Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe nov 26, 2004 1:11 pm

BMW 5 ni dobu 5 zveczic...??? To pa ni glih kul....predvsem ne iz marketinskega stalisca...sm pa glih bral da kao to ni najbolj verodostojen in usespolsen crash test euroNCAP....ampak ljudje pisejo vse mogoce tko da to ni moje menenje....
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe nov 26, 2004 1:54 pm

Ne ni. Zakaj in obrazložitev BMW inženirjev bi pa rad slišal.

Samo a se nobenemu ne zdi čudno da npr. 5ka "ne more" dobit 5 zvezdic, 1ka pa lahko, ali bolje povedano: inženirji ki so naredili manjši avto s 5imi zvezdicami ga lahko menda nardijo tud še enga, večjega, kjer je to še lažje. :roll:

Me res zanima a so ocene splošne al odvisne od klase avtov. :?
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Pe nov 26, 2004 1:58 pm

Ma nič ni čudno,...pač so mal slabo glede varnosti poskrbel...sicer pa je 1nka prišla za novo petko tako da so lahko veliko popravli...
The MAN
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe nov 26, 2004 2:01 pm

Pa vseeno, 5ka je prišla pa za raznimi Megani in podobno in ne mi rečt da inženirji niso sposobni nardit vsaj tolk varen avto.
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Pe nov 26, 2004 2:30 pm

Ja nevem zakaj pa bi mogli? A zato ka je bmw? Nevem, se lahko pač zgodi da niso dobil tolk točk. Za kolk točk pa so padli v razred 4zvezdic?
The MAN
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe nov 26, 2004 2:58 pm

sej je že bla debata neki cajta o tem zakaj eni ne dobijo drugi pa pa blablabla. sej tut mercedesi nimajo 5 zvezdic večinoma....sam bi prčakvau od 5ke precej več :?
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe nov 26, 2004 3:10 pm

Pejd jo pelat, boš dubu več kot si prčakval.

OK resno, pomoje se pri teh velikih limuzinah niti ne gleda tolk an to, vsaj pri kupcih, al se motim. Tam so bolj važni udobje, oprema in podobne stvari.
Slika
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe nov 26, 2004 4:54 pm

Povejte mi, kako je lahko test verodostojen, ce je en avto (pa ne bom delu antireklame) na NCAP testu dobu 4 zvezdice, potem pa so v isti avto namontiral eno ledico, ki te opozori, da nisi privezan, zdaj se pa na veliko hvalijo, da imajo 5 zvezdic... Kaj ma pa tista ledica veze z varnostjo? Pri testu se tako predpostavlja, da si privezan!!!
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Pe nov 26, 2004 5:01 pm

Ja tista ledica je pač opozorilnik in ja vsaka točka šteje a ni tako?

Ja zakaj pa bi gledal trk pri potnikih ki niso zavezani? Saj je povsod obvezno biti privezan in tisti ki se ne priveže je pač sam mona. Kje vidiš ti varnost ko nisi privezan? Mogoče res v neki situaciji bi blo bujš da bi bu odvezan samo tisto je res zelo majhen procent.

lp
The MAN
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe nov 26, 2004 5:03 pm

sj nekje je lista
stvari se točkujejo
airbagi, zategovalnik, opozarjanje na neprivezanost in podobno
pol pa sam crash oz kako se odrežeš na crashu
pik je pa tm okol 36 možnih če se ne motm
podpis
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe nov 26, 2004 8:52 pm

Salesky, nisi me razumel. Ravno to pravim - varnost avta se gleda pri privezanih potnikih, kar je tudi prav. In zato ledica pri trku nima popolnoma nic - ne zavaruje potnikov. Edino, kar naredi ledica je, da varuje potnike pred njihovo neumnostjo, kar pa z varnostjo avta nima nic. Razumeš. Poškodbe pri trku Xxxxa V z ledico niso nic manjse kot poskodbe pri trku Xxxxa V brez ledice.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe nov 26, 2004 11:27 pm

getz konkurenco dela bmwju :lol:

malo heca, samo mečem les na ogenj debate :D
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Pe nov 26, 2004 11:39 pm

Rjuhar je napisal/-a:Salesky, nisi me razumel. Ravno to pravim - varnost avta se gleda pri privezanih potnikih, kar je tudi prav. In zato ledica pri trku nima popolnoma nic - ne zavaruje potnikov. Edino, kar naredi ledica je, da varuje potnike pred njihovo neumnostjo, kar pa z varnostjo avta nima nic. Razumeš. Poškodbe pri trku Xxxxa V z ledico niso nic manjse kot poskodbe pri trku Xxxxa V brez ledice.


Aha to pa maš prow seveda. ;)
The MAN
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

sramota serije 5

Napisal/-a tony1 So nov 27, 2004 11:05 pm

In ja, nad BMWjem sem (tudi kot fen znamke) razočaran. Nova serija 5 je za frontalni trk dobila MANJ pik kot stara serija 5 (E39)!!!! Vso Bavarsko je lahko sram (kot po povprečni Kahnovi tekmi ).
A6 pa je dobil 5 *****. . Še večja sramota za Bavario. :roll:

Rezultat testa BMW stare serije 5 iz leta 1998:
Test Scores: Front 12 (75%) Side 14 (78%) Overall 25 (74%) Pedestrian 8 (22%)

Rezultat testa serije 5 iz leta 2004:
Test Scores: Front 11 (69%) Side 16 (89%) Belt Reminder 2 Overall 29 Pedestrian 2 (6%) Child Protection 42 (86%)

Toliko o švabskem plehu. :evil:

Sicer me je pa presenetilo, da je dobil Hyundai Getz 4 ****. Hyundaiju gre očitno na bolje. Pohvalno.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So nov 27, 2004 11:10 pm

Glede na nekatere (kao) superiorne znamke, res ja... 8) :P
sicer bodo pa moral mal poostrit teste, ker ni več zanimiv. :-P
Najbolš, da začnejo prakticirat un test iz televizije (deblo, štanga, 20 let star avto, 50/70/90). Pol bi se vidl, kdo zna delat avtomobile... :twisted:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So nov 27, 2004 11:14 pm

Sem prebral še neki čalnkov na to temo in vsi ugotavljajo ali pa se bojijo:

-avtomobili so varni le za pogoje pod katerimi poteka kraš test!
-Zvezdice za opozorilne signale so brezveze.



če prav pomislimo je malo debilno razmišljat v smislu da je BMW 5 bolj varen kot modus.

Na testu deluje avto je sam nase oz je vse odvisno od njegove lastne sile. In verjemite da če se BMW 5 uleti v modusa kar je večja vejetno da bo uletel v še enga BMW5 ali večje je gotovo bolje sedet b BMW5 kot modusu.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So nov 27, 2004 11:18 pm

Seveda, saj je petica zaradi večje teže drug razred.... Na sajtu NCAP tudi čisto lepo piše, da zvezdice med razredi niso primerljive :roll:.

Če pa primerjaš med sabo recimo Vel satis in serijo 5, boš prej ostal živ v Renaultu.
Me boli, da moram to napisati, ampak tako je :roll:. :?
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So nov 27, 2004 11:18 pm

Templar je napisal/-a:Sem prebral še neki čalnkov na to temo in vsi ugotavljajo ali pa se bojijo:

-avtomobili so varni le za pogoje pod katerimi poteka kraš test!
-Zvezdice za opozorilne signale so brezveze.



če prav pomislimo je malo debilno razmišljat v smislu da je BMW 5 bolj varen kot modus.

Na testu deluje avto je sam nase oz je vse odvisno od njegove lastne sile. In verjemite da če se BMW 5 uleti v modusa kar je večja vejetno da bo uletel v še enga BMW5 ali večje je gotovo bolje sedet b BMW5 kot modusu.


1) Ncapovci pravjo, da njihovi testi pokrivajo 80% vseh nesreč. Pa še vedno je test nek pokazatelj.
2) 5 VS modus: Česa ne poveš... :shock:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So nov 27, 2004 11:41 pm

metallic je napisal/-a:
1) Ncapovci pravjo, da njihovi testi pokrivajo 80% vseh nesreč. Pa še vedno je test nek pokazatelj.
2) 5 VS modus: Česa ne poveš... :shock:


Imajo 2 trka 3 če štejemo ko bolj ekshibisijonisktično zaletijo drog v bok vozila.

To pokriva 80% vseh nesreč lepo te prosim

Že mogoče da je test pokazatelj vendar je treba vedet da gre pri trku za preprosto enačbo ki se ne spreminja:
-avto zaleltiš tako in tako pod takim in takim kotom tako in tako hitro s tako in tako lutko.

Treba je samo priredit karoserijo da se najlepše obnaša v danih pogoji, dat noter dva zvočna modula za piskanje in 5 zvezdic je tu!

Čakam samo še točke za piskanje za one na zdanjem sedežu....In pike za pisna opozorila za pešce na hubi vozil :?
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So nov 27, 2004 11:48 pm

in zakaj naš omiljeni bavarski proizvajalec ultimativnih mašin tega ni mogel narediti? z avtom za 15 milijonov?

A razumeš, 6 let novejši model ima SLABŠI rezultat kot ta nov? To je gotovo svetovni rekord :evil:.

BMW je lahko sram. :x
(In očitno jih je tud orenk bilo, ker so serijo 1 uspeli, po tvoje, pofrizirati dovolj dobro... No, tudi njo so morali dvakrat testirati....)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 86 gostov