Stran 1 od 1
kakšna kompresija??
Objavljeno: Če okt 21, 2004 4:29 pm
Napisal/-a Gricko
mmm nisem vedel v kero temo bi dal. ČE bolj spada pod popravila in okvare, prosim modernatorje da prestavijo!
Zadnjič je tekla neka debata kok barov je normalna kompresija bencinarja!
Konkretno mam tipota 1.4 in me zanima kolk barov približno bi moralo biti, da je kompresija vredi in kolko je meja za še normalno???
Vsaj približno me zanima a je to 3 bare al 10 barov..
Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:07 pm
Napisal/-a Gricko
no če ne noben ne ve, pa nej kdo pove, ki je že meril kompresijo, kolko je mel pa pri kerem avtomobilu (samo bencinski motorji).
zanima me informativno in zato ni treba točne cifre!
Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:28 pm
Napisal/-a lublancan
tipo 1.4 71 konjeu
1:9,2
Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:31 pm
Napisal/-a RedBull™
lublancan je napisal/-a:tipo 1.4 71 konjeu
1:9,2
jap točn tako 9.2 bara
Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:36 pm
Napisal/-a Gricko
lublancan je napisal/-a:tipo 1.4 71 konjeu
1:9,2
je sej to sem tud jst najdu v knigci, sam me zanima kolk BARov to prebližn pride??
a se da zračunat?
Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:40 pm
Napisal/-a Gricko
ups zamudu

ops:
šmeks a si zihr da to pride 9,2 bara????
ker men se zdi da ko so mi enkrat merili, so rekl 13 sam ne vem česa??

Objavljeno: Če okt 21, 2004 5:52 pm
Napisal/-a RedBull™
Gricko je napisal/-a:ups zamudu

ops:
šmeks a si zihr da to pride 9,2 bara????
ker men se zdi da ko so mi enkrat merili, so rekl 13 sam ne vem česa??

ja ja pomoje no....sj kako boš pa kompresijo meril...itak je skala v barih
no dizelni imajo večjo kompresijo....
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:01 pm
Napisal/-a Gricko
ok ti bom verjel, ker se men ne sanja
ja meril si bom sam, sem že naredu merilc, sam mi narobe še kaže, ker mam napačen ventil( da spusti zrak v eno smer, v drugo pa ne). moram najdt enga majhnega in dost pocen, ker v merkurju hoče 4ksit, pa še najmanši je pol cole, ki mi je veliko prevelik

Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:05 pm
Napisal/-a RedBull™
pejt do enga mehankarja,pa naj ti za tiste 5 min posod tisto "pištolco" pa merilni listek daš notr pa je stvar rešena...če maš pa cajt,se pa sam malce poigrej

Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:11 pm
Napisal/-a Neo
Pozdrav vsem!
Torej eno je kompresijko razmerje, druga pa koliko zna motor komprimirat!
Torej kompresija 9,2 "je teoreticna stvar", prakticna pa naj bi bla ta verzija, ko se zmerikoliko ve motor komprimirat. Da se zmeri pa naj bi mogel imet pribl od 10-13 bara!
Z tem se samo lahko primerja, kako so cilindri iztroseni glede na drugega!
Serviserji imajo te tovarniske podatke, v katerih pise, koliko mora imet motor seveda je pa toleranca, prib. lvedno 3-4bara! Vsak bencinski motor pa naj bi imel od 9-14! Torej ce ti pride meritev pod tem, se lahko razmislja o generalki, resda ce pa imas spodnjo mejo npr 9bara, pri 8,5 se nebos nic delal, tam pri 4-5 pa bi se ze kaj delalo!
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:18 pm
Napisal/-a Gricko
šmeks :se bom kar sam poigral, ker kar si sam narediš ti tudi vstane za naslednjič!
Tako sem naredil tak merilec, ki mi lahko meri kompresijo, če pa zamenjam nastavek , ga mam pa za mert pritisk benz pumpe ali česa podobnega!!
materjal me je stal 2 k sit,pa mal iznajdljivosti. Dobit moram še ta ventil al ga bom pa naredil, pa mam za zmeri in strošek bo max 3 k sit!
ko sem enkrat meril kompresijo so mi vzel 2k sit, naslednjič mi je meril pritisk pumpe in je blo zopet 2k sit = 4 k sit za ta dnar mam že svoje in si lohk merim kolk hočem :P
a je še kdo meril kompresijo in slučajno ve kolk so mu namerili (bencinski motor).
da vidim, če so še kere druge cifre razen te ki sem jo že dobu!?
hvala Neo
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:30 pm
Napisal/-a Neo
Ja meni so ze merili, sem pa bil pri bosch servisu.
Namerili so mi od9,5 do 11bara odvisno seveda od cilindra!
Notranja (2.,3. cil) bos nameril manj pritiska, to je tud normalno, zaradi tega, ker imata slabse odvajanje toplote od dvoje stranskih, in zaradi tega vec "trpita".
Pa se to! Ko meris kompresijsko razmerje, bos ugotovil, da ce bos100krat zmeril, bos imel 100 razlicnih (cisto malo odstopanje bo) rezultatov, to pa je zaradi tega, ker se batni obrocki tud obracajo, pa se tu pa tam zgodi, da pridejo ravno v taki polozaj ki pac bolj ustreza zrakcu da pobegne!
Vsekakor pa treba delat z toplim motorjem!
Upam da sem ti kaj pomagal!
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:39 pm
Napisal/-a Gricko
sem gledal ko mi je prvič meril, tko da sem neki že vedu!
ampak bolš večkrat kot nikol!!
glede batnih obročkov?? kako se obračajo??? a nimajo utorčka, tako da se ne gibljejo?? Vsi bati v frčkih in mopedih imajo tako narjen!! a pri avtu tega ni?
res pa je da jih ima avto en majčken več- obročkov mislim :P
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:49 pm
Napisal/-a Neo
Jah samo oni so 2taktni motorji, in se ne smejo obracat zaradi kanalov, ker bi se pac zatknili!
Seveda da se obracajo, pri 4taktnih so free ni utora!
Nastavis pa jih tako, da so eden drugemu za 120stopinj, ali tud 180 je mozno, ponavadi se uporablja 120!Ko pa motor dela, se pa malo obracajo, in zaradi tega lahko pride, da manj komprimirajo, ker so se za trenutek tako postavili, da niso 120stopinj eden od drugega temvec manj ali pa celo0.Do tega da se postavijo vsi 3je v "vrsto" torej reze so eden pod drugim je seveda skorajda nemogoca, se pa lahko zgodi, da se pac 2 "najdeta".
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:53 pm
Napisal/-a Gricko
Neo je napisal/-a:Jah samo oni so 2taktni motorji, in se ne smejo obracat zaradi kanalov, ker bi se pac zatknili!
Seveda da se obracajo, pri 4taktnih so free ni utora!

to maš pa res
dvotaktni majo res take probleme

ops: , ki jih 4taktni nimajo.
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:55 pm
Napisal/-a RedBull™
Neo je napisal/-a:Jah samo oni so 2taktni motorji, in se ne smejo obracat zaradi kanalov, ker bi se pac zatknili!
Seveda da se obracajo, pri 4taktnih so free ni utora!
Nastavis pa jih tako, da so eden drugemu za 120stopinj, ali tud 180 je mozno, ponavadi se uporablja 120!Ko pa motor dela, se pa malo obracajo, in zaradi tega lahko pride, da manj komprimirajo, ker so se za trenutek tako postavili, da niso 120stopinj eden od drugega temvec manj ali pa celo0.Do tega da se postavijo vsi 3je v "vrsto" torej reze so eden pod drugim je seveda skorajda nemogoca, se pa lahko zgodi, da se pac 2 "najdeta".
to pa tud men ni jasno pa nemorjo se za pol kroga obrnit....le zakaj se jih pa potem rinke tako obrača...če bi bilo to res...potem nima smisla,kako bi jih obrnu.