Stran 1 od 1

Nasveti glede Saab 900

Objavljeno: So nov 06, 2004 9:11 pm
Napisal/-a {Grega}
Kupujem Saab 900, l.93-98 pa bi potreboval par nasvetov:

- katera mašina je bolj zanesljiva 2.3 ali 2.0
- kako se obnesejo turbine pri 2.0 (kdaj jo je v povprečju treba menjati in koliko to stane)?
- ali je nakup 900 turbo 2.0 SE z 200.000 km precej tvegana poteza (veliko popravil v prihodnosti) ali glede na kvaliteto te firme ... morda ne?
- v čem je serija 900 v letih 93-98 bistveno slabša od predhodnje serije?
- ali je Saab 9-3 veliko boljši od predhodnika 900, l.93-98
- kako ste zadovoljni s Saab servisi pri nas?
- kje dobivate rezervne dele (pri mehaniku ali rabljene kje z odpada)?

Se priporočam za vsakršen nasvet ali napotek.
Za Saaba se odločam ker je dokaj poceni (npr. letnik 96 dobiš za cca. 1,1 MIO z vso možno opremo; kak Golf IV letnik 98 s klimo, se pa začne pri 1,6 MIO).



LP G.

Objavljeno: So nov 06, 2004 9:20 pm
Napisal/-a GorazdO
:D

sodelavec prodaja lepo ohranjenega Saaba 900 2.0 Turbo SE. Prodaja ker potrebuje večji avto (2 otroka);

več info na: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Pokliči ga, pa ti bo povedal kaj več o teh avtih - iz prve roke. Je pa avto porihtan tiktak. Vem, da ga ne bi prodajal, če ne bi potreboval večjega avta.

Objavljeno: Po nov 08, 2004 7:55 am
Napisal/-a Nixxon
Vpraši _Jerry_ ja on jih ma v malem prstu. ;)

Objavljeno: Po nov 08, 2004 9:48 am
Napisal/-a ToniTic
Nixxon je napisal/-a:Vpraši _Jerry_ ja on jih ma v malem prstu. ;)


Nima jih samo v malem prstu, ampak tudi doma ene par kosov :lol:

Objavljeno: Po nov 08, 2004 10:01 am
Napisal/-a nebivedu
Pri saabu ni treba dost pazit na avto. Paziš samo, da ima olja in ostalih tekočin dost.
Sam sem imel 9000 2.0 turbo, pa je mašina bla odlična - tut pleh je bil cel še po 16 letih delovanja. bil je avto z vso opremo za tiste čase:
- usnje + ogrevani sedeži
- klima
- ABS
- servo volan
- centralno zaklepanje
- elektro ogledala(ogrevana seveda)
- elektro stekla - spredaj in zadaj
- lita platišča
- original radio
- 220V vtičnica - pripelješ domov pozimi ko zmrzuje in priklopiš avto na 220V - pa ti mašino stalno ogreva na 60 stopinj in kabino na 23 stopinj - uporabno za zjutraj - jst sm si kr timer naštimal in ob 5h se je timer vklopu in ob 6h k sm šu u službo je bil avto ogret in pripravljen za vožnjo.

Edini resni problem tega avta se mi je zdel njegova teža pozimi. Ko sem enkrat na ledenem hribu zdrsnil sem odpeljal s sabo še cel kubik peska - cel kup peska sem premaknil za 2 metra preden sem se ustavil. Drugače pa z avtom sploh nisem imel problemov.