Stran 1 od 1

Slovenja od kod lepote tvoje...

Objavljeno: Če okt 21, 2004 1:48 pm
Napisal/-a xandrej
v financah se da prebrati tole

Miloš Milač
milos.milac@finance-on.net


objavljeno 20.10.04 22:00



Višja cestnina bi prizadela predvsem večje, bencinsko gnane avtomobile, preprečila pa bi tudi delovanje vse močnejšega trgovskega lobija





Bo ta požrešnež še bolj obdavčen?



Radovan Tavzes, generalni direktor direktorata za okolje na ministrstvu za okolje, prostor in energijo (MOPE), pripravlja predlog za dodatno obdavčenje avtomobilov z velikimi emisijami izpušnih plinov, ki bi prizadel predvsem avtomobile višjega razreda. Poleg dodatnega polnjenja proračuna pa bi preprečil delovanje lobijev uvoznikov avtomobilov, ki so dosegli znižanje davka na motorna vozila za nekatera vozila.

Radovan Tavzes trdi, da so na MOPE podoben predlog obdavčitve avtomobilov pripravili že pred leti, a ni bil sprejet. Zdaj, ko morajo trgovci v salonih ob avtomobilu vidno zapisati vsebnost ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer, je ta predlog zaradi preglednosti podatkov laže izvedljiv. Podatke o povprečni vsebnosti ogljikovega dioksida pri novih avtomobilih mora MOPE vsako leto pošiljati na sedež EU v Bruselj, ministrstvo za notranje zadeve pa že pripravlja informacijski sistem, ki bo vseboval tudi te podatke.


Obdavčitve v Italiji in Franciji ščitijo domače znamke

Tako italijanska kot francoska vlada že pripravljata dodatno obdavčitev v obliki višje cestnine pri registraciji vozila za avtomobile z večjo porabo goriva. Vladi poudarjata predvsem športne terence SUV, ki poleg onesnaževanja povečujejo gnečo v mestih. S tem ukrepom pa bosta poleg dodatnega priliva v proračun pripomogli k hitrejšemu obnavljanju voznega parka z novimi, čistejšimi avtomobili. Nemška vlada temu predlogu ostro oporeka, saj naj bi šlo za nelojalno zaščito domače proizvodnje v Italiji in Franciji, kjer izdelujejo predvsem manjše avtomobile, ki manj onesnažujejo okolje.




Meja za dodatno cestnino še ni znana

Avtomobile z večjimi emisijami ogljikovega dioksida, ki so odvisne predvsem od porabe goriva, bi Tavzes dodatno obremenil z višjo cestnino ob registraciji vozila. Zneska in meje vsebnosti ogljikovega dioksida pa še ni postavil. "Dodaten strošek nakupa požrešnih avtomobilov bi ljudi pripravil k nakupu manjših, varčnejših in čistejših avtomobilov", je prepričan Tavzes.




vaše mnenje

Jaz sem odločno PROTI!!! Mislim, da je tale eden velik i****... Ljudje ne bodo morali prodat takih avtomobilov in kaj? Saj takšni avtomobili so 2x dražji in oni dobijo 2x večji davek od cene poleg tega, da je zavarovanje 1x dražje in cestnina od 2.5 dalje tudi... Sedaj če se bom hotel peljat kot gospod bom moral plačevati dajatve državi... Zelenim... Kaj je tale bolan al kako? sem ODLOČNO PROTI!!!

Objavljeno: Če okt 21, 2004 1:56 pm
Napisal/-a TTomas
Sej je vsakič kaj novega, ponavadi še bolj ubijalnega za "nas", vendar to je politika in mi navadni smrtniki ne moremo nič proti "velečastnim" .... Namesto da bi delali, da bi ljudje bolje živeli, delajo ravno obratno; na koncu bomo pristali v čas fevdalizma.... :roll:

Objavljeno: Če okt 21, 2004 1:58 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
pa naj gre u pičko mile matere!!!

če se mu ta plan uresniči, da bomo moral dražje plačevat za močnejše avte.. poj si naj raj tist dnar vloži v svojo osebno varnost!

itak so mi vzel 30.000 na davku za avto! koji falus bi še radi! :evil:
matr če nebomo tuki razvil iillegal pr nas u sloveniji..
vojna, vojna za vse! :evil:

Objavljeno: Če okt 21, 2004 2:22 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Mene ko ta "ideja" dama bolj skrbi, ker bodo meje zelo nizko postavljene. In bodo rekli vse kar 1.3 + je mocen avto. Bolani so!!!! SICK. Vazn da, tovrnjakarji lahko crne dimne zavese delajo, nimam nic proti truckerom, ampak zgolj proti temu, da se gre ta drzava v K-U-R-A-C

LP, Klemen

Objavljeno: Če okt 21, 2004 2:49 pm
Napisal/-a wavemaker
prvič, da sem vesel, da imam švoh avto

Objavljeno: Če okt 21, 2004 3:13 pm
Napisal/-a GReddy_
Evropska unija dela svoje....in zopet bodo šle kočije v "promet" :roll:

LP

Objavljeno: Če okt 21, 2004 3:17 pm
Napisal/-a Misak
Ummm... predn pizdite naprej bi lepo prosu, d si pogledate tole stran:

klik

To je informativen izracun podaljsanja registracije za avtomobile. Kar je cudno tukaj je da se pri 131 kW in 2300 ccm koncajo razredi in kar je nad to mejo, vsi placujejo enako - se pravi da neka alfa z 2,5 motorjem placa za cestnino enako kot nek BMW X.5 z 4.0 motorjem ali celo enako kot kot nek touareg z W10 motorjem... Posteno? Ni.

Ideja se mi zdi kar v redu, saj naj bi se spravili na lastnike velikih SUV vozil - ce ima $ za 15 miljonov vreden avto bo pa ja mel tut $ za vecjo cestnino. Ce pa za avto ne mores dati $$$$$$$$$$$ bos pa krepko premislil tudi o tem ali se ti sploh splaca met tako visoko cestnino. Oz. ce ne mores vzdrzevati tako dragega avtomobila... V cem je potem fora d ga mas?! Raj kups neki mansga pa bos mel za jest!!!!

JE pa res d bomo mal pocakal pa vidl tocno kaksno razdelitev "mocnih" in "svohotnih" vozil si bojo omislili.

LP :hi

Objavljeno: Če okt 21, 2004 3:21 pm
Napisal/-a Zm3-D3n
Naj mi pol 1 pojasni zakaj je Nemcija proti tekim zakonom?? Ker oni majo pamet u glavi, nasa drzava pa sam cepat ze tko nepremozne drzavljane! Jao..sej bom raj tih!

Objavljeno: Če okt 21, 2004 3:23 pm
Napisal/-a CST™Golfy
wavemaker je napisal/-a:prvič, da sem vesel, da imam švoh avto


:con sej jaz tud :oops:

Objavljeno: Če okt 21, 2004 3:24 pm
Napisal/-a GReddy_
Zm3-D3n je napisal/-a:Naj mi pol 1 pojasni zakaj je Nemcija proti tekim zakonom?? Ker oni majo pamet u glavi, nasa drzava pa sam cepat ze tko nepremozne drzavljane! Jao..sej bom raj tih!


Ni nič narobe z Nemci ampak z našimi politiki, ki se ne morejo sami spolnit pametnega zakona in morajo zmeraj gledat druge države kakšne zakone sprejemajo :evil: oz. o tem odloča tudi EU.

LP

Objavljeno: Če okt 21, 2004 3:38 pm
Napisal/-a PiLLLe
nc vm nau pomagal da se tle pizdite :) vsi dinarcki tkole nam uzeti placajo use une fakin place ministrov, pol gre kes v use druge zavode sam v zdravstvo ne itd itd...
Drzava je bolana z njo pa politiki ki jo vodjo


LP PiLLLe

Objavljeno: Če okt 21, 2004 4:35 pm
Napisal/-a Slide
Zm3-D3n je napisal/-a:Naj mi pol 1 pojasni zakaj je Nemcija proti tekim zakonom?? Ker oni majo pamet u glavi, nasa drzava pa sam cepat ze tko nepremozne drzavljane! Jao..sej bom raj tih!


Nemčija ima obdavčitev pri avtomobilih glede na njihove izpuhe & stuff...Za dizla je v Nemčiji povsem druga zgodba ko pri nas, saj so letni stroški za avto bistveno večji, isto velja za avte z velikimi CO2 emisijami, tak da ne vem če so čisto proti...

Objavljeno: Če okt 21, 2004 4:53 pm
Napisal/-a Templar
Mislim da je to res še en bulšit in mislim da bi se moralo to drugače uredit! :x

Namesto da več obdavčijo velke avte naj še bolj razdelajo po moči razrede ker je res čisti nesmisel da kot že omenjeno da vse od 2,5 litra plačuje isto.

JE pa gotovo dobro da se promovira prodaja energetsko in emisijsko bolj učinkovitih vozil. To pa ne pomeni samo CO2!!! Naj bojo standardi bolj usmerjeni na vse izpušne pline kot so dušikovi oksidi ki so kancerogeni ali pa žveplovi oksidi ki povročajo kisli dež!!! Recimo Euro3,4,5 norme upoštevajo vse sledeče pline kar pomeni da ima lahko avto s več CO2 Euro 4 normo tisti z manj CO2 pa normo 3 ker so ostali plini in saje višji.

Je pa gotovo naj ne pritisnejo samo na prizvajalce avtomobilov saj so naftne firme tudi precej odgovorne. Sploh pri nas še vedno velja standard o dizelkem gorivo s dovoljeni 200 delci(žvepla) na milijon ko je povsod drugje v EU oz vsaj v zahodnejših dovoljenih le 50!!!!!

Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:27 pm
Napisal/-a CST™accim
Golfy je napisal/-a:
wavemaker je napisal/-a:prvič, da sem vesel, da imam švoh avto


:con sej jaz tud :oops:

hehe jst tud :D
hec nč nism :twisted: 1.5 sux :wink: :D

Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:28 pm
Napisal/-a Pugi
Jem dau katalizator vn.

Objavljeno: Pe okt 22, 2004 1:49 pm
Napisal/-a audi-fan
Tempalr tisti z manj CO2 ima normo EURO4, slabši kot je izpuh slabša je norma. Mislim da bi v končni fazi radi uvedli "dodaten" davek tako kot imajo nemci. Slabši kot je izpuh avtomobila več plačaš. Pri SUV pa se nemci "bunijo" zato ker so jih sedaj, tiste ki so težji od 2.8 tone lahko registrirali kot "lahka" tovorna vozila in so plačali max nekje 200EUR za npr. Toyoto Land Cruisre ali podobne.
Po novem pa bi morali plačevati tako kot za osebna vozila, se pravi kvaliteta izpuha (Euro4, ....) krat kubični ccm, kar pa lahko znese znatno več.
Mislim pa da so to spremembo že sprejeli.
Najbolj bodo tako prizadeti vozniki starejših močnejših avtomobilov. Tisti ki ima denar za novega MB S, bo imel tudi denar za "nov" davek.

Objavljeno: Pe okt 22, 2004 2:25 pm
Napisal/-a STENTOR
pač živimo v državi, kjer je veliko stvari slabo ali pa napol urejenih. priporočam čim manj obremenjevanja, živciranja in pljuvanja, ker to ne pomaga dosti, pomaga pa xanax! :D :D ampak pozabl ste, da dobimo novo vlado sedaj bo deževalo vino in padale vrtnice :wink: