Stran 1 od 1

struktura motorja

Objavljeno: So nov 13, 2004 3:09 pm
Napisal/-a D_LUX
Pozdrav vsem skupaj....

Namreč zanima me kje bi lahko najdo strukturo motorja, v glavnem vse podrobnosti kako je sestavljen motor...?

Objavljeno: So nov 13, 2004 3:11 pm
Napisal/-a lublancan

Objavljeno: So nov 13, 2004 3:11 pm
Napisal/-a Dariooo
kaj te zanima iz kateri sestavnih delov....al iz kasnih materjalov, obdelave materjalov...ipd?

Objavljeno: So nov 13, 2004 3:23 pm
Napisal/-a D_LUX
Nasplošno....
Najbolj me zanima glava motorja...
Namreč zanima me za kake predelave glave... in nasplošno

Objavljeno: So nov 13, 2004 3:42 pm
Napisal/-a vesolc
nekje na forumu je blo enkrat par naslovov knjig o motorjih (sestava in delovanje)!! a kdo ve za ksno...????

Objavljeno: So nov 13, 2004 6:53 pm
Napisal/-a eXtreme
Motorno vozilo
Slika
http://www.tzs.si/eknjigarna/product_in ... cts_id=178

Lahko naročiš preko neta ali pa kupiš v bližnji knigarni. Obstaja tudi delovni zvezek.

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 1:48 am
Napisal/-a monster_d
D_LUX je napisal/-a:Namreč zanima me za kake predelave glave... in nasplošno


Glavo lahko nizas, s tem povecas vecjo kompresijo, kanale povecas (sesalne in izpusne), das drugo odmicno gred ki skrbi za krmiljenje ventilov, trse oz mocnejse fedre ventilov (lahko jih tudi podlozis), ventile in sedeze ventilov prilagodis da majo vecji pritok (beri - se postruzijo) , sportno tesnilo glave (nizje kot serijsko pa mocnejse) itd...
Na glavi se da dosti narest, pa tudi dosti pridobit

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 5:07 am
Napisal/-a lisko
Monster kokrat morm še jaz tebi reč da če brusiš glavo ne povečaš kompresije? Kompresije ne moreš povečat (Edin če zbolšaš tesnenje batnih obročkov)
Povečaš KOMPRESIJSKO RAZMERJE, ki pa je povsem neki druzga ko pa kompresija.


kompresija...... tlak ki ga zmore motor napumpat odvisen je od tesnenja ventilov in obročkov (Tik pred vžigom) In se podaja u barih.

Kompresijsko razmerje..... razmerje med volumnom cilindra ko je bat u spodnji mrtvi točki in volumnom cilindra ko je bat u zgornji mrtvi točki.Primer: 22:1.....
22delov ki se stisne u en del....

Tle u mes skor ni povezave (oki je po zelo zelo zakompliciranih enačbah) Za foro sam lahk povem da motor z razmerjem 22:1 ima kompresijo 29.

Kok se spomnim na pamet sicer štima da če 22 delov stisneš u en del pritisk poveča za 22krat.Ampak to je minimalna kompreija ki jo motor zmore..... dejank bi pumpal u neskončnost če bi obročki in sedeži ventilov tesnili 100%.
Načelno pa velja da je motor zrel za generalko ko mu kompresija pade pod kompresijko razmerje za približno petino. Se prav če ma motor razmerje 22:1 in ima kompresijo 17-18...... je počas zrel al za odpad ali generalko.
Tok majo razmerje približno N/A dizli...... bencinci imajo krepko manj (do nekje 10:1) zato pa posledično tudi manjše izkoristke.

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 7:21 pm
Napisal/-a eXtreme
monster_d je napisal/-a:
D_LUX je napisal/-a:Namreč zanima me za kake predelave glave... in nasplošno

Na glavi se da dosti narest, pa tudi dosti pridobit


ali izgubit :roll:

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 7:30 pm
Napisal/-a monster_d
lisko je napisal/-a:Monster kokrat morm še jaz tebi reč da če brusiš glavo ne povečaš kompresije? Kompresije ne moreš povečat (Edin če zbolšaš tesnenje batnih obročkov)
Povečaš KOMPRESIJSKO RAZMERJE, ki pa je povsem neki druzga ko pa kompresija.


No sej to sem mislu :oops: