Stran 1 od 2
ERG ventil
Objavljeno: So okt 23, 2004 10:36 am
Napisal/-a pr0df@n
Kaj je že to?
Rad bi da mi nekdo to razloži pls.
Objavljeno: So okt 23, 2004 10:56 am
Napisal/-a RedBull™
na tem forumu obstaja tudi iskanje....uporabi ga

Objavljeno: So okt 23, 2004 11:43 am
Napisal/-a Diesel
Verjetno te zanima EGR ventil......
Objavljeno: So okt 23, 2004 2:25 pm
Napisal/-a pr0df@n
EGR ventil ja...nisem nič našel, bom še malo počakal ta izkušene.
Objavljeno: So okt 23, 2004 2:44 pm
Napisal/-a Slide
Exhaust Gas Recirculating Valve...
U bistvu je to ventil, ki vrača izpušne pline nazaj v cilinder čistejšemu zraku v prid...takrat ko to sme

Pri štandgasu(prostem teku) recimo ne, ker bi sicer avto imel zelo nemiren tek...
Ajd...
Objavljeno: So okt 23, 2004 3:13 pm
Napisal/-a pr0df@n
To je vse...a pa se ga dobi serijsko ali ga moraš vgraditi?
Objavljeno: So okt 23, 2004 3:28 pm
Napisal/-a dules
pr0df@n je napisal/-a:To je vse...a pa se ga dobi serijsko ali ga moraš vgraditi?
to je serijsko kakor vem
Objavljeno: So okt 23, 2004 3:42 pm
Napisal/-a DonFilipo
dules je napisal/-a:pr0df@n je napisal/-a:To je vse...a pa se ga dobi serijsko ali ga moraš vgraditi?
to je serijsko kakor vem
Pri VAG TDI motorjih je serijsko.Vecina dizelskih motorjev z skupnim vodom (common rail) jih nima, ker so se pokazali kot slabi (saj pri nasem gorivu). EGR je zelo obcutljiv na slab diesel in se rad zabase in ostane v enem polozaju. Zato so jim se drugi proizvajalci odpovedali.
Objavljeno: So okt 23, 2004 4:42 pm
Napisal/-a RegY
pa če pravilno razumem, imajo to tud bencinarji
skora ista varijanta, kot tisto z oljem...
Objavljeno: So okt 23, 2004 5:14 pm
Napisal/-a DonFilipo
RegY je napisal/-a:pa če pravilno razumem, imajo to tud bencinarji

skora ista varijanta, kot tisto z oljem...
NE
Objavljeno: So okt 23, 2004 5:15 pm
Napisal/-a RegY
DonFilipo je napisal/-a:RegY je napisal/-a:pa če pravilno razumem, imajo to tud bencinarji

skora ista varijanta, kot tisto z oljem...
NE
ups pol

ops:
Objavljeno: To maj 01, 2007 10:54 pm
Napisal/-a cliaš
pozna kdo koga ki bi za mali denar spucal ERG ventil na cliotu 1.5 dci?
okolica maribora!
lp
Objavljeno: To maj 01, 2007 11:15 pm
Napisal/-a Mad
RegY je napisal/-a:DonFilipo je napisal/-a:RegY je napisal/-a:pa če pravilno razumem, imajo to tud bencinarji

skora ista varijanta, kot tisto z oljem...
NE
ups pol

ops:
... Čudno - ne vem zakaj ga ima pol Opel - vsaj moj letnik 97 ga je imel ... ???
Objavljeno: To maj 01, 2007 11:23 pm
Napisal/-a abbe
majo ga bencinarji tut.od enga na forumu k ma mitsibushija je enkrat pisau da ga je pucau.
a bi kdo povedau kaj so slabosti pa prednosti tega ventila(poraba,pospeski...)kako pa ves ce je zabasan?
Objavljeno: Sr maj 02, 2007 12:00 am
Napisal/-a M|t3k
Dajte mi prosim povedat pri koliko km je normalno, da ta stvar ''zariba'' ?
Ker je avtu mesec po servisu ta ventil šel po gobe in zraven njega še 250€ za novega..
Objavljeno: Sr maj 02, 2007 12:55 am
Napisal/-a Templar
Na našem je šel malo pred potekom garancije (95tkm) žal še vedno čakamo da ga dobavijo, ker jih ni za dobit.
Objavljeno: Sr maj 02, 2007 2:09 am
Napisal/-a lebica
Najbolš ga vn vršt pa je mir ...pa še avto bo bolj potegnu ..po vsej logiki ...

Sej baje da se ne tko hitr zabaše vsaj ne pri takih šoferjih ki malo bolj živo vozijo .....sam če vn vržeš zadevo nevem kako je na tehničnem .....pa še lučka za izpušne pline se bi vrjetno prižgala na novejših avtih ....
Objavljeno: Sr maj 02, 2007 7:30 am
Napisal/-a Bric
DonFilipo je napisal/-a:Pri VAG TDI motorjih je serijsko.Vecina dizelskih motorjev z skupnim vodom (common rail) jih nima, ker so se pokazali kot slabi (saj pri nasem gorivu). EGR je zelo obcutljiv na slab diesel in se rad zabase in ostane v enem polozaju. Zato so jim se drugi proizvajalci odpovedali.
A resno misliš? Kaj vse človek izve, in se nasmeje....

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 8:51 am
Napisal/-a leoCar
EGR ventil majo tudi benzinski motorji, tudi moj ga ma, ampak sem ga zaprl, blindiral, ker dela preveč sranja mašini, ker ti zasaja cel sesalni kolektor in dušilno loputo, kar pa pripomore, da ti mašina zgublja odzivnost in pa moč, Vgrajujejo ga le zaradi bolših ispušnih vrednosti, pa temperaturo izgorevalnega prostora bi naj za malenkost znižal

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 8:55 am
Napisal/-a Spyker
Redbull je napisal/-a:EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor
Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd. Idea
So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba ....
Torej,z odstranitvijo ne boš škodoval motorju,temveč naravi...