Stran 1 od 4

majhna poraba

Objavljeno: So okt 09, 2004 10:13 pm
Napisal/-a gaby
živjo
prosm napište čim več nasvetov glede čim manjše porabe katergakoli avtomobila- bencinarja uglavnem kakšn način vožnje je najprimernejši da avto čim manj pokur
tnx :-P
bye

majhna poraba

Objavljeno: So okt 09, 2004 10:20 pm
Napisal/-a Zlatan_
Če hočeš manjšo porabo vozi na čimnižjih obratih,to pomeni v kar se da višji prestavi s karseda nižjo brzino. Samo posledice so da se ti bo avto polenil. :P

Objavljeno: So okt 09, 2004 10:21 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
odvisno od avtomobila drugače pa lahno speljevanje prestavljanje pri pribl. 3500rpm in bremzanje z motorjem z 2 besedama-mehka vožnja ....bom že vedu clio 1.8 16v :lol:

Objavljeno: So okt 09, 2004 10:30 pm
Napisal/-a Templar
Dosti je odvisno od motrja in prestavnih razmerij. NAjboljš je če recimo po hribu dol voziš v leru in zaviraš z zavoro kar pa ni priporočljivo na daljših spustih.
:P

Recimo na daljši razdalji in omejitvi se da bi mali obremenitvi vozit skoz v 5 če ti motor to dopušča... Jaz vozim izven mestne gužve praktično od 50km/h v peti in avto s 1.8 16V in malo manj kot 130KM kuri 7,5-8,1 l/100km Ravno predvčerajšnjim na relaciji od Celja do Novigrada s avtocesto 7,5 8)

In to ne potovalnem ampak na kakulator (prevoženi km in tankanje)

Objavljeno: So okt 09, 2004 10:42 pm
Napisal/-a Žune
Templar je napisal/-a:Dosti je odvisno od motrja in prestavnih razmerij. NAjboljš je če recimo po hribu dol voziš v leru in zaviraš z zavoro kar pa ni priporočljivo na daljših spustih.
:P


Probi zavirat z motorjem. Boš vidu bo poraba še nižja.

Objavljeno: So okt 09, 2004 10:47 pm
Napisal/-a pugi405
Ja ne...sam res.. to drži. Ampak bi človk reku, da ko motor poje, da papa več benza sam ni tako. Zato je men ata govoru da moram bremzat z motorjem :twisted:

Objavljeno: So okt 09, 2004 11:08 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
kupi si avto na elektriko :wink:

Objavljeno: So okt 09, 2004 11:21 pm
Napisal/-a peroo
malo bolj si napumpaj gume in sprazni kramo iz prtljažnika ki je ne rabiš . malo se bo že poznalo.

LP Peter

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 12:14 am
Napisal/-a monster_d
Uporabi iskanje je ze blo tolk o tem.
lp

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 12:34 am
Napisal/-a De_Tomaso
Napačno je razmišlanje, da čim nižji obrati pomenijo nižjo porabo. Voziti je treba vedno kakih 200 obratov pod največjim navorom. Torej pri dizlih pri približno 1800 obratih, pri bencincih pa odvisno od motorja. Prav tako je potrebno bremzat z motorjem, ker takrat motor koristi energijo gibanja za svoje vrtenje in ne goriva. Tlak v gumah naj bo čim višji, teža čim manjša in čim manj nepotrebnega pospeševanja. Med pospeševanje pa vedno okoli območja najvišjega navora.


Pa ne glede na vse ne boš porabil več kot 30000Sit na leto manj.

Kupi avto, ki bo sicer papcal, a vsaj z razlogom. Ne moreš si predstavljat kako lep je občutek ko ima avto več kot 300 konjev pa porabi samo 15 l, tisti, ki pa jih imajo 75 pa porabijo 8. :P

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 9:51 am
Napisal/-a RedBaron
Kupi avto, ki bo sicer papcal, a vsaj z razlogom. Ne moreš si predstavljat kako lep je občutek ko ima avto več kot 300 konjev pa porabi samo 15 l, tisti, ki pa jih imajo 75 pa porabijo 8.


Če maš avto z 300 KM in ti porabi 15l, pol je brezveze da maš tak avto, ker bi jih za tak stil vožnje povsem zadostovalo 75. Pa še zavarovanje je cenejše!! :twisted:

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 10:15 am
Napisal/-a Quik
kupiš lupota :P

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 9:14 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
ja unga 3L buče :?

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 9:23 pm
Napisal/-a Miholl
[quote="De_Tomaso"]Napačno je razmišlanje, da čim nižji obrati pomenijo nižjo porabo. Voziti je treba vedno kakih 200 obratov pod največjim navorom. Torej pri dizlih pri približno 1800 obratih, pri bencincih pa odvisno od motorja. Prav tako je potrebno bremzat z motorjem, ker takrat motor koristi energijo gibanja za svoje vrtenje in ne goriva. Tlak v gumah naj bo čim višji, teža čim manjša in čim manj nepotrebnega pospeševanja. Med pospeševanje pa vedno okoli območja najvišjega navora.


ja to ni čist tko,avto k ma navor ful visok bo velik žru če ga boš vozu 200 obratov mn.bencinarja nej bi vozu v obmčju 70% obratov najvišjega navora; torej če ma avto pr 4500 najvišji navor nej bi bla varčna vožna pr okol 3000 rpm,je pa res da če u previsoki prestavi voziš z prenizkimi obrati je potem večja poraba.

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 9:56 pm
Napisal/-a sasiti
Pozna se, da ga po hribu dol daš iz prestave - tak da motor ne bremza in se pelješ dalje kot s prestavo. Drugač pa premišljeno teranje - tak da veš da ne boš čez 2 sekundi bremzal. Jst mam 4,0 mašino s 290 konji in mi na odprtem žre 8,3 litre - brez šparanja, normalno prehitevanje - cepajo ko muhe. Če ga pa res šparam v nulo (pomeni brez prehitevanja, po hribu brez prestave, čimanj nepotrebnega bremzanja in pospeševanja) žre 7,3 - sam je pa vožnja za zaspat.)

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 10:22 pm
Napisal/-a Žune
sasiti je napisal/-a:Pozna se, da ga po hribu dol daš iz prestave - tak da motor ne bremza in se pelješ dalje kot s prestavo.


Še enkrat tole dokazano ni res(razen, če imaš avtomatika).

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 10:41 pm
Napisal/-a 1.8T
Z vlakom pejdi, bo majhna poraba. Se manjsa pa bo, ce kupis mesecno karto za vlak. Prsparas...

/jan

Objavljeno: Po okt 11, 2004 9:36 am
Napisal/-a ToniTic
Tudi to, da je treba počasi pospeševat za čimmanjšo porabo, je zmotno. Avto ko pospešuje v vsakem primeru žre nenormalno dosti (veste tisti, ki imate na pot. računalniku trenutno porabo). Če počasi pospešuješ ti bo avto recimo 30 sek., koliko traja počasno pospeševanje skoz vlival (naprimer!)12 litrov/100km (trenutna poraba). Če pa pospešiš močneje, boš za doseganje enake hitrosti potreboval 15 sek. trenutna poraba pa ti bo okrog 17 litrov. Zdaj pa si zračunaj kaj se bolj splača.

Jaz sem se dolgo ukvarjal z varčno vožnjo. Ugotovil sem, da je najbolj varčen način, da čimhitreje pospešiš do željene potovalne hitrosti (recimo 90) in jo potem v najvišji prestavi za vsako ceno ohranjaš s čim manj gasa. Ko je treba zmanjšat/ustavit probaš samo z gasa stopit pravi čas tako da čimmanj bremzaš. Najslabše je, da tiščiš na gas do zadnjega trenutka, potem pa moraš ful bremzat. Tudi v tekoči koloni se da vozit tako, da povečaš varnostno razdaljo in voziš tako, da ti ni treba skoraj nič bremzat tudi če kolona spreminja hitrost.

Oh, pa kaj to razlagam, saj to je itak vsakemu jasno, a ni. Pa polno je še takih trikov. Jaz sem s tako vožnjo prišel iz Maribora na Rab z 11 litri goriva. Po avtocesti 110, ostalo pa tako kot so vozli ostali, nisem prehiteval. Pa ne mi pametovat, da to ni mogoče, ker lahko vsakemu kadarkoli pokažem, da je.

Objavljeno: Po okt 11, 2004 1:56 pm
Napisal/-a Pirček
[quote="lenivecah jej je bla pred kratkim debata in je blo dokazano da je poraba 0.0l če z mašino bremzaš po bregu dol!![/quote]


porabo 0,0l imaš, če imaš ugasnjen avto!!!!!............ :roll: