Stran 1 od 1

Poškodovana vozila iz Italije

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 2:55 pm
Napisal/-a monaco
Na Slo trgu se je zadnje čase pojavilo precej poškodovanih vozil, ki so bila pripeljana iz Italije. Kje se da to ugodno kupit? Za nemčijo vem, vendar so predragi, toda o italiji pa nimam pojma. Ta, ki so že v SLO imajo preveč navito ceno.

Obstaja tudi za italijo kaj podobnega kot je mobile.de?

Lp, Monaco

P.S. za sebe iščem avto...

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 4:51 pm
Napisal/-a lucky
pejdi do kakega dealerja pa ga vpraši če ti lahko zrihta avto ki si ga želiš...

Drugače razbite avte vozijo v slovenijo bolj malo, ker za pridobit homologacijo mora avto bit tehnično brezhiben se pravi popravljen.

SIcer je nekaj firm, ki uvažajo razbite avte ampak večina poškodovanih avtov pripelje v sloveno fizične osebe, ki si tak avto sami čez kupijo.....

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 4:56 pm
Napisal/-a poršejček
lucky je napisal/-a:pejdi do kakega dealerja pa ga vpraši če ti lahko zrihta avto ki si ga želiš...

Drugače razbite avte vozijo v slovenijo bolj malo, ker za pridobit homologacijo mora avto bit tehnično brezhiben se pravi popravljen.

SIcer je nekaj firm, ki uvažajo razbite avte ampak večina poškodovanih avtov pripelje v sloveno fizične osebe, ki si tak avto sami čez kupijo.....


ne vem ce bi se glih strinjal!
vsi verjetno poznate avtoniss, na celovski!za njih ti lahko zagotovim, da uvazajo kresnjene avtomobile iz italije!zelo dobri osebni prijatelj jih potem porihta (kleparska in licarska dela)!tako da razni fiati, vw, volvoti, fordi,... ki so tm so bili v veliki vecini rihtani!

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 5:00 pm
Napisal/-a lucky
poznam dobro to firmo........no, oni so en primer ki uvažajo razbite avte, samo ti ko ga greš kupit pri njih plačaš popravljenega, ne pa razbitega...

to je zdej tako, oni imajo avte za nadaljno prodajo, razmisli koliko sjim stane avto razbit pa koliko poravilo, ta razlika more bit čim manjša, da kej zaslužijo in ponavadi so to avti, ki niso full razbiti, gre bolj samo za ličarska dela......

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 5:04 pm
Napisal/-a poršejček
lucky je napisal/-a:poznam dobro to firmo........no, oni so en primer ki uvažajo razbite avte, samo ti ko ga greš kupit pri njih plačaš popravljenega, ne pa razbitega...

to je zdej tako, oni imajo avte za nadaljno prodajo, razmisli koliko sjim stane avto razbit pa koliko poravilo, ta razlika more bit čim manjša, da kej zaslužijo in ponavadi so to avti, ki niso full razbiti, gre bolj samo za ličarska dela......


tko bom reku:

kupijo passata 2001 dizla, karavana za 9K eurou, ga dajo rihtat za 1K eurou in ga prodajo za 12K eurou, vrjemi vem.pa reci ce ne zasluzijo veliko???

ponavadi so za rihtat blatniki, odbijaci, sprednje sipe (to se prec vidi ce pogledas stevilke na vseh sipah in tista ki se ne ujema je menjana), uglaunm kupijo take, ki naredijo tehnicnega, vendar jih je treba vseeno porihtat!

uglaunm oni so eni izmed mnogih ki sluzijo na naivnosti :oops:

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 5:10 pm
Napisal/-a lublancan
sej tko se služ...
auti v tujini sploh niso tolk pocen
uvaža se razbite in take z velik kilometri
auto se poprau in zbije kilometre, proda pa kot garažiranega, odlično ohranjenega, nepoškodovanega, nekaramboliranga.....
in če slučajno odkriješ da j biu popravlan(recimo cifre na šipi) oni nč ne vejo o tem

pa recimo jih registrirajo za 1 dan, tko da majo odjavljeno prometno in auto kao ni uvožen

btw zakaj bi kupvou karamboliran auto?? večina autou je pocinkanih in zato n rjavijo, če je auto karamboliran, podrajsan, poškodovan od toče je lahko plast cinka poškodovana, lak spokan in ti auto rjaveu
če pogledaš auto k je biu poškodvan od toče in popravlen, je lahk tak auto čez 2 let rjau

Objavljeno: Če nov 04, 2004 7:36 am
Napisal/-a lucky
Glede registracije, se z novim sistemom ne da nič narest, ker ti itak na novih pormetnih piše datum 1. registracije v EU in če je ta starejši od 1.5.04 pol veš, da je bil uvožen, je pa res, da tega datuma bolj malo v prometne pišejo.

Druga in glavna stvar je pa ta, da ima uvoženo vozilo B homologacijo oz po novem SB, ostali imajo A oz. SA. in tukaj ni lufta, ne da se to kr tako ponarejat, Tudi zaradi tega ne, ker vsi uvoženi avti se vodijo v skupni bazi na DRSC-ju in za izdajat B oz SB homoligacije pri nas so pooblaščene samo 4 firme......

Objavljeno: Če nov 04, 2004 9:18 am
Napisal/-a RR
lucky je napisal/-a:Glede registracije, se z novim sistemom ne da nič narest, ker ti itak na novih pormetnih piše datum 1. registracije v EU in če je ta starejši od 1.5.04 pol veš, da je bil uvožen, je pa res, da tega datuma bolj malo v prometne pišejo.

Druga in glavna stvar je pa ta, da ima uvoženo vozilo B homologacijo oz po novem SB, ostali imajo A oz. SA. in tukaj ni lufta, ne da se to kr tako ponarejat, Tudi zaradi tega ne, ker vsi uvoženi avti se vodijo v skupni bazi na DRSC-ju in za izdajat B oz SB homoligacije pri nas so pooblaščene samo 4 firme......


Bravo, lepo povedano :idea:
Lp

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:59 pm
Napisal/-a monaco
Kar se tiče homologacije sem po obisku pri par "malih dealerjih" (iz avto.net in Salomonca) izvedel, da je praksa takšna, da se kupi poškodovan avto, se ga pripelje v slovenijo in lepo popravi in se gre nato na homologacijo, pa ni nobenih težav.

In glede na to, da ta vozila že tako niso pretirano draga, ko pa malo jamraš ti pa ceno tudi 1000eur hitro dol spusti, sklepam, da se jih očitno splača kupiti zunaj. Pa tudi tu je nekdo napisal, da se splača kupiti razbite ali pa z veliko kilometri. Popravilo ni problem, če le avto ni preveč zvit, pa airbagi morajo biti še nujno not. Če je bil na strehi, sploh ni problema...

Glede tega, a je bil avto uvožen ali ne, tako ni nič spornega, ker (kot ste že napisali prej), odloča homologacija in datum prve registracije.

Res je, da avte uvažajo večinoma fizične osebe, ki jih v tujini kupijo. Toda mene zanima predvsem, kje jih te fizične osebe najdejo!

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 11:18 am
Napisal/-a monaco
Nima nihče kakšne povezave?