Stran 1 od 1
RABIM POMOČ!
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:22 pm
Napisal/-a RSI
imam cliota 1.8 16v in imam sledeč problem: če avta ne tišim avto v prostem teku lepo dela,takoj ko pa ga začnem "gont" pa avto v prostem teku preveč močno "laufa" nad 1000 obrati. kaj bi to lahko bilo
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:25 pm
Napisal/-a vepar
pa se pol umiri? al skos tko laufa?
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:27 pm
Napisal/-a RSI
ves čas tako laufa dokler ga ne ugasneš ko ga enkrat ugasneš pa potem spet prižgeš pa spet dela tako kot mora
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:31 pm
Napisal/-a FireSTORM
kot da bi mel zaug(nevem slovenske besede za zaug) vkloplen, samo ta clio verjetno tega več nima ročnega...mogoče je kaj računalnik zjeban, ali pa ejnšpric(vbrizg)...nevem ugibam
P.S: ja morem post napisat pa čeprav je celi narobe in nima smisla

Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:33 pm
Napisal/-a RSI
nima več zauga lahko bi biv računalnik sem že jas tud to gruntav
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:34 pm
Napisal/-a FireSTORM
če je res računalnik upaj da bo resetiranje pomagalo
ker novi računalnik kar nekaj stane(nevem niti približne cene)
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:35 pm
Napisal/-a carmender
FireSTORM je napisal/-a:kot da bi mel zaug(nevem slovenske besede za zaug) vkloplen, samo ta clio verjetno tega več nima ročnega...mogoče je kaj računalnik zjeban, ali pa ejnšpric(vbrizg)...nevem ugibam
P.S: ja morem post napisat pa čeprav je celi narobe in nima smisla :twisted:
Zaug po slovensko je ČOK.
Po mojem je narobe z elektroniko.
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:36 pm
Napisal/-a RSI
kaj bi pa lahko bilo narobe z elektroniko
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:39 pm
Napisal/-a FireSTORM
elektronika določa koliko benza(mešanice zrak-benz) gre v mašino za en obrat bata
torej ko ti pohodiš plin, more računalnik poslat ukaz da se pošlje več benza v določenem času(npr. pri 50km/h vbrizgne pol litra mešanice zrak-benz v 5min, pri 100km/h pa more vbrizgnit en liter mešanice v 5min, to je samo približno)
in potem zgleda kot da se računalniku zmeša in ne zaznava da si ti v bistvu upočasnil...
nevem, res nimam pojma...
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:47 pm
Napisal/-a vepar
men tud če ga tiščim, pol še neki cajta pod mal višjimi obrati laufa, ampk se kmal umiri(30sek). ampk sej če ti mal nad 1000 laufa še ni tak problem. pomoje ni tko moteče.
jst včas svojga suzukija nism mogu drgač naštelat,k da mi je mrzu laufou pod 2500rpm, vroč pa na 800.

Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:51 pm
Napisal/-a carmender
RSI je napisal/-a:kaj bi pa lahko bilo narobe z elektroniko
V mislih sem imel računalnik!
Objavljeno: Po nov 15, 2004 5:58 pm
Napisal/-a RSI
ker mene to zelo moti kdo bi pa lahko to men pogledu
Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:00 pm
Napisal/-a FireSTORM
tu je zelo težko ugotovit kaj je problem...ker je lahko več stvari...
najbolše pa da pelješ k enemu mehaniku ki se dokaj dobro spozna na elektroniku v avtu

Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:00 pm
Napisal/-a D_LUX
Ja meni se to tudi dogaja na fiesti, sam meni pa laufa motor na 2000-2500 obratov če začnem terat... kak ga pa ugasnem pa ponovno užgem je vredu!!!
Nimam blage veze kaj bi lahko to bilo...

Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:06 pm
Napisal/-a RSI
naj mi kdo predlaga enga dobrega mehanikarja ki se spozna na to
Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:20 pm
Napisal/-a carmender
Moj sosed avtomehanik prav, da je to motorček za prosti tek!
Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:24 pm
Napisal/-a RSI
to sem jas že tudi gruntav da bi lahko biv motorček za prosti tek mogoče je sam zapacan ta motorček
Objavljeno: Po nov 15, 2004 7:19 pm
Napisal/-a mitja320
Kje ste moderatorju

Tole je za "popravila in okvare"
Tole je kar zanimiv problem. Kar naenkrat je veliko ljudi začelo jamrati o tem problemu. Fora je pa v tem, da nimajo vsi avtomobili motorčkov prostega teka, tako da to ne bi smel biti problem. Jaz sem že nekaj odgovarjal na podobne teme, ampak zaradi tega še nobeden ni prišel do zaključka (ali pa so tako kot večina vprašali in pozabili). Se pravi, da je problem dokaj specifičen in mora biti povezan na točno eno stvar. Glede na to, da se je v zadnjem času ohladilo bi znalo biti povezano s senzorji temperature. BTW, tisto, da se avto umiri po 30 sekundah je normalno, da ga je pa treba ugasniti pa ni. Ali kdo ve, zakaj ima avto povišan prosti tek po tiščanju? Če bi vedeli to in kateri senzorji so vezani na to bi bil odgovor lahek, tako mi pa ni jasno.
BTW, računalnik ni. To ni Windows na PCju, ki dela odvisno od njegove trenutne volje, tisto je bolj podobno kalkulatorju, ki ali dela ali pa ne. Softwerske napake so tudi redke.
Aja, še to. Včasih se zgodi, da kak senzor pokaže pravilno delovanje ko mu meriš upornost, v resnici pa ne dela pravilno. Samo toliko, da vse skupaj še bolj zakompliciram
