Stran 1 od 4
RWD ali AWD za lamborghinija?
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:23 pm
Napisal/-a Caterham
Sm gledu en star Top gear pa je un model sprobu ker bl leti, al Lamborghini Murcielago(AWD) al Pagani Zonda(RWD).....in ga je zonda pojedu na startu ker je model reku da ne mora pr Lambotu do konca gas prtisnt ker bo skuru sklopko zarad AWD(4x4).....pol sm pa vidu se end drug filmck k ga pa en model noro mocno starta z Murcijem in se mu ful kadi izpod zadnjih gum pa nc ne zgleda da je ker skuru razn gum....
Tko da me zanima, a un iz top gear-a mal basa pa ne ve, al je res to da se loh skur sklopka pr vozilu k ma AWD ce ga na startu do konca stisnes. A to pol pomen da ma avto z zadnjim pogonom boljse pospeske kot avto z AWD? Zakaj?
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:33 pm
Napisal/-a Slide
Res je da lahko zjebeš sklopko s takšnim "clutch dumpom"...Takrat je tako obremenjena da je joj, ker zadnji pogon vrti v prazno, 4 pa ne in pride vsa obremenitev do sklopke.
Tud v navodilih za uporabo od raznih Evotov in STi imprez piše da se to ne sme delat(naj se ne bi) vendar je čisto odvisno...ko se navadiš, baje z 4wd štarataš zelo hitro, brez da bi uničil sklopko...lahko jo pa zjebeš že z enim štartom
Torej je res to kar je povedal in verjetno jo jz tud ne bi "poskušal" uničit na par 10 miljonov vrednem avtu, ki ni moj
LP
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:33 pm
Napisal/-a Biskvitek
ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:36 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:43 pm
Napisal/-a Biskvitek
ne ne na njihovi top gearovi progi je bil lambo hitrejši za 3 sekunde k vsak cajt k ga izmerijo napišejo v tabelo! zihr je bil lambo hitrejši. Lohk da si gledal kako drugo oddajo

( tle je lambo vijolične barve) zonda pa srebrne...
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:53 pm
Napisal/-a jakaracman
Slide je napisal/-a:Res je da lahko zjebeš sklopko s takšnim "clutch dumpom"...Takrat je tako obremenjena da je joj, ker zadnji pogon vrti v prazno, 4 pa ne in pride vsa obremenitev do sklopke.
Tud v navodilih za uporabo od raznih Evotov in STi imprez piše da se to ne sme delat(naj se ne bi) vendar je čisto odvisno...ko se navadiš, baje z 4wd štarataš zelo hitro, brez da bi uničil sklopko...lahko jo pa zjebeš že z enim štartom

Torej je res to kar je povedal in verjetno jo jz tud ne bi "poskušal" uničit na par 10 miljonov vrednem avtu, ki ni moj
LP
k štart naredili. na sklupki hitro čutiš, kdaj je treba nekat težit ...
Pri Evo 6, čes e pravs pomnim, je v navodilih pisalo, da ga je treba vsakih pet (5) clutch-dump štartov na servis peljat, po novo sklopko. Pri Lambotu in podobno močnih avtih zna bit še huje, še posebej, če so že pred nsemanjem kak ta
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:56 pm
Napisal/-a Biskvitek
ja stari sm še enkrat gledu pa ssm prej narobe zastopu sm mislu da je šla zonda 1:32 ja šla pa 1:23, ja to pa res pomeni da je počla lambota za sedem sekund(1:29). Se oproščam De tomaso moja površnost... sam ga pa kr dobr šrekajo čez tiste ovinke...
lp
Objavljeno: Po nov 15, 2004 11:35 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Ja je kar izjemna ta zonda. Samo lepa pa ni , pa kak koli jo pogledaš.
Objavljeno: Po nov 15, 2004 11:44 pm
Napisal/-a iKst
Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.
Objavljeno: Po nov 15, 2004 11:52 pm
Napisal/-a CupraR
Pujsm pa 1650 kg-tle je razlika :P
Objavljeno: To nov 16, 2004 12:09 am
Napisal/-a Slide
iKst je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
1.
4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.
Zelo dobr 4WD je lahko boljši...poglej za primer recimo EVO VII/VIII ali pa Skyline...ni pa tako zabaven...to je pa razlika

...ali pa tudi no, ampak po suhi cesti ponavad ne...
Čeprav je pa v praksi tako kot si napisal...ker je danes bore malo tako skoraj "dirkaških" 4 pogonov kot jih imata zgornja avtomobila

Objavljeno: To nov 16, 2004 12:13 am
Napisal/-a iKst
Če bi bil 4wd boljši pol bi formule in GTji imeli 4wd

Je pa res da so tako močni avtomobili manj zahtevni za vozit če imajo 4wd. Sploh po mokrem je kriza spravt na cesto 500, 600 konjev.
Objavljeno: To nov 16, 2004 12:14 am
Napisal/-a der_Alte
Malo off topic:
Je bilo pa hecno koliko je Zonda ostala za Jaguarjem XJ220. Prav grdo zadaj.

Naravnost seveda.
Objavljeno: To nov 16, 2004 12:16 am
Napisal/-a Caterham
Sam to je pa prou bedno pol.....Zakaj se sploh odlocajo za AWD pri tako mocnih motorjih....Kako pa to zgleda recimo pr enmu Audi Quattro? Torej domnevam da je bols ce ma avto se avtomatski menjalnik in ne rocni ce ma AWD?
Objavljeno: To nov 16, 2004 12:20 am
Napisal/-a Caterham
iKst je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.
Sam ce bi logicno gledu, a ni AWD bol za pospesevanje, sej ni vsa moc speljana samo na 2 kolesa ampak na 4, kar pomen, da če eno kolo cist mal zdrsne se tisto prenese na kolo z boljsim oprijemom. Sm pa bral, da profesionalni voznik boljse spelje z RWD.
Objavljeno: To nov 16, 2004 12:23 am
Napisal/-a Slide
iKst je napisal/-a:Če bi bil 4wd boljši pol bi formule in GTji imeli 4wd

Je pa res da so tako močni avtomobili manj zahtevni za vozit če imajo 4wd. Sploh po mokrem je kriza spravt na cesto 500, 600 konjev.
No ne mešajmo hrušk in jabolk

Pomoje je ena od prednosti teža v tem primeru, potem razporeditev teže, pa še kaj bi se našlo...
Drugač sm pa napisal, da je v večini primerov tako, govoril sem pa za cestne avtomobile

Objavljeno: To nov 16, 2004 12:38 am
Napisal/-a Caterham
Objavljeno: To nov 16, 2004 12:54 am
Napisal/-a der_Alte
To sam pomeni, da so menjalnik in predvsem sklopka preveč obremenjeni. So pač na zgornji meji obremenjenosti. Menjalniki so tudi narejeni tako, da zdržijo samo določen navor, potem se pa enostavno polomijo. Sploh, če sklopka zdrži preveč (beri ni več original). Močnejši menjalniki so pa večji, težji, predvsem pa dražji.
Objavljeno: To nov 16, 2004 9:08 am
Napisal/-a Nixxon
Lambo v splošnem ni tako super avto, kot ga propagirajo, to sem že od parih slišal. Zonda je zelo dirkaško naravnana, poleg tega ma Lambotov 4WD razmerje 20:80, če se ne motim.
Objavljeno: To nov 16, 2004 10:51 am
Napisal/-a kobreti
TOP GEAR je bolj oddaja za smejat se in jih ne preveč resno jemat!!
Prave oddaje so TUNING TV , SPORT AVTO TV upam ,d ase bo začel kmalu in MOTORVISION!!!!!
