiMMER
Ja, moj fotr je bil v petek pa so mu merli!

Katalizator, se vzame dol, na zgornji strani se ga prereže, da vse stvari ki so noter ven, in se zašvasa samo cev, da grejo izpušni plini čez! Potem se ga da nazaj! To je za primer, ko na tehničnih še niso merli plinov, ampak ti je samo spodaj pogledal, če ga imaš gor!
Druga bol enostavna varianta je pa, da se ga odreže stran, in se prišvasa samo cev, namesto katalizatorja! Tudi tukaj velja, da naj bi bili spoji čim bolj gladki, da se plini ne vrtinčijo po cevi!
Je pa res, da ti katalizator pobere kar nekaj KM!
Tretja, takorekoč naboljša in tudi najdražja varianta je pa športni katalizator!

Re: Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 6:12 pm
Napisal/-a RedBaron
BiMMER pravi:

Tretja, takorekoč naboljša in tudi najdražja varianta je pa športni katalizator!



Kaj pa če bi na avto z npr 1.4 mašino dal CAT od enakega modela z 2.0 mašino??

Re: Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 7:18 pm
Napisal/-a monster_d
Need_Power pravi:
Pa kaj ni to merjenje letos še samo poskusno? To pomeni, da če ti gre merit in ti pač zmeri več kot je dovoljeno, ti to pač samo pove in pač drugo leto nabaviš novi katalizator. Zaradi prevlke emisije še letos nebodo 'metali' na tehničnem.

Je pa verjetno velik problem, če zdaj prideš brez katalizatorja, torej to pomeni kot da ti en del vozila manjka, zaradi tega pa te lahko 'vrže' na tehničnem.

P.s: vse to so samo moja razmišljanja in predvidevanja, ki vsekakor niso zanesljiva.

P.s 2: Nihče še ni odgovoril na prvo vprašanje....tut mene to full zanima.

[Sporočilo uredil/a Need_Power na dan 02.02.2003 ob 23:23 GMT]


Jaz sem mel ze tehnicnega decembra pa so mi celo na yugicu merili izpusne pline!!! To se sammo na ptuju dogaja!!!

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 7:20 pm
Napisal/-a monster_d
Ce avto nima katalizatorja sta moc in navor malenkost vecja, ampak res malenkost!!!
Ce kerega zanima recimo koliko se pozna pri bmw-jih starih naj pove bom pogledal v prospekt za brez in z katalizatorjem!!!

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 7:52 pm
Napisal/-a Sierrator
V Avtomagazinu št.26/2002 piše, da bo z decembrom začel veljati (trenutno pa je na preizkušnji) zakon, ki bo zahteval delujoči tristezni katalizator (max 0.5 vol.% CO v izpušnih plinih) na vseh avtih, ki so ga imeli tovarniško vgrajenega.

P.S.
Tudi z ene moje Sierre je bil dol pobran pa bo očitno treba novega kupiti...
Ali pa zapeljati avto na odpad.

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 8:13 pm
Napisal/-a WhiteRider
Je zvok s sprotnim katalizatorjem kaj bolj "sporten"? Verjetno jih prodajajo tam kot izpusne sisteme?

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 8:30 pm
Napisal/-a Sale
Jaz mislim, da bo s časom postala najbolj pametna varijanta nakup športnega katalizatorja. Tako kot so včasih vsi rezali fedre pa se jim je to čisto fino in poceni zdelo, zdaj se pa vsakemu samoumevno zdi plačat 30K SIT za športne vzmeti in je že skoraj "bogokletno" porezat fedre - tako bo kmalu tudi s katalizatorji. Lahko mi verjamete ;).

Cena športnega kat. je med 50 in 100 tisočaki in je to 100% najboljša opcija. Športni katalizator praktično ne pobere nič moči, nima potencialnih stranskih učinkov na motor, povrhu pa še okolje čuvamo ;). Polnjenje v športnem kat. je kovinsko in bolj propustno, za razliko od navadnega s keramičnim satovjem.

Jaz na Toyoti nimam kat. in se mi zdi, da to ni ravno optimalna varijanta, sploh pa sedaj pozimi. Sem prepričan da so kakšni stranski učinki. Samo kaj čem, če je bil pa zanič. Bo treba novga nabavit.

Aja, kot zanimivost - izgorevanje neosvinčenega bencina brez kat. bolj onesnažuje okolje kot izgorevanje osvinčenega, baje ;).

[Sporočilo uredil/a 4Sale na dan 03.02.2003 ob 20:32 GMT]

Re: Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 10:05 pm
Napisal/-a dolfe
Aja, kot zanimivost - izgorevanje neosvinčenega bencina brez kat. bolj onesnažuje okolje kot izgorevanje osvinčenega, baje ;).

[Sporočilo uredil/a 4Sale na dan 03.02.2003 ob 20:32 GMT][/quote]

V neosvinčen bencin kot antidetonacijsko sredstvo namesto svinca dodajajo bencol, ki je še dosti bolj strupen kot svinec, vendar ga katalizator odstrani iz izpušnih plinov.

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: Po feb 03, 2003 10:11 pm
Napisal/-a Sale
No vidite - sem vam rekel ;) ;). Tudi Dolfe je potrdil mojo "hipotezo" :).

Re: Odstranjevanje katalizatorja

Objavljeno: To feb 04, 2003 11:07 am
Napisal/-a PoLOdivjan
samo športni kat, ni tristezni..!?
športni kat.
[img]http://www.najdi.si/click/click.jsp?redirect=http%3A%2F%2Fwww.myfreehost.org%2Folef%[/img]
tristezni
Slika



[Sporočilo uredil/a PoLOdivjan na dan 04.02.2003 ob 11:19 GMT]