monster_d pravi:
Sicer pa ce bi naredil lonec prez prekatov in brez volne, bi se moral pazit skifov al pa vozit do 3000 obratov!!!
Ker ce ne bi avto skorajda isto ruzil kot da bi bil brez izpuha!!
Homologacije pa itak ne dobis za domaco izdelavo!!!
Lp monster_d
Kar se homologacije izpuha tiče zadev ne poznam dovolj dobro. Vem pa, da je možakar na tehničnem koleku rekel, da je pomembno le to, da izpuh ni preglasen. Kolega ima zadnji lonec izdelan doma.
Na mojem yugotu pa imam predelan izpušni kolektor, tako da sta dve cevi iz izpušnega kolektorja izpeljani skoraj do zadne preme, tam se združita, potem pa gre ena cev v zadnji lonec, ki je direkten (brez prekatov - lonec od Punta). To je vse. Samo en lonec na celem sistemu, pa še ta direkt. Problemov s policaji na cesti še nisem imel, čeprav ko me ustavijo, me dosti prej slišijo, kot vidijo

.
Če zadevo pogledamo iz dirkalnih vod, piše v pravilniku za rally, da avto ne sme preseč 90 + 10db (merjeno 50cm od izpuha pod kotom 45 stopinj pri 3500rpm), pa so rally avtomobili ravno tako registrirani in ravno tako namenjeni za vožnjo po cesti med prometom. Ne vem zakaj, mi lahko mogoče kdo razloži. Morebiti je haklc v tem, da jim v prometni piše dirkalno vozilo? Če je tako, potem bom v zelo kratkem času rešen vseh skrbi.
Lahko pa omenim, da pripravljamo v delavnici še hujšo varianto izpuha za mojega yugota. Nov kolektor 4 v 2, potem pa dve cevi v zadnji lonec z dvema vhodoma in to bo vse. Potem pa bomo merili db da bo v meji 90 + 10.