Stran 1 od 2

EU Avto leta bo PRIUS

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 1:19 am
Napisal/-a don CONSIGLIO
Po mojih informacijah bodo v ponedeljek razglasili Toyoto Prius za Evropski avto leta 2005. Informacija sicer še ni uradna, vendar so globoka grla že spregovorila. S tem razglasom se bo potrdila vedno večja pozornost proizvajalcev in uporabnikov do spoštovanja okolja.

Po teh istih podatkih bo kot vse kaže hibridno vozilo le za malo premagalo najbolj IN avtomobil v tem trenutku v Evropi: BMW Serije 1.

Bomo videli v ponedeljek ;)

Aja, pa še uradna informacija: TO JE MOJ POST ŠT: 500!

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 6:03 am
Napisal/-a metallic
Hm, zadnja leta so izbirali avte bl za mase, ne pa za klase... :?
Drgač pa čestitamo toyoti ne... 8)

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 7:56 am
Napisal/-a menjekul
prius je ok..sam se mi zdi mal draga :? . ne pravim da ni vredna...sam je mal draga :P

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 8:01 am
Napisal/-a Nixxon
Men se pa zdi ful dobr da so enkrat v ospredje postavili ekologijo.

Čeprov bi jest vseeno izbral BMW 1. 8)

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 8:38 am
Napisal/-a For
najbolj IN avtomobil v tem trenutku v Evropi: BMW Serije 1.

;) Avto je v redu.
Pozabil si pa na Audi A3 Sportback.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 8:54 am
Napisal/-a Nixxon
feto je napisal/-a:
najbolj IN avtomobil v tem trenutku v Evropi: BMW Serije 1.

;) Avto je v redu.
Pozabil si pa na Audi A3 Sportback.


Mislim da ni pozabil. :twisted:

Sej je kr kul, samo ne vem zakaj se imenuje Sportback, potem zgleda pa bolj kombijevski kot ta do sedaj. To je približno tako, kot se je od Pontiaca minivan imenoval Trans Sport. :roll:

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:19 am
Napisal/-a Van
Glede na tehnologijo in po videnih testih, kjer se je avto kar dobro obnesel,
cena niti ni pretirana. Tudi v Sloveniji je interesentov za nakup čedalje več.
Res bi lahko postal avto leta, zakaj pa ne.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:22 am
Napisal/-a For
LJubitelji BMW imate še kar srečo.
Tale oblikovalec pri BMW-u Bangle (al kako se že piše?) se je malo omehčal glede oblike BMW,če bi nadeljeval tako kot je začel z sedmico pa potem z petko ne vem če bi vam trojka in enka bili tako všeč.
Trojka dobro izgleda,enka malo manj,petka je grozna a sedmica ljepa al grda je itak nedosegljiva,saj zame.
Mislim da so se takrat ob prihodu sedmice kar obrestovali protesti lastnikov BMW.
Po mom okusu pa je oblika še zmeraj daleč,daleč za Audijevo. ;) :pivo

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:44 am
Napisal/-a red_mamba
ravno ta teden sem gledal na DSF o priosu in sm :shock: k sm vidu da je cena v nemčiji 4000EUR nižja kot pri nas

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:58 am
Napisal/-a Nixxon
feto je napisal/-a:LJubitelji BMW imate še kar srečo.
Tale oblikovalec pri BMW-u Bangle (al kako se že piše?) se je malo omehčal glede oblike BMW,če bi nadeljeval tako kot je začel z sedmico pa potem z petko ne vem če bi vam trojka in enka bili tako všeč.
Trojka dobro izgleda,enka malo manj,petka je grozna a sedmica ljepa al grda je itak nedosegljiva,saj zame.
Mislim da so se takrat ob prihodu sedmice kar obrestovali protesti lastnikov BMW.
Po mom okusu pa je oblika še zmeraj daleč,daleč za Audijevo. ;) :pivo


Sej z vsako oblikovno smernico je tako. Morda je edina izjema Renault ki dela vedno bolj čudne avte. :roll: Poglej Ford. Focus je bil totalna revolucija, potem Mondeo, Fiesta in ostali pa že malo popuščajo v tem dizajnu. Najbrž bo tudi Renault počasi začel omiljevati svoje oblike, pa čeprav mi je Megane zelo všeč, prav tako Avantime, Modus :? mi je od zadaj kot neka Fiat Multipla (katero so vsi pljuvali, meni je pa všeč). Enako je bila sedmica res totalna revolucija, sedaj jo bodo malo omilili, petka, katera je meni osebno bomba, fenomenalen avto, tudi oblikovno, že malo bolj konzervativna, trojka še bolj,...S trojko tudi nočejo preveč eksperimentirati, saj je navsezadnje BMWjev glavni prodajni model in če to zaj***jo so pogorel. Osebno sem navdušen nad BMWjevim oblikovanjem, kot tudi njenim glavnim akterjem Banglom (pravilno si ga poimenoval 8) ).

Audi ima neke vrste evolucijo svojega oblikovanja, kateremu pa revolucija ne bi mogli reči. Osebno so mi posamezni modeli preveč podobni, saj jih je zelo težko ločiti. Podoben "problem" je imel Mercedes leta nazaj (pa ga bo kmalu spet, kot se stvari odvijajo) ter BMW s serijami E39 (petica) in E38 (sedmica), ki sta si zelo podobna. Prav tako so Audiji rahlo dolgočasnih oblik (A4, A6, A8). Izjeme so notranjost TTja, A3 (ne sportback ta mi je čudn, kot pomanjšan A6 avant), pa tudi A8 na cesti je kar impresivna, predvsem zaradi svoje velikosti.

Ampak kot veliko stvari, velja za obliko še toliko bolj, da ima vsak svoj (pravilen zanj in nepravilen za druge) okus.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 10:45 am
Napisal/-a For
U mater,lepo si to napisal! :bow :bow ;)
Je pa zanimivo da je evolucija pri Audiju zelo uspešna,pri VW pa ne.
Zanimivo bo zdaj videti kaj bo novi glavni oblikovalec pri VW-u Murat Gunak naredil,ker je že skrajnji čas da se nekaj premakne tudi VW-u.
Fora je v temu da če dajo prednost obliki potem je avto ponavadi manj prostoran,uporaban,pregledan kar je je pa tudi slabo.
Mislim da se bodo odlučili za manjšo revolucijo,ker če bodo vstrajali pri tej politiki so pogoreli.Tisti bivši šef VW-a je visoko letel(upam da ne bodo nisko padli),preveč se je posvečal višjem razredu in drugim prestižnim znamkam iz koncerna tako da je pozabil na "ljudske" avtomobile.Za konkurenco zaostajajo od mini razreda vse tam do srednjega.
Vseeno mislim da je še čas da se izvlečejo,bomo videli.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 10:56 am
Napisal/-a Nixxon
Ti si to tud dobr napisu. 8)

Res je, če daš prednost obliki, potem ponavadi trpi prostornost. Dober primer je Alfa, pa tudi kakšen Megane. Zelo lepi avti, Alfe lepo zaobljene, ampak jasno da na račun prostora notri.

Po drugi strani maš pa VW, ki so totalno oglati, saj jim je eden glavnih prodajnih adutov (Passat) prostornost. Tako je recimo BMWjev touring veliko manjši kot pa Passat, je pa zato BMW lepši. VW je res naredil napako da so hotl delat skor samo prestiž. Rezultat: Phaeton se slabo prodaja, Bugatti po vsej verjetnosti sploh ne bo ugledal luč sveta,... Oblika se pri VW, po zadnjih konceptih (onemu roadsterju, npr.) sodeč, izboljšuje. Če bo šlo v serijsko proizvodnjo kaj od tega pa se še ne ve.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 11:05 am
Napisal/-a f4676
Kar se tiče Audija in njihovega oblikovanja. Po mojem mnenju lahko kar ukinejo oznake 4,6,8 in začnejo avte kar prodajat pod oznakami small, medium, large, ker so itak vsi podobni en drugemu kot jajce jajcu razlika je samo še v dolžini.

Da pa se vrnem nazaj na temo. S takšno ekologijo, ki se jo gredo pri Priusu se lahko oni za tak denar lepo jebejo. Poraba avta je povprečno 6 litrov, kar sploh ni malo, če gledamo kakšnega sodobnega dizla. Poleg tega pa je v smislu ekologije potrebno misliti še na baterije, ki jih bo potrebno nekoč razgraditi. Po mojem mnenju si ta avto z ničemer ne zasluži naziva evropski avto leta. Oblika je tako ali tako zgrešena vozne lastnosti so pa tudi slabe.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 12:09 pm
Napisal/-a For
Meni je ta podobnost pri Audiju všeč. ;)

Glede Priusa...
Čudno da niso naredili kakšen mini avto na to foru,ker baje je še najbolj uporaben pri mestni vožnji ker takrat večinoma dela elektromotor.
Pravijo da baterije nimajo velike kapacitete in da veliko energije ki se dela z zaviranjem gre v nič.

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 8:17 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Nixxon je napisal/-a:
feto je napisal/-a:
najbolj IN avtomobil v tem trenutku v Evropi: BMW Serije 1.

;) Avto je v redu.
Pozabil si pa na Audi A3 Sportback.


Mislim da ni pozabil. :twisted:

Sej je kr kul, samo ne vem zakaj se imenuje Sportback, potem zgleda pa bolj kombijevski kot ta do sedaj. To je približno tako, kot se je od Pontiaca minivan imenoval Trans Sport. :roll:


Res nisem pozabil. Sportback je res zelo prepričljiv avto, ampak še zdaleč ne tako poseben in samosvoj. Poleg tega pa ga po Evropi ima že zelo veliko estradnikov in športnikov...

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Pe nov 12, 2004 9:18 pm
Napisal/-a andrej777
Kje bi se dalo kaj več podatkov od te tojote dobit pa kej podatkov in kako vse deluje. Me mal zanima stavr iz štromarskega vidika. Pa še to. ka ti hibridi uporabljajo še navadne zavore ali zavirajo s pomočjo elektromotorja tako da pri zaviranju še pridobijo kaj energije ki bi šla drugač v gretle nazaj??

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 12:53 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
borut007 je napisal/-a:Od kod vam te informacije o avtu leta 2005?
Zaenkrat te informacije krožijo samo po Sloveniji, samo meni se bolj zdi, da bo BMW.

Sem bolj skeptičen, da bi Priusu podelili to priznanje, ker se je izkazalo in se izkazuje, da je Toyota s tem hibridnim avtom zgolj potegnila marketinško potezo, ekološko pa niti skučajno ni tako varčen kot so trdili. Povprečno porabo ima 7-8L/100km, kar pa je veliko več kot so obljubljali in trdili.


Teh informacij niti približno nisem dobil nikjer v Sloveniji. Sicer pa bomo že jutri dobili uradno informacijo, ki bo pokazala kredibilnost namigov.

Kar pa ti govoričiš o Priusu je neargumentiran konstrukt. V različnih testih evropskih revij ni dobil hujših kritik. Navajam povzetek ocene za porabo v Italijanski reviji Auto (najvišja ocena 10) :

PORABA - 10:

Ne razočara visokih pričakovanj. Pri mestni in izvenmestni vožnji dosega enostavno fantastične rezultate (4,17 l/100km v povprečju), medtem ko je na avtocesti poraba "normalna" (7,4 l/100km). Odreže se bolje kot najboljši majhni dizli.

Torej, če imaš kakšne zanesljive podatke, ki bi trdili popolnoma nasprotno jih prosim navedi. Drugače pa te prosim, da nehaš z natolcevanji. Pa brez zamere ;)

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Po nov 15, 2004 8:30 am
Napisal/-a Nixxon
andrej777 je napisal/-a:Kje bi se dalo kaj več podatkov od te tojote dobit pa kej podatkov in kako vse deluje. Me mal zanima stavr iz štromarskega vidika. Pa še to. ka ti hibridi uporabljajo še navadne zavore ali zavirajo s pomočjo elektromotorja tako da pri zaviranju še pridobijo kaj energije ki bi šla drugač v gretle nazaj??


Kje dobit podatke ne vem, zavira pa tudi s pomočjo elektromotorja in pridobiva elektriko, čeprav baje ne toliko kot so mislili novinarji (vsaj tako so rekli v eni oddaji, kjer so testirali zavore različnih avtov).

Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:03 am
Napisal/-a don CONSIGLIO
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=2001

Izkazalo se je, kar sem trdil ;)

LP,
don CONSIGLIO