Stran 1 od 1

Avtomobilska industrija in varnost izdelkov...

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 10:54 am
Napisal/-a Mean Machine
... je naslov seminarske naloge ki bi jo moral narediti: :wink:
Obravnavati pa bi moral sledeče primere: Ford Pinto, Mercedes A, Mitsubishi

Zdej pa bi vas vse najlepše prosil če bi mi lahko posredovali čimveč informacij glede omenjenih vozil in problemov ki so jih imeli - sej veste, več glav več ve :lol:

Aja, pa ni treba skoparit z bilokakšnimi linki do kakšne uporabne literature!
Thx za vsako informacijo :wink:

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 11:10 am
Napisal/-a Templar
Ford pinto je imel težavo preveč nazaj pomaknjen tank za gorivo-enih slabih 10cm za zadjim odbijačem. To je povročilo da je že pri rahlem naletu, kjer ljudje nebi bili poškodovani, do poškodb tanka za gorivo in do puščanja goriva-vžganja goriva in do eksplozije tanka za gorivo kjer je bilo v več nesrečah skupaj več sto hudo opečenih in enih par deset mrtvih-večinoma so zgoreli v avtu ker je vse skupaj zagorelo ko so v avtu čakali policaje,reševalce...
Na koncu so oškodovanci tožili Ford za odškodnino zahtevalo se je tudi da se napak odpravi. Ford je precej arogantno nastopil kar je na koncu rezultiralo v ogromni odškodnini plus stroške odprave napake. Ne vem sicer točne skupne številke ampak mislim da je takrat(sedemdeseta, osemdeseta) to Ford stalo skupaj med 400 in 700 milijonov dolarjev.
Je pa bila enourna oddaja o tem na Discoveriju, tak da poglej na Kazaa ali pa še boljše na suprnovi.

Mercedes je ob predstavitvi MB serije A na premiernem testu novinarjev ugotovil na grd način da so naredli premalo stabilen avto. vse ostalo je znano

Za mitsubiši pa je verjetno kaj s izdelavo modela Diamante ki je prisoten le na ameriškem trgu in ga tam tudi izdelujejo če se ne motim v Alabami-feler pa so bili air-bagi.

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 11:22 am
Napisal/-a Tomaz40
Pinto: Kot je napisal Templar, dodajam pa še, da je Ford rekel, da ga dražje pride če vse avtomobilr popravijo, kot če jih ene par ljudi toži. Potem je urad za varstvo potrošnikov ukazal Fordu da pokliče vse avtomobile na servis.

Kot zanimivost: beseda ''Pinto'' pomeni v enem izmed južnoameriških jezikov majhen tič in zato ni bil glih najbolj popularen avto na trgu.


LP

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 12:56 pm
Napisal/-a gerchy
Cudno. Meni se zdi lega A razreda precej dobra. Kolesa so precej narazen, medosna razdalja je kratka, po problemih z losovim testom so jih opremili s trsimi blazilniki in nizkopresecnimi gumami. Pa z elektroniko zoper zdrs vseh 4 koles.
Slisati je bilo tudi govorice, da je bil losov test le komercialna poteza, kajti mercedes je z razredom A pricel "trgati" kos pogace v novem avtomobilskem segmentu.

Stanje na stevcu pri nas je 60.000km, od okvar je na spisku stikalo za notranjo luc pri vratih ter zadnja roka, ki je dobila zracnost. Pa bi tovarna prispevala 50% kulanco, ce bi avto bil vsaj 2000 letnik. Drugace je bilo za menjavo odsteti 35 tisocakov na pooblascenem servisu.

Je pa v tem avtomobilu eden boljsih menjalnikov, saj je z njim res veselje prestavljati. Natancen, hiter, kratek.

Se pa vidi, da ni tavno pravi mercedes. Sedezi so namrec neudobni, materiali v notranjosti so ceni primerni (ceprav je tudi ta zasoljena), medtem ko je opreme zadovoljivo veliko.

Objavljeno: Po okt 25, 2004 10:12 am
Napisal/-a gerchy
Glede cene sem mislil, da so materiali primerni ceni mercedesa za 3,5M. Toliko smo pac zanj odsteli leta 1999. Res pa je, da se novi razred a pricne pri krepko cez 5M SIT.

Kar se tice pa okvar, morda je mali mercedes ob vseh fiatih mislih, da je to nekaj vsakdanjega ... no, salo na stran, res, tudi mercedes ni vec to, kar je bil, zadnja leta imajo sploh tezave z zanesljivostjo, pa tudi nemalo kadrovskih tezav.

Objavljeno: Po okt 25, 2004 10:44 am
Napisal/-a HORSE
Nisem ravno natančno prbral debate, tako da bom mogoče mimo ustrelil...

Z MB A naj bi bil problem losov test. O tem nam je govoril prfoks na Fakulteti za pomorstvo in promet, ki naj bi bil zraven, ko so testirali avto. Avto so na bok obrnili novinarji subvencionirani it VW-strani. To je MB dobro izkoristil v svoje propagandne namene, ker se kao avto naj ne bi več prevračal. Nato so novega spet dobili novinarji v roke in ga spet postavili na bok. Takoj za njim pa še golfa mkIV. Fora je v tem, da so to delal na letališču, kjer je asfalt zelo zelo grob in ima zelo dobre lastnosti, kar se oprijemljivosti tiče, zato tam praktično ni problem na bog postavit katerikoli avto. O.K., kakšnega dijablota pa vajperja bi bilo verjetno težko, samo od civilnih pa gre praktično vsak, tako da...

Glede na to, da si iz NM ti varijanta verjetno ne diši, samo veliko takih zadevic lahko izveš na predavanjih na FPP (Fakulteta za pomorstvo in promet) iz predmeta Prevozna sredstva.

Objavljeno: Po okt 25, 2004 12:43 pm
Napisal/-a zupi13
HORSE je napisal/-a:Nisem ravno natančno prbral debate, tako da bom mogoče mimo ustrelil...

Z MB A naj bi bil problem losov test. O tem nam je govoril prfoks na Fakulteti za pomorstvo in promet, ki naj bi bil zraven, ko so testirali avto. Avto so na bok obrnili novinarji subvencionirani it VW-strani. To je MB dobro izkoristil v svoje propagandne namene, ker se kao avto naj ne bi več prevračal. Nato so novega spet dobili novinarji v roke in ga spet postavili na bok. Takoj za njim pa še golfa mkIV. Fora je v tem, da so to delal na letališču, kjer je asfalt zelo zelo grob in ima zelo dobre lastnosti, kar se oprijemljivosti tiče, zato tam praktično ni problem na bog postavit katerikoli avto. O.K., kakšnega dijablota pa vajperja bi bilo verjetno težko, samo od civilnih pa gre praktično vsak, tako da...

Glede na to, da si iz NM ti varijanta verjetno ne diši, samo veliko takih zadevic lahko izveš na predavanjih na FPP (Fakulteta za pomorstvo in promet) iz predmeta Prevozna sredstva.


ja, to je pa res.....