Stran 1 od 4

Ali ravnam prav?

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 7:51 pm
Napisal/-a Van
Zdaj, ko so zjutraj šipe zamrznjene, prižgem avto( bencinar ) in ga skupaj z klimo
pustim da teče dokler se šipe ne odtajajo.
Ali lahko to kaj škoduje motorju?

Lp

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:02 pm
Napisal/-a lublancan
ja, zarad mazanja
drgač pa ti to v navodilih piše...
verjetn ti šipe ne zrznejo od znotri, tko da zalaufi auto, dej ventilacijo na ful
spuci šipe in odpelji, al pa jih z nečim pokrij

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:07 pm
Napisal/-a Zupo
Lavfanje mrzlega motorja v prostem teku je škodljivo. (je blo že v eni debati napisano zakaj samo se ne sponem točno)

Drgač pa men tut v manualu od avta piše da se ga ne sme mrzlga v leru pustit ampak da je treba dokler se ne ogreje vozit z višjimi obrati.

lp
zupo

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:10 pm
Napisal/-a Slide
Jebemo pa s kakimi višjimi obrati...
Ko je avto mrzu je treba vozit v čimnižjih obratih in s čimmanj gasa.
To da je škodljivo v prostem teku laufat je napisan zato, ker se katalizator ne ogreje še dovolj in preveč škodljivih snovi prepušča...to je zaradi okolja...pismo dejte raj bit tih če se stvari točno ne spomnete.
DA ne bo šou kdo res z iberturami avta segrevat :roll:

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:11 pm
Napisal/-a Neo32
Zupo je napisal/-a:...vozit z višjimi obrati.


z visjimi obrati, kva a ga mors pol terat?

kr jest vem je glih kontra :roll:

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:16 pm
Napisal/-a Neo32
Slide je napisal/-a:DA ne bo šou kdo res z iberturami avta segrevat :roll:


aja? pol pa nc :sadd . sm mislu jutr probat jet :lol: :lol:

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:26 pm
Napisal/-a STENTOR
noben avto se ne sme tiščati, ko je mrzu ne glede na to a je diesel al pa benz tako so meni svetovali! pol je verjetno manj škodljivo, da avto teče v prostem teku. en frend ma civica in pravi, da zjutraj, ko se zbudi gre vedno najprej pržgat avto pol se zrihta in odpelje v službo z ogretim in tudi jaz sem doslej mislu, da je to o.k. kako potem :?:

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:27 pm
Napisal/-a Tomaz40
Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:34 pm
Napisal/-a cheno
:twisted: dila gas :twisted:

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:34 pm
Napisal/-a povzek
tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF


Ja kwa smo pa eni natakneni! :roll:
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:35 pm
Napisal/-a sasiti
Po mojem je najboljš da zvečer avta sploh ne ugasneš.

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:43 pm
Napisal/-a Tomaz40
povzek je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF


Ja kwa smo pa eni natakneni! :roll:
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!


Prou maš. Se oproščam. Mal slab dan pa te stvari. če bi bil ženska bi se lohk zgovoru na PMS :lol:

Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:50 pm
Napisal/-a PiLLLe
tomaz40 je napisal/-a:Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.


Fora je sam v tem k so eni preleni da bi uporabl to svojo kmecko pamet.
So mamicini sineki scrklani ki so navajeni da se jim streze na pladnu.

LP PiLLLe

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:56 pm
Napisal/-a povzek
tomaz40 je napisal/-a:
povzek je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF


Ja kwa smo pa eni natakneni! :roll:
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!


Prou maš. Se oproščam. Mal slab dan pa te stvari. če bi bil ženska bi se lohk zgovoru na PMS :lol:

Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.


Že vredu, pa sej če sm iskren si me mal prehitu, k sm meu namen isto napisat, mogoče neb šu tok u ekstrem, sam neki tazga! :twisted:

Sam morš bit mal potrpežliv, nismo usi padl učen na svet

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 9:01 pm
Napisal/-a Tomaz40
povzek je napisal/-a: Sam morš bit mal potrpežliv, nismo usi padl učen na svet


Sej jest tut nism pa zato probavam hodit po svetu z odprtimi očmi. Da mi ni treba sprašvat če se je lažje vozit z biciklom če maš prednjo feltno pa če bicikel hitrej leti če daš števc gor. :?

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 9:08 pm
Napisal/-a lisko
Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.

Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 9:16 pm
Napisal/-a povzek
lisko je napisal/-a:Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.

Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....


No zdej sm pa jest kot učen človek odkriv skrivnost, kako preprečt nadaljno debato in sicr tko da bomo usi zmagal:

Nastav si štantgas na 2k obratov!

No tko, pa smo usi veseli :-P

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 9:18 pm
Napisal/-a Zupo
Tut men se zdi čudn da bi avto tišu v obrate ko je mrzel sam v manualu dejansko piše da je treba dokler se ne ogreje na delovno temperaturo vozit z višjimi obrati. To si pa itak lohk vsak po svoje razlaga......

tko da jst se držim zlate sredine -> pržgem, se odpeljem in prvih par km lagano do 3k obratov (1.4 bencinar).....

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 9:27 pm
Napisal/-a Slide
lisko je napisal/-a:Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.

Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....


Ko se pelješ se avto hitreje segreje kot v prostem teku...zato fukneš manj škodljivih snovi v okolje, ker se hitrej segreje...ampak to je tko kot tista debata o tem kaj je boljše za porabo...pospeševat na polno do 50 da si hitrej pr 50 ali pa čist počas z mal gasa...
Drugač pa mal dvomim da bi ble pumpe narjene dandanes tako, da bi se motor v prostem teku premal mazal ;)

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 10:00 pm
Napisal/-a vR5GTT
Men se pa čudn zdi zakaj nebi pumpa mazala pri nizkih obratih sej skoz dela ko je avto prižgan in zakaj lih v leru nebi mazal!! Sej se sliš k zalaufaš avto da je nekej časa glasn pol pa utihne to seprav mazanje je! Sorry če se motim nej en sam ornk razloži zakaj takrat ne maže-pumpa laufa!!!!