Stran 1 od 6
Fiat tipo 2.0 16v vs fiat punto gt turbo
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 1:23 am
Napisal/-a fiat gt
Zelel bi vasa mnenja kateri avto od teh dveh nastetih gre po vasem boljse?
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 1:34 am
Napisal/-a Alonso
Ne vem ker bl leti, sam če bi izbiral bi izbral puntota. :P
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 1:44 am
Napisal/-a monster_d
Pomoje punto.
Punto ma caa 130km tocno nevem, tipo pa 150, sam glede na to da ma punto manjso tezo in bolj aerodinamicno karoserijo pomoje zmaga.
Bi pa blo treba probat
Re: Fiat tipo 2.0 16v vs fiat punto gt turbo
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:01 am
Napisal/-a mito155
fiat gt je napisal/-a:Zelel bi vasa mnenja kateri avto od teh dveh nastetih gre po vasem boljse?
Jest sem sigurn da punto

, to pa zato ker ga imam. zanimivo bi bilo pa probat z DOBRIM tipotom.
Probu pa še nisem. V bliznji prihodnosti pa bomo probali z HGT bravotom. V pospeških nima za burek, ampak bomo probal še na avtocesti, ko bomo probal od 80 in navzgor.
Punto bo imel v tretji, HGT pa v 2. prestavi.
Iam looking forward to see ....
Dobr bi bilo da bi še vse posneli da bo zmaga oz poraz uradna.
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:03 am
Napisal/-a mito155
monster_d je napisal/-a:Pomoje punto.
Punto ma caa 130km tocno nevem, tipo pa 150, sam glede na to da ma punto manjso tezo in bolj aerodinamicno karoserijo pomoje zmaga.
Bi pa blo treba probat
Punto ima 98 kw tipo pa 103 kw, tako da bi bila samo še razlika v teži. Punto ima 1000 kg tipo 1,6 je imel 1050 kg. Kolk ma pa 16v pa nebi vedu.
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:07 am
Napisal/-a mito155
Sicer pa kako pospešuje punto je bila enkrat tema na forumu na mobisuxu. pa sem si strokovno

ogledal posnetek ki je bil zraven in ugotovil da je punto serijski.
Samo za info kako gre GT
http://www.mobisux.com/album/data/500/23682Ferrari_Testarossa_vs_Fiat_Punto_GT_vs_Subaru_Impreza_WRX.mpg
lp
Tista testarossa je tam samo za zabavo, ker drugače puntača nazge kadarkoli.
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:10 am
Napisal/-a fiat gt
Pomoje naj bo HGT BRAVO al pa tipo 2.0 16v na koncni spali puntota gt.....zakaj MENIM TAKO? zato ker tipota sedicivalvole imam in ko je bil se original je sel 208(avtohisa pravi tko) HGT bravo baje da gre celo vec ,res pa je da nima ne eden ne drugi za burek od 0-100 km/h .........grem preverit tovarniske podatke teh treh avtov,pa sporocim!

,pa se nekaj punto je narejen za pospeske in ne za koncne,ker pravis da boste probal od 80 navzhor in da bo mel punto v 3 HGT bravo pa v 2....punto ima kratke brzine,tipo 2.0 16v in HGT bravo pa daljse!!!!

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:43 am
Napisal/-a fiat gt
Mito155 a mi lahko najdes to na mobisuxu kjer so mel debato o puntotu gt?
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:59 am
Napisal/-a fiat gt
No tko:tehnicni podatki teh treh avtov!!!
Bravo HGT 2.0 20V: 2 modela-1996-1998 147 km,190 NM :0-100 N/A ,koncna 206
Bravo HGT 2.0 20V -1998-2001 155 km,190 NM:0-100 9.6,KONCNA 212
Fiat Tipo 2.0 16v -1990-1994 147 km,185NM:0-100 8.4,koncna 209
Fiat punto gt turbo -1994-1999 -3 serije(kjer se hitrosti niso spremenile glede na konje)
136km-1 serija ,133-2serija,130-3 serija:0-100 7.9,208NM koncna 205

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 11:27 am
Napisal/-a CupraR
HGT z 147 ps ma 8,5 do sto in 210 končne, za 155 ps bom pa še preveru :P
GT ma 7,9 (95 letnik, 133 ps) in 200 končno.
Moje mnenje (poznam samo 2.0 16v in to zelo dobr :P ); Gt je najhitrejši v pospeških, pa tut že zarad turbine maš feeling da najbolj leti, pol pride sedicivavole, in še oba HGT-ja. Kar se pa porabe tiče pa mislm da je sedici nesporni zmagovalec

Objavljeno: Ne nov 14, 2004 11:42 am
Napisal/-a Gricko
fiat gt je napisal/-a:Pomoje naj bo HGT BRAVO al pa tipo 2.0 16v na koncni spali puntota gt.....zakaj MENIM TAKO? zato ker tipota sedicivalvole imam in ko je bil se original je sel 208(avtohisa pravi tko) HGT bravo baje da gre celo vec ,res pa je da nima ne eden ne drugi za burek od 0-100 km/h .........grem preverit tovarniske podatke teh treh avtov,pa sporocim!

,pa se nekaj punto je narejen za pospeske in ne za koncne,ker pravis da boste probal od 80 navzhor in da bo mel punto v 3 HGT bravo pa v 2....punto ima kratke brzine,tipo 2.0 16v in HGT bravo pa daljse!!!!

se strinjam!
punto bolje potegne (tipoti niso mel ful hudih pospeškov), pol se pa pomoje stvar obrne in tipo pridobi!!Ko enkrat tipo začne letet, ga kar težko vstaviš
Kerega bi imel raje -> Tipota!!! je bolj prostoren, boljša lega...... ZAKON
Samo težko ga dobiš z dobro mašino ( puntota GT pa tudi verjetno

)
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 12:13 pm
Napisal/-a Slide
A 1.4 bara fila original al kako?
Sicer pa...pomoje bi mogla tud impreza pojest tistgale puntota...po vsej logiki...
Serijiski Punto ma do 100 nekje malo pod 8...in 140KM Impreza pa 6...in 218 konjev...iz tega sklepam...nothing else...pa še drug auspuh ma tlele Impreza bojda...tak de...
Drugače pa vemo da gre Punto ko zver, o tem ni nobenga dvoma...pa lima tud zelo lepo po zaslugi turbine
Ni ga čez turbo ni...ahhhh...STI

ops:
LP
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 12:18 pm
Napisal/-a mito155
CupraR je napisal/-a:HGT z 147 ps ma 8,5 do sto in 210 končne, za 155 ps bom pa še preveru :P
GT ma 7,9 (95 letnik, 133 ps) in 200 končno.
Moje mnenje (poznam samo 2.0 16v in to zelo dobr :P ); Gt je najhitrejši v pospeških, pa tut že zarad turbine maš feeling da najbolj leti, pol pride sedicivavole, in še oba HGT-ja. Kar se pa porabe tiče pa mislm da je sedici nesporni zmagovalec

kolikor jest poznam vse te avtomobile poraba bencina ni prvotna stvar zaradi katere kupis ta avto. Nobeden ob dirkalno razpoloženi vožnji ne porabi 10l. Moj rekord z Puntem je 43l v 290km. Pa nismo bili na avtocesti. rekord v porabi goriva pa še vedno nosi r5 turbo z povprečjem 21l do Kranja in nazaj.
Ko se probal proti čipanemu A6 2,5 tdi smo tut mislil da bo na avtocesti naredu prepih, ampak sem dobu že na uvozu na avtocest tok prednosti da me je ujel sele pri končni.
lp
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 12:23 pm
Napisal/-a mito155
Slide je napisal/-a:A 1.4 bara fila original al kako?
Sicer pa...pomoje bi mogla tud impreza pojest tistgale puntota...po vsej logiki...
Serijiski Punto ma do 100 nekje malo pod 8...in 140KM Impreza pa 6...in 218 konjev...iz tega sklepam...nothing else...pa še drug auspuh ma tlele Impreza bojda...tak de...
Drugače pa vemo da gre Punto ko zver, o tem ni nobenga dvoma...pa lima tud zelo lepo po zaslugi turbine
Ni ga čez turbo ni...ahhhh...STI

ops:
LP
ne, ne fila 1,4 bara, pa tudi na števcu se vid da ga fila samo v overboostu do konca t.j. 1,6 bara, drugače pa stoji kazalček malce žez polovico t.j. 1bar. Punto je serijski definitivno, ker se moj enako odziva pa je popolnoma serijski. No razen izpuha ki je počen na sredini.
lp
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 12:25 pm
Napisal/-a mito155
fiat gt je napisal/-a:Mito155 a mi lahko najdes to na mobisuxu kjer so mel debato o puntotu gt?
Uporabi iskanje pa vpiši po iskanje GT powaah neki tazga. tema je pa od aprila letos.
lp
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 2:19 pm
Napisal/-a fiat gt
Punto gt turbo ki je tudi poleg tipota v moji lasti........ne fila 1.4 bara in niti 1 bar ampak tocno 1.3 bara fila original..........

overboost pa gre do 1.6 bara!!!!
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 2:24 pm
Napisal/-a fiat gt
CupraR je napisal/-a:HGT z 147 ps ma 8,5 do sto in 210 končne, za 155 ps bom pa še preveru :P
GT ma 7,9 (95 letnik, 133 ps) in 200 končno.
Moje mnenje (poznam samo 2.0 16v in to zelo dobr :P ); Gt je najhitrejši v pospeških, pa tut že zarad turbine maš feeling da najbolj leti, pol pride sedicivavole, in še oba HGT-ja. Kar se pa porabe tiče pa mislm da je sedici nesporni zmagovalec

GT imajo vse serije 7.9 do 100 ,kajti ceprav so se cez leta centraline spreminjale zaradi onesnazevanja......kljub temu ni vplivalo dosti...razen to da prva serija je mela fizicno 136 ps ampak 3-serija ki jih je imel celih 6 manj je bolj progresiven!!!
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 2:27 pm
Napisal/-a fiat gt
Gricko je napisal/-a:fiat gt je napisal/-a:Pomoje naj bo HGT BRAVO al pa tipo 2.0 16v na koncni spali puntota gt.....zakaj MENIM TAKO? zato ker tipota sedicivalvole imam in ko je bil se original je sel 208(avtohisa pravi tko) HGT bravo baje da gre celo vec ,res pa je da nima ne eden ne drugi za burek od 0-100 km/h .........grem preverit tovarniske podatke teh treh avtov,pa sporocim!

,pa se nekaj punto je narejen za pospeske in ne za koncne,ker pravis da boste probal od 80 navzhor in da bo mel punto v 3 HGT bravo pa v 2....punto ima kratke brzine,tipo 2.0 16v in HGT bravo pa daljse!!!!

se strinjam!
punto bolje potegne (tipoti niso mel ful hudih pospeškov), pol se pa pomoje stvar obrne in tipo pridobi!!Ko enkrat tipo začne letet, ga kar težko vstaviš
ne Gricko stvar se ne obrne in ves zakaj?zato ker GT punto rabi od 0-1000m tocno 29.3 s medtem ko sedicivalvole pa celih 30.5 ,da o bravotu HGT-ju ne govorimo da rabi celo vecnost.ceprav neki 20V 5CILINDROV,da bi mel to tipo ajoj
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 8:01 pm
Napisal/-a A3Turbo4Life
V vsakem primeru Punto GT bolj zategne.
Drugače pa še bolj zategne Uno turbo.
Bye
Objavljeno: Ne nov 14, 2004 10:29 pm
Napisal/-a fiat gt
ja ma spet smo tm! v puntotu ce sta 2 cloveka npr. ma navora 208NM UNO pa cim je mal teze........pogori......preverjeno,ce nisi sam v unotu!!!!!ima dost manj navora,tko da....ce ne vozis sam je tko,js negledam sam da sam dirkam ampak tudi ko nas je vec,zadnja iskusnja je bila ta ko sem s puntotom gt zadnja serija imel 4 ljudi not in tip sam z xantijo 2.0 16v tct mi ni mogle stat za ritjo :P