Stran 1 od 2

Je narobe mesat olja?

Objavljeno: So okt 09, 2004 1:05 pm
Napisal/-a jaz2di
Verjetno olj z razlicnimi lastnostmi (tiste oznake XX-XX) ni dobro mesat. Kaj pa od razlicnih proizvajalcev?

Danes sem namrec opazil da imam olja premalo, mehanik (ki mi ga sicer toci) pa bo se nekaj casa zame nedosegljiv. Vem da vedno toci 10-40, ampak nimam pojma katere znamke..in koliko sinteticnega :) ..pa sem kupil pac enega 10-40, in polsinteticnega, ker so na pumpi rekli da je fajn :oops: :roll: :lol:

A ga lah mirne duse zlijem not, al moram potem slabo spat?

Objavljeno: So okt 09, 2004 1:09 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
NI FAJN MEŠAT OLJA

za močnejš auto ti priporočam Castrol GTX3 sintetic z zlazimi kuglicami..
za menjalnik pa Elf-ovo olje..

je res dražja opcija, ampak mašinca/singerca :)


ni panike.. sam to so tisti mikro elementi ko ti nardijo saje in auto se zasmodi odznotraj, slab vžig.. ipd. stvari.

Objavljeno: So okt 09, 2004 1:26 pm
Napisal/-a INFINITI
V principu nebo popolnoma nič narobe če mešaš olja ki so popolnoma sintetična. Da bi pa dal mineralno in sintetično ali pa polsintetično in sintetično skupaj je problem. Če imaš sintetično že noter lahko brez problema naliješ katerokoli drugo sintetično. W vrednost se tako in tako spremeni po nekem času, ker bencin redči olje, tako da ni problema glede različnih W vrednosti in mešanja.

Objavljeno: So okt 09, 2004 2:16 pm
Napisal/-a jaz2di
Pismo!, jaz pa ne vem ali je zdaj notri sinteticno ali kako drugo...nekako se tolazim s tem da je tole, ki sem ga kupil "polsinteticno" in je torej nekje vmes :?
W vrednost se tako in tako spremeni po nekem času, ker bencin redči olje, tako da ni problema glede različnih W vrednosti in mešanja.

Zanimivo, jaz sem pa mislil da je to najbolj pomembno - ker je to edina stvar ki pise na listku o menjavi - pa se "boost up" je dopisano zraven..???

Objavljeno: So okt 09, 2004 2:42 pm
Napisal/-a _Jerry_
To, da se razlicnih vrst olja ne sme mesati med sabo, je popoln nesmisel :roll:

Kaj pa mislite, da je polsinteticno olje? Cisto nic drugega kot mesanica mineralnega in sinteticnega... :wink:

Kar brez skrbi nalij noter, kar so ti priporocili na crpalki 8)

Objavljeno: So okt 09, 2004 2:50 pm
Napisal/-a INFINITI
_Jerry_ je napisal/-a:To, da se razlicnih vrst olja ne sme mesati med sabo, je popoln nesmisel :roll:

Kaj pa mislite, da je polsinteticno olje? Cisto nic drugega kot mesanica mineralnega in sinteticnega... :wink:

Kar brez skrbi nalij noter, kar so ti priporocili na crpalki 8)



haha se maš pa še za veliko naučit al pa uničit par motorjev če ne moreš drugače pokapirat - polsintetična olja so mineralna olja z nekaterimi lastnostmi sintetičnega zaradi posebnih dodatkov v procesu izdelave, ne pa neka 50-50 mešanica mineralnega in sintetičnega. Zdej pa kr mešaj vse povprek da bo ja kej šlo v rit :roll:

Objavljeno: So okt 09, 2004 2:53 pm
Napisal/-a INFINITI
jaz2di je napisal/-a:Pismo!, jaz pa ne vem ali je zdaj notri sinteticno ali kako drugo...nekako se tolazim s tem da je tole, ki sem ga kupil "polsinteticno" in je torej nekje vmes :?
W vrednost se tako in tako spremeni po nekem času, ker bencin redči olje, tako da ni problema glede različnih W vrednosti in mešanja.

Zanimivo, jaz sem pa mislil da je to najbolj pomembno - ker je to edina stvar ki pise na listku o menjavi - pa se "boost up" je dopisano zraven..???


Ma kakšno neki vmes? -ne igraj se če ne veš kaj je kaj, raje počakaj mehankarja; pa kako ti ne piše v servisni al pa na tem listku kaj je to za eno olje mater; dej poklič tipa al se pa znajdi pa vprašaj v delavnici kaj dajejo noter

Objavljeno: So okt 09, 2004 3:50 pm
Napisal/-a monster_d
ce je 10W40 naprimer blo not, ti pa bos nalil tudi 10W40 not, pac druge znamke pol se nimas kaj bat.
Mislim da je to olje ze polsinteticno.
Tak da glej na stevilke (10w40 npr.), pa na vrsto olja (mineralno, sinteticno, polsinteticno)
lp

Objavljeno: So okt 09, 2004 3:54 pm
Napisal/-a _Jerry_
INFINITI je napisal/-a:haha se maš pa še za veliko naučit al pa uničit par motorjev če ne moreš drugače pokapirat - polsintetična olja so mineralna olja z nekaterimi lastnostmi sintetičnega zaradi posebnih dodatkov v procesu izdelave, ne pa neka 50-50 mešanica mineralnega in sintetičnega. Zdej pa kr mešaj vse povprek da bo ja kej šlo v rit :roll:


Glede ucenja imas vsekakor prav. Clovek se uci, dokler je ziv, to pa velja tako zame, kot tudi zate in za vse ostale :wink: Imam pa za sabo kar nekaj izkusenj z vec 100 avtomobili, v katere sem vlival razlicna olja, pa tudi mesal sem jih, ker so mi bolj izkuseni ljudje tako svetovali in do sedaj nisem unicil se NOBENEGA motorja :!: Tako kot jaz verjetno tudi ti po izobrazbi nisi kemik, da bi natancno vedel, kaksen je proces pridobivanja polsinteticnega olja in za laicno razpravo smatram mojo obrazlozitev, da je polsintetika mesanica enega in drugega, kot povsem primerno 8) Pri tej stvari gre bolj za to, ce tistemu, ki ti je dal nek nasvet, zaupas, in moj svetovalec je zaupanje opravicil, ker se z ravnanjem po njegovih nasvetih z nobenim od mojih motorjev ni nic zgodilo... :wink:

Dodajanje "posebnih dodatkov" v procesu izdelave olja, kar omenjas, tudi ni cisto nic drugega kot MESANJE, tako da je taksno olje ze po sami definiciji MESANICA raznih aditivov, ki imajo vsak svoje specificne ucinke in je potem pac koncni rezultat odvisen le od kolicine oz. razmerja aditivov v mesanici...

...ali povedano drugace: to je tako, kot da bi v lonec s pomfritom vlil malo deviskega olivnega in malo soncnicnega olja :D Tudi pri kuhanju se olje segreje do precej visoke temperature in tisti pomfrit bi bil, narejen v mesanici olj, prav tako okusen, od njega pa ne bi nikogar bolel zelodec :mrgreen: Vazno je le, da ne mesas olj, ki so namenjena za povsem razlicne namene, npr. motorno/zavorno/olje za servo volane ali pa jedilno olje s taksnim, ki je namenjeno za mazanje... To se pa ne bi dobro koncalo :ne

Objavljeno: So okt 09, 2004 4:16 pm
Napisal/-a INFINITI
_Jerry_ je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:haha se maš pa še za veliko naučit al pa uničit par motorjev če ne moreš drugače pokapirat - polsintetična olja so mineralna olja z nekaterimi lastnostmi sintetičnega zaradi posebnih dodatkov v procesu izdelave, ne pa neka 50-50 mešanica mineralnega in sintetičnega. Zdej pa kr mešaj vse povprek da bo ja kej šlo v rit :roll:


Glede ucenja imas vsekakor prav. Clovek se uci, dokler je ziv, to pa velja tako zame, kot tudi zate in za vse ostale :wink: Imam pa za sabo kar nekaj izkusenj z vec 100 avtomobili, v katere sem vlival razlicna olja, pa tudi mesal sem jih, ker so mi bolj izkuseni ljudje tako svetovali in do sedaj nisem unicil se NOBENEGA motorja :!: Tako kot jaz verjetno tudi ti po izobrazbi nisi kemik, da bi natancno vedel, kaksen je proces pridobivanja polsinteticnega olja in za laicno razpravo smatram mojo obrazlozitev, da je polsintetika mesanica enega in drugega, kot povsem primerno 8) Pri tej stvari gre bolj za to, ce tistemu, ki ti je dal nek nasvet, zaupas, in moj svetovalec je zaupanje opravicil, ker se z ravnanjem po njegovih nasvetih z nobenim od mojih motorjev ni nic zgodilo... :wink:

Dodajanje "posebnih dodatkov" v procesu izdelave olja, kar omenjas, tudi ni cisto nic drugega kot MESANJE, tako da je taksno olje ze po sami definiciji MESANICA raznih aditivov, ki imajo vsak svoje specificne ucinke in je potem pac koncni rezultat odvisen le od kolicine oz. razmerja aditivov v mesanici...

...ali povedano drugace: to je tako, kot da bi v lonec s pomfritom vlil malo deviskega olivnega in malo soncnicnega olja :D Tudi pri kuhanju se olje segreje do precej visoke temperature in tisti pomfrit bi bil, narejen v mesanici olj, prav tako okusen, od njega pa ne bi nikogar bolel zelodec :mrgreen: Vazno je le, da ne mesas olj, ki so namenjena za povsem razlicne namene, npr. motorno/zavorno/olje za servo volane ali pa jedilno olje s taksnim, ki je namenjeno za mazanje... To se pa ne bi dobro koncalo :ne


OOOOOOOOOO; a več kot sto avtomobilov je blo tako obdelanih - hehehehe. Sploh ne bom odgovoril na to laganje. Pa slučajno sem res hodil v srednjo kemijsko, preden sem šel na faks ampak ok; treba je bit le pismen in načitan v kakšnem tujem jeziku da si prebereš kako pridejo do raznoraznih vrst olja - go bullshit someone else kid!

Objavljeno: So okt 09, 2004 4:33 pm
Napisal/-a Gricko
_Jerry_ je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:haha se maš pa še za veliko naučit al pa uničit par motorjev če ne moreš drugače pokapirat - polsintetična olja so mineralna olja z nekaterimi lastnostmi sintetičnega zaradi posebnih dodatkov v procesu izdelave, ne pa neka 50-50 mešanica mineralnega in sintetičnega. Zdej pa kr mešaj vse povprek da bo ja kej šlo v rit :roll:


Glede ucenja imas vsekakor prav. Clovek se uci, dokler je ziv, to pa velja tako zame, kot tudi zate in za vse ostale :wink: Imam pa za sabo kar nekaj izkusenj z vec 100 avtomobili, v katere sem vlival razlicna olja, pa tudi mesal sem jih, ker so mi bolj izkuseni ljudje tako svetovali in do sedaj nisem unicil se NOBENEGA motorja :!: Tako kot jaz verjetno tudi ti po izobrazbi nisi kemik, da bi natancno vedel, kaksen je proces pridobivanja polsinteticnega olja in za laicno razpravo smatram mojo obrazlozitev, da je polsintetika mesanica enega in drugega, kot povsem primerno 8) Pri tej stvari gre bolj za to, ce tistemu, ki ti je dal nek nasvet, zaupas, in moj svetovalec je zaupanje opravicil, ker se z ravnanjem po njegovih nasvetih z nobenim od mojih motorjev ni nic zgodilo... :wink:

Dodajanje "posebnih dodatkov" v procesu izdelave olja, kar omenjas, tudi ni cisto nic drugega kot MESANJE, tako da je taksno olje ze po sami definiciji MESANICA raznih aditivov, ki imajo vsak svoje specificne ucinke in je potem pac koncni rezultat odvisen le od kolicine oz. razmerja aditivov v mesanici...

...ali povedano drugace: to je tako, kot da bi v lonec s pomfritom vlil malo deviskega olivnega in malo soncnicnega olja :D Tudi pri kuhanju se olje segreje do precej visoke temperature in tisti pomfrit bi bil, narejen v mesanici olj, prav tako okusen, od njega pa ne bi nikogar bolel zelodec :mrgreen: Vazno je le, da ne mesas olj, ki so namenjena za povsem razlicne namene, npr. motorno/zavorno/olje za servo volane ali pa jedilno olje s taksnim, ki je namenjeno za mazanje... To se pa ne bi dobro koncalo :ne


ej jery jst se tud ne strinjam s tabo!!!
mešanje sintetičnega in mineralnega olje ne prinese NIČ DOBREGA!!!
tudi sintetike z polsintetiko ni priporočljivo!!!
še mešanje sintetike istih vrednosti in različnih proizvajalcev ni najbolj zaželjeno!!(ni narobe, a je bolje da se ne mešajo) kaj šele mešanje različnih olj!!

tudi sam sem že mešal olje ampak sem ga tudi v enem mesecu pol tudi čisto zamenjal( pač ni bilo drugega, moral pa sem dotočiti), da bi pa tako mešal pa pustil pa je škoda mašine!!

če tako gledaš , da lahko mešaš, ja sej ti nebo koj zaribal (al pa tud), ampak z mešanjem ne koristiš mašini, in je obraba le te veliko večja!! in posledično ji zmanjšaš življensko dobo!!
nekje sem tudi slišal da se sintetika in polsintetika , če sta zmešana, lahko začne peniti!! kar pa sploh ni zaželjeno!!
isto se peni če je olja preveč-zakaj je pol to nepriporočljivo??

Objavljeno: So okt 09, 2004 5:11 pm
Napisal/-a _Jerry_
INFINITI je napisal/-a:OOOOOOOOOO; a več kot sto avtomobilov je blo tako obdelanih - hehehehe. Sploh ne bom odgovoril na to laganje. Pa slučajno sem res hodil v srednjo kemijsko, preden sem šel na faks ampak ok; treba je bit le pismen in načitan v kakšnem tujem jeziku da si prebereš kako pridejo do raznoraznih vrst olja - go bullshit someone else kid!


Preden nekaj oznacis za laganje, ti predlagam, da SI TISTO VSAJ PREBERES :roll: Nikjer nisem napisal, da "sem mesal olja v vec 100 avtomobilih", pac pa da sem nekajkrat naredil tudi to in da ni bilo opaziti nobenih skodljivih posledic...

Sicer sem pa vmes govoril se z nekim prijateljem, ki je ze 20 let poklicni mehanik in po njegovem misljenju je mesanje mineralnega in polsinteticnega olja neskodljivo, mesanje sintetike z ostalimi olji pa res ni priporocljivo, tako da imate glede tega najbrz prav 8)

Bi pa od nekoga, ki ima narejeno srednjo kemijsko solo pricakoval, da bo svojo domnevo tudi strokovno obrazlozil (kot to v temah, ki se ticejo strojnistva, naredim tudi sam), ker navsezadnje to tudi mene zanima. Na mojem programu strojne fakultete pac nismo imeli kemije in mi bo tvoja razlaga zdajle toliko bolj dobrodosla. Na tvoje zbadanje o pismenosti in nacitanosti pa tudi ne bom reagiral, ker tisto, kar sem napisal v nekaterih drugin postih na tem forumu, ni bilo namenjeno tebi, pac pa nekaterim drugim primitivnim osebkom iz foruma, ki ponavadi niti se za volanom niso sedeli, pa ze delajo zmedo s svojimi neargumentiranimi "izkusnjami". Pa brez zamere... :wink:

Objavljeno: So okt 09, 2004 5:24 pm
Napisal/-a _Jerry_
_Jerry_ je napisal/-a:To, da se razlicnih vrst olja ne sme mesati med sabo, je popoln nesmisel


Tole je pa ocitno tudi ni cisto res, za kar se prizadetim opravicujem :|

Bi bilo pa zanimivo v praksi preizkusiti, kaksne so posledice mesanja npr. cistega mineralnega olja s cisto sintetiko -je morda ze kdo poskusil :?:

Objavljeno: So okt 09, 2004 5:29 pm
Napisal/-a INFINITI
Škodljive posledice lahko nastanejo zaradi vrste problemov zaradi mešanja različnih vrst olja, v najboljšem primeru boš z mešanjem sin in mineral olj spremenil gradacijo, kar pomeni da motor ne bo ustrezno zaščiten ob določenih obremenitvah in temperaturah, sicer bo motor deloval, vendar se bo prekomerno obrabljal. Še večje sranje se zgodi če pride do kemijskih reakcij med določenimi sestavinami raztličnih olj in se nasploh kemična sestava spremeni, takrat pa olje neha delovati kot olje in dejansko popoloma uniči mehanske sklope: glede kemije se mi ne da zdej pisat na široko je pa tukaj en članek v angleščini ki ti bo pomagal razumeti

http://www.machinerylubrication.com/art ... ubrication

Objavljeno: So okt 09, 2004 5:31 pm
Napisal/-a _Jerry_
Tudi jaz sem, tako kot pravis ti, Gricko, olje kmalu po dolivanju zamenjal :wink:

Tisto o penjenju se pa slisi precej logicno in to bi ze lahko bil eden od razlogov, zakaj mesanje ni priporocljivo. Vseeno pa me zanima, ce je to edini razlog proti ali je morda se kaksen...?

Objavljeno: So okt 09, 2004 6:29 pm
Napisal/-a 1.8T
Kaj pa ce bi peljal do prvega mehanika ali pa celo na Petrol, tam ti bodo zlili vse olje ven in dali noter novega, svezega.

Bolje kot pa reskirat strosek blow-a masine :)

/jan

Objavljeno: So okt 09, 2004 6:39 pm
Napisal/-a Gricko
1.8T je napisal/-a:Kaj pa ce bi peljal do prvega mehanika ali pa celo na Petrol, tam ti bodo zlili vse olje ven in dali noter novega, svezega.

Bolje kot pa reskirat strosek blow-a masine :)

/jan

tisto na petrolu ni vredno pol pi.zde hladne vode!!!
ker ti olja ne izpustijo ampak izčrpajo, ga kar nekaj ostane v karterju(zopet mešaš olja) in kod drugo ti ne zamenjajo oljnega filtra, tam not ti pa tudi vstane lahko tudi do 0.5 l olja(odvisno od velikosti filtra) !!
fantje če menjate olje menjajte tudi filtre!!!

enkrat je en model dal dobro primerjavo! to je tko kod da se stuširaš, pol pa vsrane gate nazaj oblečeš!! je bolš sam to ni to!!

@jerry: kaj točn dogaja nevem, ampak ti je pa infiniti razložil kar lepo!! z mešanjem lahko narediš da olje sploh ne maže tako kot bi moralo, kar pa pomeni večjo obrabo , pol pa kilometri naredijo svoje-> generalka :?

Objavljeno: So okt 09, 2004 6:47 pm
Napisal/-a Žune
Jaz o mešanju sintetike in mineralnega ne bi komentiral, ker nimam znanja o tem. Lahko pa povem, da boljše olje povzame lastnosti slabšega. Tukaj govorim samo o gradaciji. Prebral sem pa to v eni avto. reviji.

@jat2di: Mogoče bi pomagalo, če bi povedal kater avto maš. Mislim, da rešimo konkretno tvoj primer.

Objavljeno: So okt 09, 2004 7:43 pm
Napisal/-a _Jerry_
INFINITI je napisal/-a:Škodljive posledice lahko nastanejo zaradi vrste problemov zaradi mešanja različnih vrst olja, v najboljšem primeru boš z mešanjem sin in mineral olj spremenil gradacijo, kar pomeni da motor ne bo ustrezno zaščiten ob določenih obremenitvah in temperaturah, sicer bo motor deloval, vendar se bo prekomerno obrabljal. Še večje sranje se zgodi če pride do kemijskih reakcij med določenimi sestavinami raztličnih olj in se nasploh kemična sestava spremeni, takrat pa olje neha delovati kot olje in dejansko popoloma uniči mehanske sklope: glede kemije se mi ne da zdej pisat na široko je pa tukaj en članek v angleščini ki ti bo pomagal razumeti

http://www.machinerylubrication.com/art ... ubrication


Evo, tocno TO sem iskal :D INFINITI, odlicen clanek o oljih in mazivih :bow

Zdaj pa zares 8) Ker sem bil na podlagi nasega "pametovanja" :mrgreen: tudi jaz ze cisto zmeden :huh: , sem si clanek natancno prebral :bere , si nekatere stvari tudi izpisal in na koncu vse skupaj se prevedel :tipk Takole se glasi koncna ugotovitev :idea: :

1. trditev: "Mixing the same API grades of synthetic passenger car motor oil and mineral-oil based engine oil WON'T DAMAGE THE ENGINE, but you will lose the performance features you expect from the synthetic..."

1. obrazlozitev: V osnovi sem imel torej prav :wink: Mesanje motornih olj na razlicni bazi (sinteticna/mineralna) res NI SKODLJIVO ZA MOTOR, pac pa le poslabsa ZMOGLJIVOST cistega sinteticnega olja, v primeru, ce mu dodamo mineralno... Sinteticna olja imajo namrec bistveno boljse zmogljivosti (mazalna sposobnost, ohranitev primerne viskoznosti -povedano po domace: ne postanejo "vodena") pri velikih obremenitvah (visoki vrtljaji in s tem velike temperaturne obremenitve), ob dodajanju mineralne komponente pa se jim te zmogljivosti zmanjsajo sorazmerno z razmerjem mesanja. To je glavno, kar moramo vedeti -ce lahko verjamemo avtorju, samo mesanje motornih olj torej za motor NI SKODLJIVO :!:

2. trditev: "Lubricants made with synthetic base stocks should not be mixed with products made with mineral oil, even if they are designed for the same application..."

2. obrazlozitev: Kar velja za motorna olja, za druga strojna maziva ne velja! Ceprav so prav motorna olja naceloma izpostavljena najvecjim (temperaturnim) obremenitvam, pa so ostala maziva se bolj obcutljiva na mesanje in tam se moramo res natancno drzati navodil proizvalalca, ce pa ze pride do tega, da maziva mesamo med seboj, moramo prej mesanico preizkusiti, kar lahko za nas naredijo pooblascene institucije, v skrajnem primeru pa lahko nekaj vrst poskusov naredimo tudi sami. Ker so zelo zanimivi, vam jih bom opisal v enem od naslednjih odstavkov.

Tezave, ki lahko nastanejo pri mesanju razlicnih vrst maziv:

1.Penjenje (kot posledica oksidacije). Preventivni test: "Heat the mixture. If it is cloudy, the oils are not compatible..." ali v prevodu: Mesanico segrejemo in ce se peni, olji za mesanje nista primerni (kompatibilni).

2.Nastanek trdnih snovi (kot posledica kemicnih reakcij v zmesi, ce vanjo zaide voda). Preventivni test: "Add a small amount of water, mix thoroughly and continue heating. Allow the mixture to sit at room temperature for several hours. If a solid forms in the oil, they are incompatibile..." ali v prevodu: V mesanico dveh olj dodamo malo vode, zmesamo in segrevamo. Nato mesanico pustimo, da se ohladi na sobno temperaturo. Ce se na dnu pojavi trdna snov, olji nista kompatibilni.

3.Nastanek emulzije (emulzija je homogena mesanica olja in vode, ki poslabsa mazalne sposobnosti maziva). Preventivni test: "Mix eqal parts of oil and water in a bottle, shake thoroughly and allow the mixture to settle. If there will be emulsion between layers of oil and water, demulsibility of oil is bad..." ali v prevodu: Zmesamo enaki kolicini olja in vode. Mesanico v posodi pretresemo in pocakamo, da se umiri. Ce bomo med plastema olja in vode opazili vmesno plast emulzije, je odpornost olja na nastanek emulzije (demulzivnost) slaba.

Za konec naj povzamem se zanimivo izkusnjo podjetja, ki se ukvarja s tezko mehanizacijo, prav lahko pa se kaj podobnega zgodi tudi nam v avtomobilskem motorju: Ko so se, po dolgoletni praksi uporabe predpisanega motornega olja, odlocili olje zamenjati s podobnim druge znamke, so zacudeni ugotovili, da je olje v stroju kmalu po zamenjavi postalo zelo umazano, skoraj popolnoma crno. Opazanje so sporocili novemu dobavitelju, ta pa jim je v pomoc poslal strokovnjake, ki so odvzeli vzorce olja in ga analizirali. Kar so ugotovili, je presenetilo ne samo predstavnike gradbenega podjetja, pac pa tudi strokovnjake iz podjetja, ki je izdelalo olje. Izkazalo se je, da je novo olje imelo (za razliko od starega) tako dobre sposobnosti izpiranja, da je dobesedno razzrlo vse usedline, ki so se v stroju nabirale vsa dolga leta njegovega obratovanja, zato je prekmalu postalo tako onesnazeno z umazanijo. Sele ko so potem stroj nekajkrat temeljito precistili (izprali kar z omenjenim oljem), je bilo olje spet normalne barve in brez usedlin. Nauk te zgodbe je v tem, da mora olje imeti poleg dobrih mazalnih lastnosti tudi sposobnost izpiranja, drugace se v motorju kljub rednim menjavam nabere prevec usedlin... :wink:

Objavljeno: So okt 09, 2004 8:57 pm
Napisal/-a 1.8T
Gricko je napisal/-a:tisto na petrolu ni vredno pol pi.zde hladne vode!!!


Se strinjam. Se nikoli nisem menjal olja na Petrolu, se mi je pa cudno zdelo, da tipi to oglasujejo. Kdo pri zdravi pameti bi prepustil menjavo olja Petrolovi pumpi?

Jaz redno in vsakic dam noter Castrol RS in do sedaj nobenih tezav 8)

/jan