Stran 1 od 1

Varnost avtomobilov.

Objavljeno: Če nov 04, 2004 4:08 pm
Napisal/-a metallic
Dons sm na 5th gearu gledu crashtest tanovga in tastarga (mk.2, 9 let star) espaca po pravilih euroncap.
Rezultat je bil zelo žalosten. V tastarmu bi voznik umrl na kraju nesreče in bi mogl zrezat cel avto, da bi ga vn dobil, med tem ko v tanovem espacu računalnik ni zaznal potrebe po sprožitvi airbagov!!! :shock: Sicer bi gasilci mogl odpret vrata mal bl na silo, sam bi voznik iztopil popolnoma nepoškodovan...
Škoda, k ne morm filma gor dat :(
Fak, mal bi se mogl zamislt tisti, ki prehitevajo z merci čez polno črto, glede na to, da avto letnik '95 v slo. še ni tako star, sploh espace... :x
Toliko o blefiranju ncapovcev... :-P

Objavljeno: Če nov 04, 2004 5:28 pm
Napisal/-a Tomaz40
SAFRANE je napisal/-a:no sicer je mal tud odvisno od nesreče same, pa tut je bla kle očitno napaka računalnika da ni podal ukaz za sprožitev---no samo da ne boš mislu, nč ne zagovarjam zdej Renaulta, samo je pa treba vse mal z rezervo jemat...drgač pa upam da se bo Renault nad tem mal zamislu in hitr zamenjal software, da ne bo prihajal do takih pomot!!!


LP
JOHNY 8)


Mislim da si mal narobe razumel zadevo. Metallic je želel prikazat kolk je napredovala varnost v avtomobilu. V starem modelu espace-a bi voznik umrl, v novem pa trk ne bi bil niti tolko močan, da bi bila potreba po sprožitvi air-baga.

Ni nikakršne napake računalnika.

Kar se pa te teme tiče, je vprašanje kater avto je bolj varen. 20 let star MB al nov Twingo?

Objavljeno: Če nov 04, 2004 6:17 pm
Napisal/-a metallic
SAFRANE je napisal/-a:no sicer je mal tud odvisno od nesreče same, pa tut je bla kle očitno napaka računalnika da ni podal ukaz za sprožitev---no samo da ne boš mislu, nč ne zagovarjam zdej Renaulta, samo je pa treba vse mal z rezervo jemat...drgač pa upam da se bo Renault nad tem mal zamislu in hitr zamenjal software, da ne bo prihajal do takih pomot!!!


LP
JOHNY 8)


Sm vedu, da bo tak odgovor ja... :? Narobe sm napisu ;)
Stvar je bla v tem, da trk za ni bil dost močan, da bi drug avto poškodoval tipalo za AB. Drugače povedano, šterka je bla mal obtolčena, pomoje niti totalka ni bla. Notramjost pa brez praske!
Drgač pa res renaultova elektronika ni najboljša, sam za varnost je pa pomoje vrhunska.

Objavljeno: Če nov 04, 2004 6:20 pm
Napisal/-a metallic
tomaz40 je napisal/-a:
SAFRANE je napisal/-a:no sicer je mal tud odvisno od nesreče same, pa tut je bla kle očitno napaka računalnika da ni podal ukaz za sprožitev---no samo da ne boš mislu, nč ne zagovarjam zdej Renaulta, samo je pa treba vse mal z rezervo jemat...drgač pa upam da se bo Renault nad tem mal zamislu in hitr zamenjal software, da ne bo prihajal do takih pomot!!!


LP
JOHNY 8)


Mislim da si mal narobe razumel zadevo. Metallic je želel prikazat kolk je napredovala varnost v avtomobilu. V starem modelu espace-a bi voznik umrl, v novem pa trk ne bi bil niti tolko močan, da bi bila potreba po sprožitvi air-baga.

Ni nikakršne napake računalnika.

Kar se pa te teme tiče, je vprašanje kater avto je bolj varen. 20 let star MB al nov Twingo?


Dobro vprašanje... v tem primeru bi skor reku, da je merca (twingo tut n i rosno mlad), sam če bi dal pa zraven recimo novga cliota, pol bi pa zihr izbral slednjega.
Vsekakor pa nebi nikol rad preizkušal varnostnih naprav v katerem koli avtu!

Objavljeno: Če nov 04, 2004 10:53 pm
Napisal/-a _Jerry_
metallic je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:Kar se pa te teme tiče, je vprašanje kater avto je bolj varen. 20 let star MB al nov Twingo?


Dobro vprašanje... v tem primeru bi skor reku, da je merca (twingo tut n i rosno mlad), sam če bi dal pa zraven recimo novga cliota, pol bi pa zihr izbral slednjega.
Vsekakor pa nebi nikol rad preizkušal varnostnih naprav v katerem koli avtu!


Jaz bi v vsakem primeru izbral Meco 8) Novi malcek ima lahko 574567387 airbagov, pa bo voznik se vedno pasteta, ko ga bo nasadil avto z vecjo maso :idea: V soli smo racunali obnasanje para predmetov po trku in vecjemu se po bliznjem srecanju z manjsim samo malo upocasni gibanje (hitrost), medtem ko se manjsi odbije od njega (kot odboja je odvisen od kota trcenja), se najslabse jo mali odnese, ce trcita direkt celno -v tem primeru se smer njegovega gibanja (in seveda hitrost) v trenutku ne samo zmanjsa, ampak celo obrne in rezultat si lahko predstavljate... :roll:

To je SAMO EDEN od razlogov, zakaj na primer jaz vozim 16 let staro BMW sedmico (malo manj kot 2 toni bavarske plocevine :twisted: ), namesto da bi vzel kredit na 4236237328 let in si kupil -Cliota................ :P

Ostanite celi, lepi in ce se da v enem kosu -vozite BMW :EE :rofl

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 8:46 am
Napisal/-a Nixxon
Bravo Jerry. :lol:

Drgrač pa: kakšna je pa nesreča, da bi človk umrl v tastarem avtu, v tanovem se pa niti ne sprožijo airbagi. Men se zdi mal sumljivo to. :?

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 9:05 am
Napisal/-a Tomaz40
Mal poglejte ostale stvari poleg velikosti haube. Jest bi se dosti raje zaletel v twingecu kot v recimo Z101. Stari avtomobili majo sicer veliko pleha ampak varnosti ni pa nobene. Tistga mlinčka za kavo, ki so mu včasih rekl motor ga tut skorej nč ni. V bistvu maš v starih avtoh pleh, pa luft v haubi. Zmečkljive cone sploh ni, SIPS-a ni,...

Če zdej primerjamo BMW al pa MB s twingom gremo res iz ene skrajnosti v drugo. Če bi pa primerjal recimo že s Cliom pa ni šanse da bi izbral star avto oz. natančneje povedano bi izbral star avto samo v določenih primerih npr: Volvo je dajal poudarek na varnosti predenj so drugi proizvajalci sploh pomislili na pojem ''varnost'' pa še to samo zarad ugodnejše cene.

LP

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:26 am
Napisal/-a pubi2cv
Vse napisano drži. Samo kaj......nov avto (beri: varnost) žal ni poceni. Velika večina pa si novega in hkrati tudi velikega avta žal ne more privoščit, torej kupit in vzdrževat. Taka je pač slovenska realnost..... :x

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:45 am
Napisal/-a samo_
tomaz40:
Mislim da si mal narobe razumel zadevo. Metallic je želel prikazat kolk je napredovala varnost v avtomobilu. V starem modelu espace-a bi voznik umrl, v novem pa trk ne bi bil niti tolko močan, da bi bila potreba po sprožitvi air-baga.

Ni nikakršne napake računalnika.


kakšna varnost ??!!!
Trk je bil enako močan pri obeh. Pri kateri hitrosti pa je bil crashtest ?
Pri 60kmh bi se po moje bag moral sprožit ne glede na to ali se je avto kaj zmečkal ali ne.

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:55 am
Napisal/-a plazydor
Poglejmo z praktičnega vidika. Proizvajalci obljujajo veliko varnost v vozilih. To je res. Vendar pa to varnost upravlja elektronika, ki mora delovati v zelo težkih pogojih in tu se pojavi problem. Odpove elektronika.

Sicer pa vsem, ki se zanašate na varnost v vednost, izkušnje in pamet voznika rešuje situacijo. To sem izkusil na svoji koži.

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 3:17 pm
Napisal/-a metallic
samo_ je napisal/-a:tomaz40:
Mislim da si mal narobe razumel zadevo. Metallic je želel prikazat kolk je napredovala varnost v avtomobilu. V starem modelu espace-a bi voznik umrl, v novem pa trk ne bi bil niti tolko močan, da bi bila potreba po sprožitvi air-baga.

Ni nikakršne napake računalnika.


kakšna varnost ??!!!
Trk je bil enako močan pri obeh. Pri kateri hitrosti pa je bil crashtest ?
Pri 60kmh bi se po moje bag moral sprožit ne glede na to ali se je avto kaj zmečkal ali ne.


Še enkrat: Oba, tako tiff in nek razvojni inžinir sta menila da trk ni bil dovolj močan za espaca 4, da bi se sploh odprl airbag. Resda je voznik z glavo skor udaru ob volan, ampak ga je zategovalnik pravočasno potegnu nazaj. Tuki je pol čist useen če se sprož airbag al pa ne. Stvar je v tem, da je konstrukcija (kletka), na kateri se očitno nahajajo tipala ostala popolnoma nedotaknjena in se airbagi sploh niso mogli sprožit.
No sej pravm, škoda k ne morm dat filma gor.
Je pa tut okvara seveda možna, sam ne v tem primeru. ;)

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 8:29 pm
Napisal/-a RedBaron
metallic je napisal/-a:
samo_ je napisal/-a:tomaz40:
Mislim da si mal narobe razumel zadevo. Metallic je želel prikazat kolk je napredovala varnost v avtomobilu. V starem modelu espace-a bi voznik umrl, v novem pa trk ne bi bil niti tolko močan, da bi bila potreba po sprožitvi air-baga.

Ni nikakršne napake računalnika.


kakšna varnost ??!!!
Trk je bil enako močan pri obeh. Pri kateri hitrosti pa je bil crashtest ?
Pri 60kmh bi se po moje bag moral sprožit ne glede na to ali se je avto kaj zmečkal ali ne.


Še enkrat: Oba, tako tiff in nek razvojni inžinir sta menila da trk ni bil dovolj močan za espaca 4, da bi se sploh odprl airbag. Resda je voznik z glavo skor udaru ob volan, ampak ga je zategovalnik pravočasno potegnu nazaj. Tuki je pol čist useen če se sprož airbag al pa ne. Stvar je v tem, da je konstrukcija (kletka), na kateri se očitno nahajajo tipala ostala popolnoma nedotaknjena in se airbagi sploh niso mogli sprožit.
No sej pravm, škoda k ne morm dat filma gor.
Je pa tut okvara seveda možna, sam ne v tem primeru. ;)


Zategovalnik "ne vleče" nikogar nikamor, ampak napne pas da je pomik potnika čimmanjši. Zategovalnik se sproži preden se potnik začne "premikati", torej nekje skupaj za AirBagom.

pri EuroNCAP delajo čelne teste z 64km/h, pa se vsem (tudi Renaultom) veselo odpirajo AirBagi, tako da gre v tem primeru verjetno res za nekakšno okvaro.

BTW.: Novejši AirBagi so stopenjsko napihljivi (mislim da je ravno Renault začel s tem), kar pomeni da se pri lažjem trku napihnejo manj in počasneje, pri hujšem trčenju pa gre "na polno"

Vsekakor je pa pohvalno dejstvo, da je pasivna varnost tako napredovala!

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 9:10 pm
Napisal/-a _Jerry_
tomaz40 je napisal/-a:Mal poglejte ostale stvari poleg velikosti haube. Jest bi se dosti raje zaletel v twingecu kot v recimo Z101. Stari avtomobili majo sicer veliko pleha ampak varnosti ni pa nobene. Tistga mlinčka za kavo, ki so mu včasih rekl motor ga tut skorej nč ni. V bistvu maš v starih avtoh pleh, pa luft v haubi. Zmečkljive cone sploh ni, SIPS-a ni,...

Če zdej primerjamo BMW al pa MB s twingom gremo res iz ene skrajnosti v drugo. Če bi pa primerjal recimo že s Cliom pa ni šanse da bi izbral star avto oz. natančneje povedano bi izbral star avto samo v določenih primerih npr: Volvo je dajal poudarek na varnosti predenj so drugi proizvajalci sploh pomislili na pojem ''varnost'' pa še to samo zarad ugodnejše cene.

LP


Z101 in BMW sta nekaj cisto drugega ;) BMW primerjam s Cliotom zato, ker te recimo 16 let star BMW +razlika v registraciji, vzdrzevanju in porabi pride v nekajletnem obdobju precej manj kot ce kupis novega Cliota, varnost je pa obcutno vecja... 8) Pa saj ni nujno, da je ravno BMW, lahko je tudi SAAB, Volvo ali Mercedes :roll: Pomembno je le, da je nakupna cena avtomobila toliko nizja od cene novega Clia, da razliko lahko porabis za razlicne stroske, vozis pa se udobneje in varneje ;)

Kar se tice zmeckljivih con, so se pa poskusi delali ze v 40.ih letih (mislim, da je zacel Mercedes), v 70.ih so jih pa imeli ze prakticno vsi evropski avtomobili... 8)

BMW, SAAB, Volvo ali Mercedes iz konca 80.ih let predelajo Cliota v pasteto, pa ce je letnik 2004 ali 3004 :P Airbag je morda koristen samo zato, da lazje identificirajo ostanke voznika Cliota po nesreci... :EE

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 9:48 pm
Napisal/-a metallic
RedBaron je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:
samo_ je napisal/-a:tomaz40:
Mislim da si mal narobe razumel zadevo. Metallic je želel prikazat kolk je napredovala varnost v avtomobilu. V starem modelu espace-a bi voznik umrl, v novem pa trk ne bi bil niti tolko močan, da bi bila potreba po sprožitvi air-baga.

Ni nikakršne napake računalnika.


kakšna varnost ??!!!
Trk je bil enako močan pri obeh. Pri kateri hitrosti pa je bil crashtest ?
Pri 60kmh bi se po moje bag moral sprožit ne glede na to ali se je avto kaj zmečkal ali ne.


Še enkrat: Oba, tako tiff in nek razvojni inžinir sta menila da trk ni bil dovolj močan za espaca 4, da bi se sploh odprl airbag. Resda je voznik z glavo skor udaru ob volan, ampak ga je zategovalnik pravočasno potegnu nazaj. Tuki je pol čist useen če se sprož airbag al pa ne. Stvar je v tem, da je konstrukcija (kletka), na kateri se očitno nahajajo tipala ostala popolnoma nedotaknjena in se airbagi sploh niso mogli sprožit.
No sej pravm, škoda k ne morm dat filma gor.
Je pa tut okvara seveda možna, sam ne v tem primeru. ;)


Zategovalnik "ne vleče" nikogar nikamor, ampak napne pas da je pomik potnika čimmanjši. Zategovalnik se sproži preden se potnik začne "premikati", torej nekje skupaj za AirBagom.

pri EuroNCAP delajo čelne teste z 64km/h, pa se vsem (tudi Renaultom) veselo odpirajo AirBagi, tako da gre v tem primeru verjetno res za nekakšno okvaro.

BTW.: Novejši AirBagi so stopenjsko napihljivi (mislim da je ravno Renault začel s tem), kar pomeni da se pri lažjem trku napihnejo manj in počasneje, pri hujšem trčenju pa gre "na polno"

Vsekakor je pa pohvalno dejstvo, da je pasivna varnost tako napredovala!


No, nisem expert, un tipo iz enega raziskovalnega centra pa naj bi bil. Pa sej v končni fazi je čist vseen, vidl se je, da sploh ni blo nobene potrebe za sprožitev airbaga, čeprav bi se omenjeni renaultovi airbagi res lahko sprožil.
BTW, na netu je en programček, v okivru bittorenta, s katerim se da dol vlečt top gear in 5th gear. Če koga zanima si lohk to epizodo dol potegne, pa si ogleda zadevo ;) je pa 29.3.2004
Stran je pa:http://gear.viper007bond.com/