Stran 1 od 1

Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 4:00 pm
Napisal/-a Need_Power
Tako se montira filter, ne pa to kaj vi/mi delamo.

http://www.avto.net/tr/oprema/op_6_2_20 ... olfiip.jpg


Kak komentar?

Ajde

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 4:08 pm
Napisal/-a matcho
Ga raje nimam!

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 4:17 pm
Napisal/-a Forsythe
Need_Power pravi:
Tako se montira filter, ne pa to kaj vi/mi delamo.

http://www.avto.net/tr/oprema/op_6_2_20 ... olfiip.jpg
Kak komentar?

Ajde


Tako se filter NE montira. Tako dobi noter vodo, potem pa ves kaj sledi. Filter nikoli ne sme biti tako vzunaj ali pa tak kot nekateri dajejo k rezam za zrak. Filter mora bit v motorju, za optimalno delovanje pa moras naredit oz. kupit cold air intake, ki bo filtru dovajal hladen zrak.

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 5:24 pm
Napisal/-a TWINGOfreak
Need_Power pravi:
Tako se montira filter, ne pa to kaj vi/mi delamo.

http://www.avto.net/tr/oprema/op_6_2_20 ... olfiip.jpg


Kak komentar?

Ajde


Pa dej nehi no! Moronstvo res ne pozna meja. Pa nardim raj lukno u haubo, jo oblikujem s poliestrom pa bo bol k to.

PAŠE FILTER U LUKNO KOT KOLESARJU CILINDER!

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 7:02 pm
Napisal/-a Sale
Sem že večkrat na forumih opazil debate o tem kako je hudo če v filter pride voda. V bistvu to ni tok kritično kot bi kdo mislil - v filter namreč zelo zelo težko pride voda, razen če ga res naštimaš tko, da ga vlečeš po tleh; drugo je pa tud to, da če kakšna kapljica vode poprši po filtru tud ni tok hudo. Razen če ga z lavorjem polivaš, tist bi pa znalo bit zajeb*** :D ;).

To kar je pa na sliki pa ni tok neumna ideja za kakšen drag race :D (kjer estetika ni na prvem mestu). Sem že večkrat videl, da odmontirajo eno luč, da pride več zraka do mašine.

Re: Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 7:15 pm
Napisal/-a Need_Power
Forsythe pravi:


Tako se filter NE montira. Tako dobi noter vodo, potem pa ves kaj sledi. Filter nikoli ne sme biti tako vzunaj ali pa tak kot nekateri dajejo k rezam za zrak. Filter mora bit v motorju, za optimalno delovanje pa moras naredit oz. kupit cold air intake, ki bo filtru dovajal hladen zrak.



To je bla zajebancija...slučajno sem se spomnil da imam to sliko nekje na računalniku, pa sem vam jo pač hotel pokazat. Pač prikazuje kaj so nekateri pripravljeno 'žrtvovat', sam da avto bolj potegne.

Ajde

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 7:43 pm
Napisal/-a monster_d
Filter pa je iptimalno izkoriscen, ker po njem piha le svez zrak in nic toplega!!!
Se mora poznati na pospeskih!!
Enkrat sem na tv gledal ko je en tip mel v staren pasatu karavanu 500KM, noter pa ni blo vec prostora za sporten filter pa ga je tako ven potegnil kot na tem avtu!!!

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Če feb 06, 2003 8:26 pm
Napisal/-a ---
http://anzwers.org/free/remcos/33extreme.html

tale ma dosti lepse reseno :) ce kdo ne najde filtra je to ona okrogla stvar pri kolesu ;)

ce pa koga zanima alfa 33...slucajno :)

http://home.wanadoo.nl/robell.schef/indexaa.htm

http://www.alfa-pages.co.uk/

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 12:45 am
Napisal/-a Serđo™
ja, ma na tej 33-ki ti ga sunejo 1-2-3 pr nas :D

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 10:31 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 2:44 pm
Napisal/-a Radman
Na Motovision (DSF) sem enkrat gledu posnetke z drag racea, je mel en tip enega starega pasata karavana (čisto prvi model), mu je enako zračni filter skozi luč štrlel, pod haubo pa 500 KM!!!

[Sporočilo uredil/a Radman na dan 07.02.2003 ob 15:19 GMT]

Re: Montaža AIR Filtra - OBVEZEN OGLED !!!!

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 4:43 pm
Napisal/-a lucky
TOLIKO O ZRAČNIH FILTRIH:

najprej zakaj imajo mašine sploh AIR-BOX. to ni nič drugega kot dušilec zvoka, v katerem je seveda vtaknjen tudi filter. nekateri modeli imajo tule tudi elektronsko centralo pa seveda senzorje temperature, vlage, .... Oblika in resonančnih komor, volumen in dolžina dotočnih cevi pa optimizira delovanje motorja zato bo motor z takšnim filtrom delal najbolje pri srednje-visokih obratih, nekaj obratov pred omejevalcem pa ga bo začelo dušiti.

Zunanji filter je dobra stvar vendar zato, da bo dal vse od sebe mora biti postavljen na pravem mestu. Vsi tisti, ki imate tak filter namontiran tik ob motorju niste naredili skoraj nič saj tak filter vleče v motor topel zrak (tudi več kot 60-70 stopinj c.) in takrat je zrak exspandiran, pomeni, da vam v motor hodi vroč redek zrak kar vam zmanjša komresijo in s tem pobere moč. Tisti ki ga imate ste verjetno opazili, da vam avto zjutraj ko je mrzlo lepo odziva na plin pa še lepo potegne, nato pa se počasi uleni, to je zato ker se zrak pod havbo segreva. Tak filter mora bhiti ja pod pokrovom motorja ampak naj ima vsaj eno pregrado vmes in vsaj en dovod svežega zraka. Že med 30 in 20 stopinj c. je razlika v delovanju motorja očitna.
Pa še nasvet vsem tistim ki vrtate v havbo. Reže morajo biti narejene tako, da gre zrak iz vavbe ven ne pa noter razen seveda, če ga ne dovajate direktno v air-box ali ni kakšen intercooler skrit pod havbo. V vseh ostalih primerih mora zrak ven saj le tako odvaja topel zrak ki se nabira pod pokrovom motorja in "pušča" prostor svežemuzraku. Meni so take reže spustile temperaturo pod havbo za 10 stopinj c.

L.P.