Stran 1 od 4

Zgodovina avtomobilizma

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 8:50 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Kateri narod je po vašem mnenju naredil največ izjemnih avtomobilov skozi celotno zgodovino izdelovanja avtomobilov????

Odgovore vsaj malo utemeljite, velja pa, da se pogovarjamo o obdobju od 1910 dalje. Prej itak niso bili avtomobili, ampak zgolj poskusi le teh.

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 8:56 pm
Napisal/-a De_Tomaso
NE: diši po konstruktivni debati podprti z dejstvi

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:23 pm
Napisal/-a menjekul
De_Tomaso je napisal/-a:NE: diši po konstruktivni debati podprti z dejstvi


pri katerih bo vsak v ospredje porival svojega favorita. ne vrjamem da iz tega lahko pride do konstruktivne debate. kdo je zate favorit? alfa? :mrgreen:

Re: Zgodovina avtomobilizma

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:24 pm
Napisal/-a super98
De_Tomaso je napisal/-a:Kateri narod je po vašem mnenju naredil največ izjemnih avtomobilov skozi celotno zgodovino izdelovanja avtomobilov????

Odgovore vsaj malo utemeljite, velja pa, da se pogovarjamo o obdobju od 1910 dalje. Prej itak niso bili avtomobili, ampak zgolj poskusi le teh.


Porsche :D :D

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:26 pm
Napisal/-a Tinček
Nemci. A je ta odgovor sploh treba utemeljevat.

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:31 pm
Napisal/-a TITan
Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:51 pm
Napisal/-a RAPMAN
TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


se podpišm 8)

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 10:05 pm
Napisal/-a Cizi
RAPMAN je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


se podpišm 8)


Same here.

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 10:29 pm
Napisal/-a De_Tomaso
TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


@vsi. govorimo o narodu, ne posamezni znamki.

Lepo utemeljevanj, zalo mi je všeč in upam, da ne boš zameril mojih pripomb k izboru. Morda bomo tekom debati prišli vsi do zaključka, da je odgovor na moje vprašanje res nemci.

- prvi avto za množice: Ford T
- prvi turbo avto: Chrysler Plymouth Belvedere turbo
- klasika kot je 911, ferrari, maserati, lomborghini, iso, de tomaso, aston martin, lotus ... so naredili mnogo več boljših klasik.
- prvi hot hatch: si zmagal :D
- prvi rally avto s 4WD: Audi je res bil prvi, a dokaj neuspešen, saj ga je premagala celo samo RWD Lancia 037

- imena ob katerih pomisliš na razkošnost: (RR, Bentley...)
- imena ob katerih pomisliš na športnost: (aston martin, lotus, ferrari, lamborghini, maserati...)

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 10:49 pm
Napisal/-a [SlasH]
po moje tu ni enega zmagovalca - vsak je nekaj dodal oz. izpopolnil.
npr. prvi osebni avto s štirikolesnim pogonom je bil jensen. šele nato se je pri audiju porodila ideja, da bi lahko jensenov koncept izboljšali in nastal je quattro.
takih primeroj je še kr velik..

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 10:55 pm
Napisal/-a menjekul
De_Tomaso je napisal/-a:- klasika kot je 911, ferrari, maserati, lomborghini, iso, de tomaso, aston martin, lotus ... so naredili mnogo več boljših klasik.
- imena ob katerih pomisliš na razkošnost: (RR, Bentley...)
- imena ob katerih pomisliš na športnost: (aston martin, lotus, ferrari, lamborghini, maserati...)


s temi izjavami se kar strinjam ;) .

bmw razkošje? ja, za slovence :P RR in B sta nekaj povsem drugega ;)

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:00 pm
Napisal/-a De_Tomaso
ja saj začetne korake so res naredili oni, a govorimo o korakih za njimi.

Prve kolutne zavore, prva samonosna karoserija, prvi V motor, prve hidravljične zavore, prvi aluminijasti avto, prvi turbo motor, prve posamične obese, prvi aluminajsti blok motorja....


Vsega tega pa niso prvi naredili nemci, tako da debata ni čisto jasno enosmerna.

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:06 pm
Napisal/-a germancarfan
ja sej sm zbrisu moj post sm vidu da nism dobr prebral prvega tvojga bom pa zej premislu pa drugac tud napisu :oops:

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:11 pm
Napisal/-a Stratos
Odgovor je seveda jasen... Italijani in nihce drug :!: :-P

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:40 pm
Napisal/-a Nejko87
francozi?

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:46 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Nejko87 je napisal/-a:francozi?


Glede na patente citroena in peugeota, pa malo tudi renaulat, niti ne preveč drzna izjava:

Citro fani, razpišite se o izumih Citroena

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:53 pm
Napisal/-a TITan
Utemeljitev :roll:

Objavljeno: Če nov 04, 2004 12:01 am
Napisal/-a TITan
De_Tomaso je napisal/-a:- prvi turbo avto: Chrysler Plymouth Belvedere turbo


Mi lahko daš kak link do tega avta? Jz ne najdem nč.

Za Audija se pa ne strinjam da ni imel uspeha v grupi B

However, in 1979, FISA (F�d�ration Internationale du Sport Automobile, the sanctioning body for rallying) legalized all-wheel-drive for rallying. The manufacturers involved in rallying at the time considered four-wheel-drive too heavy and complex to be successful. They were all proven wrong when Audi launched its new Quattro in 1980, and announced its intention to use the 1980 and 1981 seasons as development years. The full potential of four-wheel-drive was realized when Audi pilot Hannu Mikkola used a Quattro as a course opening vehicle for one rally. Had Mikkola been entered, he would have won by nine minutes!

When the Quattro entered (and won) its first rally, the 1980 Janner rally in Austria, most of the other manufacturers in rallying realized the two-wheel-drive era of rallying had come to an end. Audi continued its development during the 1981 season, winning several rounds of the WRC, including the San Remo rally, which was an historic event because it was the first ever international rally won by a woman, Mich�le Mouton. 1982 firmly established Audi as the team to beat, although Mouton narrowly lost the driver's crown to Opel rival Walter R�hrl. The 1983 season saw the creation of Groups A and B, and the first real Group B car arrived on the scene - the Lancia 037 Monte Carlo. Audi's first major rival had arrived.

Objavljeno: Če nov 04, 2004 12:37 am
Napisal/-a TITan
Stratos je napisal/-a:Odgovor je seveda jasen... Italijani in nihce drug :!: :-P


Italijani (en bo moral dopolnit)
-Prvi rally (če ne sploh ker kol) avto s Turbo polnilnikom in kompresorjem (Lancia Delta S4)

npr. prvi osebni avto s štirikolesnim pogonom je bil jensen. šele nato se je pri audiju porodila ideja, da bi lahko jensenov koncept izboljšali in nastal je quattro.


Prvi 4wd avto nasploh je bil Latil (Francoski) leta 1898. Prvi cestni avtomobil s 4x4 pogonom je bil Spyker 4WD

Slika

Leta 1902 (proti Jensenovmu avtu leta 1966).
Mel je pa 8676ccm 6 cilindrični motor.