Polo78 je napisal/-a:Moje mnenje glede EU NCAP... Absolutno je prav, da zaostrujejo kriterije za podeljevanje zvezdic ampak preveliko vlogo dajejo el. pomagalom, asistenčnim sistemom ter raznoraznim piskačem, praktično nič pa se v zadnjih 15+ letih ni spremenilo pri kriterijih za pasivno varnost, ki odigra največjo vlogo, ko pride do trka. Ok, uvedli so t.i. 'pole test', pohvalno. In pa simulacijo trka od zadaj, tudi ok. Ne pa tudi dejanskih trkov v zadnji del, kjer bi stestiral čvrstost karoserije ter zaščito potnikov na zadnjih sedežih. Manjka tudi 'small overlap test', ki ga izvajajo v ZDA, kjer 20% površine prednjega dela avta prevzame nase trk v trdno bariero in ki dejansko veliko bolje pokaže strukturno trdnost avta (in je mimogrede dal veliko presenetljivih rezultatov). Ali pa da bi vsaj dvignili hitrost iz 64 km/h na recimo 75 km/h pri offset trku, kjer se večina sodobnih vozil za razliko od vozil iz konca '90 let obnese precej podobno... Vse to in še kaj manjka.
matejxx je napisal/-a: Ne vem zakaj je npr. nek avto, ki ima pri najcenejši opremi npr. 2 varnostni blazini, pri naslednji opremi pa že 6, manj varen kot nek avto, ki ima pri najcenejši opremi 6 varnostnih blazin.
~toMmy~ je napisal/-a:Če ti nič ne pomaga 5 zvezdic, potem bi tebi bilo vseeno če se v kakšnega Passata zaletiš s Cliotom mk1 ali pa z aktualnim?
~toMmy~ je napisal/-a:Če ti nič ne pomaga 5 zvezdic, potem bi tebi bilo vseeno če se v kakšnega Passata zaletiš s Cliotom mk1 ali pa z aktualnim?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov