Stran 1 od 1

Obvezno ( zanimivo) branje

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 9:23 pm
Napisal/-a Skull23

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 9:27 pm
Napisal/-a menjekul
god damn long :mrgreen:

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 9:42 pm
Napisal/-a _Jerry_
O tem je ze tekla debata na BMW forumu :) Ce kdo zna (in se mu da), naj prosim prilepi link... ;)

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 10:02 pm
Napisal/-a _Jerry_
lenivec je napisal/-a:hehe glih bom bat menjal na frčotu, ba se mi ne lubi lakat pa bom probal to har utekanje pa da vidimo :)


Kako lepo od tebe, da se bos zrtvoval v dobro naroda :D

Se so dzentlmeni, kdo pravi, da jih ni? :mrgreen:

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 11:41 pm
Napisal/-a Skull23
ma kaj te briga, rasturaj frčota dejj!

Objavljeno: Če nov 11, 2004 12:04 am
Napisal/-a Ruff_RydeRR
no k se usi prtožujejo k razkladajo mulci avte iz trajekta pr 8000rpm evo Hard brake in uslugo nam delajo :lol:

Objavljeno: Če nov 11, 2004 6:44 pm
Napisal/-a misty
sam mulci jih ne ogrevajo prej... :P


btw: otto se obrača v grobu ob takih " strokovnih člankih" :twisted:

Objavljeno: Če nov 11, 2004 6:48 pm
Napisal/-a Miholl
nej en nardi povzetek k se mi tok ne da brat te mašinaangleščine...

Objavljeno: Če nov 11, 2004 7:39 pm
Napisal/-a Mate
Hm.. sem prebral tole... in ne vem, komu naj verjamem.

Na kratko obnova clanka:
Za utekanje avtomobila je najbolj pomembnih prvih par kilometrov. Avtor trdi, da moramo ta cas avto priganjat tudi v obrate pod polnim plinom, ker naj bi batne obrocke k cilindru tiscal sam pritisk plinov ob izgorevanju in ne obrocki sami. Pri tem hard brake-in-u je ravno v tem poanta, da se v prvih 30 kilometrih batni obrocki dobro prilagodijo cilindru in s tem zatesnijo izgorevalno komoro. Ob navadnem easy brake-in-u pa se obrocki zaradi pomanjkanja pritiska ne prilagodijo cilindru in se "usedejo" na svoje nepravilno mesto. S tem ko ni dobrega stika med obrocki in cilindrom lahko avto na ta racun kuri olje, kar je pa se huje, je, da dolocen delez izpusnih plinov pride v prostor pod bate in olje, v teh plinih pa so razne agresivne snovi, ki skodijo motorju. Poleg tega avtor za break-in svetuje navadno (nesinteticno olje - ker je ubistvu predobro) in pa menjavo olja po prvih par 10 kilometrih, ker se v olju nabere veliko kovinskih delcev, ki se ob brake-in-u odtrgajo - vecinoma od batnih obrockov.

Kaj jest vem... tip ma eno svojo logiko... je pa vprasanje, zakaj tega ne priporocajo proizvajalci (vec napak vec servisov?). Po drugi strani se mi pa zdi mal da ne kaznivo nov motor tiscat. Bi prosu se za kaksno strokovno mnenje kaksnega sraufarja.

Objavljeno: Če nov 11, 2004 7:59 pm
Napisal/-a misty
ma jest sm mehankar (čeprav zdej programer) in vem da takšno ulaufavanje ni uredu.
Je pa uredu ta fora z menjavo olja, sam vseen ni vredna (oz. ne profitiraš z življenjsko dobo motorja) niti toliko kot stane olje.

v praksi poznam 3 primere generalen na motorju, kjer je mehanik takoj, ko je sestavil mašino in je olje pognalo po celem sistemu, stiskal mašino do konca, v vseh treh primerih avto ni naredil niti 1000 km potem na cesti.

Objavljeno: Če nov 11, 2004 8:17 pm
Napisal/-a Miholl
Kaj jest vem... tip ma eno svojo logiko... je pa vprasanje, zakaj tega ne priporocajo proizvajalci (vec napak vec servisov?). Po drugi strani se mi pa zdi mal da ne kaznivo nov motor tiscat. Bi prosu se za kaksno strokovno mnenje kaksnega sraufarja.[/quote]


logika mal sfaljena.nobena tovarna ne gre na več servisov.je pa res da naj bi bila utekalna vožnja neenakomerna z velik prestavljanja in postopnega zaviranja.drgač pa realno gledano kok mašin pa dons ribne zarad izrablenosti batnih obročkov??zlo mal pa še to ponavad zarad tovarniške napake (volkswagen)

Objavljeno: Če nov 11, 2004 10:35 pm
Napisal/-a vepar
jst sm včas v revozu delou, pa lohk iz prve roke povem, da avto prec k pride na konc linije-ko prvič vžge,
že na polno tul mašina. čist vsazga prec nabijajo do blokade,pa delavci ki jih prevažajo glih tko.
nima veza al je bencin al pa turbodizl. zato je pomoje brezveze neki ulaufvat avto, ker že ulaufanga dobiš iz tovarne :lol:

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 11:26 am
Napisal/-a ToniTic
vepar je napisal/-a:jst sm včas v revozu delou, pa lohk iz prve roke povem, da avto prec k pride na konc linije-ko prvič vžge,
že na polno tul mašina. čist vsazga prec nabijajo do blokade,pa delavci ki jih prevažajo glih tko.
nima veza al je bencin al pa turbodizl. zato je pomoje brezveze neki ulaufvat avto, ker že ulaufanga dobiš iz tovarne :lol:



To pravi tudi moj mehanik, sicer prej serviser na pooblaščenem Reno servisu v MB, sedaj pa s.p.. On si je dobro leto nazaj kupil novo laguno 1.9 dci in jo je iz salona peljal čisto normalno in jo tudi ves ta čas vozi normalno brez kakega utekanja. Edino segret je treba motor preden ga stisneš, potem pa gasa. Aja, pa sam si jo servisira, olje menja na 10.000 in avto gre že 70.000 brez kakršnega koli problema.

Objavljeno: So nov 27, 2004 6:14 pm
Napisal/-a andrej777
Ja moj fotr tut ko je kupu motor HONDO VFR 800 je uprašal če je treba kej ulavfvat ker se te mašine vrtijo na velikih obratih. Pa je reku samo po pameti pa ne res v rdeča navijat do 10.000 pa brez problema. Tako da se je že od lj domov po AC ene 160-180 čist normalno pelu.

Pa tut transporterja k smo novga dobil je serviser isto reku. Prvi dan smo z njemu pelal na morje kamp prikolico. Pa je fotr uprašu če lahko pa je reku prodajalc da brez problemov samo da ga ne res u iber terat.

Objavljeno: So nov 27, 2004 9:27 pm
Napisal/-a Vičo
Hja sam je razlika med novo mašino pa generalno narjeno mašino.
Nova nima nič odstopanj! ;)

Objavljeno: Ne nov 28, 2004 1:33 pm
Napisal/-a music_man
Hard brake in je cist ql mem moped že 8 let dela tko :))
2 let je biu original pol pa brusen cilinder na 40 + bruseni kanali in nov avzpuh.
Zmeri k sm ga užvov sm gas prvo do konca navil in tudi že takoj pri novmu pa tut pozim k smo se po snegu ganjal pr -10 stopinjah pa še zmer use dela ql
Ni kj APN 6 je stroj :) 8)