Rjuhar je napisal/-a:Salesky, nisi me razumel. Ravno to pravim - varnost avta se gleda pri privezanih potnikih, kar je tudi prav. In zato ledica pri trku nima popolnoma nic - ne zavaruje potnikov. Edino, kar naredi ledica je, da varuje potnike pred njihovo neumnostjo, kar pa z varnostjo avta nima nic. Razumeš. Poškodbe pri trku Xxxxa V z ledico niso nic manjse kot poskodbe pri trku Xxxxa V brez ledice.
Templar je napisal/-a:Sem prebral še neki čalnkov na to temo in vsi ugotavljajo ali pa se bojijo:
-avtomobili so varni le za pogoje pod katerimi poteka kraš test!
-Zvezdice za opozorilne signale so brezveze.
če prav pomislimo je malo debilno razmišljat v smislu da je BMW 5 bolj varen kot modus.
Na testu deluje avto je sam nase oz je vse odvisno od njegove lastne sile. In verjemite da če se BMW 5 uleti v modusa kar je večja vejetno da bo uletel v še enga BMW5 ali večje je gotovo bolje sedet b BMW5 kot modusu.
metallic je napisal/-a:
1) Ncapovci pravjo, da njihovi testi pokrivajo 80% vseh nesreč. Pa še vedno je test nek pokazatelj.
2) 5 VS modus: Česa ne poveš...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 113 gostov