feto je napisal/-a:LJubitelji BMW imate še kar srečo.
Tale oblikovalec pri BMW-u Bangle (al kako se že piše?) se je malo omehčal glede oblike BMW,če bi nadeljeval tako kot je začel z sedmico pa potem z petko ne vem če bi vam trojka in enka bili tako všeč.
Trojka dobro izgleda,enka malo manj,petka je grozna a sedmica ljepa al grda je itak nedosegljiva,saj zame.
Mislim da so se takrat ob prihodu sedmice kar obrestovali protesti lastnikov BMW.
Po mom okusu pa je oblika še zmeraj daleč,daleč za Audijevo.

Sej z vsako oblikovno smernico je tako. Morda je edina izjema Renault ki dela vedno bolj čudne avte.

Poglej Ford. Focus je bil totalna revolucija, potem Mondeo, Fiesta in ostali pa že malo popuščajo v tem dizajnu. Najbrž bo tudi Renault počasi začel omiljevati svoje oblike, pa čeprav mi je Megane zelo všeč, prav tako Avantime, Modus

mi je od zadaj kot neka Fiat Multipla (katero so vsi pljuvali, meni je pa všeč). Enako je bila sedmica res totalna revolucija, sedaj jo bodo malo omilili, petka, katera je meni osebno bomba, fenomenalen avto, tudi oblikovno, že malo bolj konzervativna, trojka še bolj,...S trojko tudi nočejo preveč eksperimentirati, saj je navsezadnje BMWjev glavni prodajni model in če to zaj***jo so pogorel. Osebno sem navdušen nad BMWjevim oblikovanjem, kot tudi njenim glavnim akterjem Banglom (pravilno si ga poimenoval

).
Audi ima neke vrste evolucijo svojega oblikovanja, kateremu pa revolucija ne bi mogli reči. Osebno so mi posamezni modeli preveč podobni, saj jih je zelo težko ločiti. Podoben "problem" je imel Mercedes leta nazaj (pa ga bo kmalu spet, kot se stvari odvijajo) ter BMW s serijami E39 (petica) in E38 (sedmica), ki sta si zelo podobna. Prav tako so Audiji rahlo dolgočasnih oblik (A4, A6, A8). Izjeme so notranjost TTja, A3 (ne sportback ta mi je čudn, kot pomanjšan A6 avant), pa tudi A8 na cesti je kar impresivna, predvsem zaradi svoje velikosti.
Ampak kot veliko stvari, velja za obliko še toliko bolj, da ima vsak svoj (pravilen zanj in nepravilen za druge) okus.