Stran 1 od 3
Teoreticni povzetek karambola
Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:35 am
Napisal/-a Gyga
Zivjo!
Na zacetni strani tega portala je link
http://www.avtomobilizem.com/movies/206 ... em_com.wmv
Poglejte si ta filmcek in analizirajte trk. Se pravi zakaj je prislo do tega in kaj bi moral narediti, da bi se temu izognil (prosim brez opazk o pocasni voznji). Komentarji
naj bojo obsezni, ker se je vsakemu to verjetno ze zgodilo(z manjsimi posledicami)
P.S. nevem kam naj dam to temo. Ce koga moti naj moderator prestavi. Hvala.
Objavljeno: Če okt 07, 2004 8:53 am
Napisal/-a maky
hmm tale debata je sicer že bila samo je trenutno ne najdem.
bi pa takole rekel: predvsem ne tako panično bremze tišat. če bi dodal gas bi ga mogoče lahko še rešil.
zakaj je prišlo do tega? oversteer. zadnji del je začel prehitevati sprednji. zakaj? zaradi slabe trakcije zadaj,zaradi premočno zajetega ovinka,prevelike hitrosti,...
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:00 am
Napisal/-a Gyga
Se pravi, ce bi najprej pustil, da se avto zravna potem pa bremzal bi blo vse ok.
Kaj mu pa preostane potem, ko se ze rahlo obrne. A bi si lahko kako z rocno pomagal?
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:32 am
Napisal/-a Tomaz40
Gyga je napisal/-a:Se pravi, ce bi najprej pustil, da se avto zravna potem pa bremzal bi blo vse ok.
Kaj mu pa preostane potem, ko se ze rahlo obrne. A bi si lahko kako z rocno pomagal?
Z ročno bi zadek še hitreje prehitel prednji konec in bi verjetno priletel v graben ali ritensko ali pa bočno. Če bi ta oseba hotela rešit avto, bi moral lepo počasi spustit bremzo, poravnat avto in zabremzat. Tako ne bi bilo nikakršnih problemov in bi brez težav zvozil ovinek brez poškodb skuterista, avta ki je peljal za skuterjem in svojega avta.
AMPAK: Na žalost je tko, da je lahko potem analizirat kaj bi moral narest, v tistem trenutku se pa vse odvije v delčku sekunde in človek paničari.
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:36 am
Napisal/-a RR
Pozdravljen
Upam, da je z vsemi vse vredi, brez hudih poškodb....
Kot prvo se nikoli ne zavira v samem ovinku, zavira se pred samim ovinkom in nato z obrati pelješ v ovinek, če ti začne zadek drset, pohodiš plin in te potegne ven, vendar v tem primeru bi po vsej verjetnosti, če bi bil prepočasen, zbil nasproti vozečega mopedista....
Kok je bila pa hitrost
Lep dan
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:44 am
Napisal/-a Toni-saxo
NO COMMENT !!!

Se enkrat izpit delat pa bo, pa ene parkrat ga bi s sabo uzeu na ksn karambol pol bi pa vidu komentar, M......
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:47 am
Napisal/-a Josephe
Se mi zdi da ga je ABS zasral, če ga ne bi imel, bi kolesa blokiralo in bi drsel naprej po cesti, samo pol pa je tam motorist in vprašanje kako bi se pol za motorista izšlo.
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:49 am
Napisal/-a Nu-NRG
Nekaj podobnega se je zgodilo meni!
Za razliko, da se je meni to zgodilo na ravni cesti. Premocno zaviranje in poteg na volanu. Samo pri 90km/h (omejitev 90km/h). Sem pa otrpnil. Lokalni kmet ki je bil visje na travniku je rekel da je celo zgledalo da bom zvozil. Skratka:
Cuknil volan desno in do konca pohodil bremzo. Nos je pokleknil dol, zavil desno, in zaviral. Zadek mal dvigne zgubis trakcijo in te prehiti rit. Jaz sem na cesti naredil 180 potem pa sem z dodatnimi 90 se ustavil na travniku poleg ceste. Torej skupno 270 stopinj.
LP, Klemen
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:49 am
Napisal/-a Pugi
Objavljeno: Če okt 07, 2004 9:53 am
Napisal/-a Toni-saxo
aj pa mislm da je razlog tega h... in pa motorist ki ga je zagledu ko je PRLETU u ovink
Objavljeno: Če okt 07, 2004 10:09 am
Napisal/-a Gyga
tnx pugi!

Objavljeno: Če okt 07, 2004 1:37 pm
Napisal/-a Mad_Dog
Ja kaj naj rečem drugega kot pa hitrost!!!
Sj pa ne moreš z tako hitrostjo takega ovinka zvozit (pa še sekal ga je), če pa bi se že tega dalo, če ne bi zamrznil na "premzi", pa tadrugega v desno pod nobenim pogojem nebi!
Po mojem je še tole najboljš, kar je naredu, ker drgač bi blo še več udeležencev v nesreči!
Objavljeno: Če okt 07, 2004 1:43 pm
Napisal/-a Slide
Če mene vprašaš, hitrost ni bila tolk prevelika, kar se te tiče bi se dalo zvozit, seveda če bi mel fant izkušnje, ki jih s tega posnetka sodeč ni imel...
Je pa res nekaj...koliko ODLIČNIH voznikov, ki so vajeni takšnega lift-off oversteera, bi odreagiralo drugače, ko bi imeli nasprot motorista...Ta je tukaj ključnega pomena...jaz velikokrat tkole namenoma zašejkam z ritjo avta, če bi pa priletel pošrek proti drugemu, bi pa verjetno raje tkole "v planke" zapelu, kokr pa v motorista, ko bi gas nabiju pa kontra motu...
Objavljeno: Če okt 07, 2004 2:42 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
Zato ker ni imev BMWja, ker samo z BMWjm lahko driftaš.
Jah mesmeš bremzat, probaš obvit. Jest sm se že rešu totalke, zatok nism bremzov, ampak sm obvijov-navajen od motorja
Objavljeno: Če okt 07, 2004 3:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
modela je zajebu motoris k on bi spelu lahk vse normalno ce nebi trznu na bremzo. Poznam to se mi je zgodl isto sam da sm jst prevec hitr cuknu z volanom. ABS nebi tle pomagu nc. Pomagal bi sam to da nebi sploh stisnu brezm res je da bi pol blo grdo ker bi mu avto zacuku se ene 2x sm ter tja sam ceu bi pa ostou. No ja pa lepo zvozen neb blo :P
Lp PiLLLe
Objavljeno: Če okt 07, 2004 3:50 pm
Napisal/-a jaka-z
največja napaka je ta da se je sploh dotaknu bremze, v bistvu nebi smel niti gasa spuščat ampak ga dodat pa bi se sigurno izteklo(edino vprašanje kako bi bilo naprej z nasproti vozečimi avti), izkušeni dirkači take situacije obvladajo, ampak to morš reagirat pravilno v delčku sekunde sicer se zgodi kar se je tukaj
Objavljeno: Če okt 07, 2004 3:57 pm
Napisal/-a Gyga
jaka: (nadaljujem) potem bi se ze zravnal in zacel bremzati. Problem je v tem (pomoje) da se je ustrasu ovinka in posledicno spustil gas in rahlo bremzal.

Objavljeno: Če okt 07, 2004 4:00 pm
Napisal/-a Pugi
Po pa vem od kje tale poskodba

Objavljeno: Če okt 07, 2004 4:22 pm
Napisal/-a Lith
uf, po ogledu mi ni videt, da je sploh bremzu, ampak mu je samo 'rit' odnašalo zaradi hitrosti, pol ko pa je bil avto že poprek ceste, pa res ni imel možnosti zravnat in zvozit ovinek tud če bi bremzu bi to moral res že pred ovinkom, pol pa po moje v ovinku ko ga je začelo obračat bi moral še gas stisnit, da bi mogoče malo poravnal, ampak v drugem ovinku bi šlo pa u ...
Objavljeno: Če okt 07, 2004 4:45 pm
Napisal/-a Eliminator
Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.