Miitsubishi Lancer evolution VIII z oznako FQ-400
Objavljeno: Sr nov 17, 2004 10:46 am
Britanci so znani kot dirkaški narod. Mitsubishi je v čast tridesete obletnice svoje prisotnosti na britanskem trgu samo za otoške kupce pripravil omejeno serijo mitsubishija lancer evolution VIII z oznako FQ-400. Zverinski lancer pospeši od nič do 100 km/h v vsega 3,5 sekunde, kar je hitreje kot recimo Porsche Carrera GT (3,9 s). Njegov predelani dvolitrski pogonski agregat pa postreže kar s 405 KM. Zverinski lancer pa bo zaenkrat izdelan le v stotih primerkih, cena zanj pa v Veliki Britaniji znaša 47 tisoč funtov.
Mitsubishi si za prepoznavnost v evropskem prostoru prizadeva predvsem čez dirkaški program. V domovini motoršporta, Veliki Britaniji je za dirkaški program zadloženo podjetje Reliart, tokrat pa so Japonci za predelavo lancerja zadolžili specialiste za predelave Rampage, Owe n Developments in Flow Race Engines. S skupnimi močmi jim je iz legendarnega, turbinsko polnjenega 2,0-litrskega motorja uspelo iztisniti 405 KM in 481 Nm navora. Zaradi zverinske moči pa so morali inženirji dodelati tudi podvozje in vzmetenje, dodati zmogljivejše zavore, FQ-400 pa so opremili tudi z elektronsko krmiljenim štirikolesnim pogonom.
Pri udobju so se osredotočili predvsem na težo avtomobila, ki so jo na račun špartanske dodatne opreme znižali na minimalno, serijsko pa je opremljen le z električnim pomikom stekel in vzvratnih ogledal ter klimatsko napravo. Boljšo aerodinamiko avtomobila pa zagotavlja sprednji spojler iz karbonskih vlaken in aerodinamični dodatki na zadnjem delu strehe. Na ploščici poleg prestavne ročice pa bo vsak ponosen kupec dobil ploščico s svojo zaporedno številko.
VIR: Delo
par slikc na http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,790,23279
Mitsubishi si za prepoznavnost v evropskem prostoru prizadeva predvsem čez dirkaški program. V domovini motoršporta, Veliki Britaniji je za dirkaški program zadloženo podjetje Reliart, tokrat pa so Japonci za predelavo lancerja zadolžili specialiste za predelave Rampage, Owe n Developments in Flow Race Engines. S skupnimi močmi jim je iz legendarnega, turbinsko polnjenega 2,0-litrskega motorja uspelo iztisniti 405 KM in 481 Nm navora. Zaradi zverinske moči pa so morali inženirji dodelati tudi podvozje in vzmetenje, dodati zmogljivejše zavore, FQ-400 pa so opremili tudi z elektronsko krmiljenim štirikolesnim pogonom.
Pri udobju so se osredotočili predvsem na težo avtomobila, ki so jo na račun špartanske dodatne opreme znižali na minimalno, serijsko pa je opremljen le z električnim pomikom stekel in vzvratnih ogledal ter klimatsko napravo. Boljšo aerodinamiko avtomobila pa zagotavlja sprednji spojler iz karbonskih vlaken in aerodinamični dodatki na zadnjem delu strehe. Na ploščici poleg prestavne ročice pa bo vsak ponosen kupec dobil ploščico s svojo zaporedno številko.
VIR: Delo
par slikc na http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,790,23279