Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
wolgy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So jan 10, 2015 11:46 am
Kraj: Okolica Ptuja

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a wolgy Če jan 15, 2015 8:19 pm

Ke je res da naj bi bil Nissan Navara, najbolj nevaren avto, samo zaj nevem za katero leto. Mislim da leta 2013, samo ne me točno držat za besedo
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a darkside Če jan 15, 2015 9:03 pm

Verjetno misliš tole ne? http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx
to je edina ki je na strani (letnik 2008), novejše ni nobene ali pa starejše.
 
Uporabniški avatar
wolgy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So jan 10, 2015 11:46 am
Kraj: Okolica Ptuja

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a wolgy Če jan 15, 2015 9:23 pm

To sem mislo ja, hvala ti. U pišuka, je že tolko cajta nazaj, te sem pa jaz mogoče stare članke bral :D hudirja, gre cajt hitro
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: EuroNcap 2014

Napisal/-a abbe Če jan 15, 2015 10:04 pm

kseb je napisal/-a:Ma te zvezdice so lahko tudi varljive. Trend je v asistenčnih sistemih. Brez njih ni 5 zvezdic.

Primerjava:
Pri A3 tronu, ki ima 5 zvezdic so odstotki zelo podobni kot pri Meganu pri 4 zvezdicah. Torej: zaščita odraslih je pri Meganu boljša (+1%), zaščita otrok enaka v obeh. Zame sta to najvažnejši kategoriji.

Pešči slabše za 10% (ampak s tem ni avto nič manj varen za voznika in potnike).

Največja razlika pa je pri asistenčnih sistemih (12% v prid A3). Tukaj pa so Nemci zadnje čase zelo močni, ostali avtomobiliski proizvajalci pa jih počasi lovijo.

V primeru nesreče, bodo poškodobe voznika in potnikov zelo podobne v obeh vozilih, čeprav ima Audi 5, Megane pa 4 zvezdice. Je pa res, da lahko asistenčni sistemi v nekaterih primerih preprečijo nesrečo. Edina ovira zanje so velikokrat finance.

Glede 3 in 4 zvezdic pri Meganu pa je nekje na forumu nekdo zapisal, da gre itak za enak avto, kateremu so spremenili način opozorila za nepripete pasove zadaj in zato ima eno zvezdo več. Za marketing zelo pomembno, drugače pa :huh:


lepo napisano in edino pomembno
Ni vse res kar napišem
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a pleomax So jan 17, 2015 11:39 pm

Teh zvezdic ne mislim v bodoče več gledat ampak bom gledal za odstotki pri trkih za odrasle in otroke. To ocenjevanje sploh ni fer. Od kdaj je pa avto,ki ima neko funkcijo več tudi varnejši pri trčenju? Sistemi proti naletu pa tudi zatajijo lahko...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jan 18, 2015 11:26 am

Odkar je toliko poudarka na asistenčnih sistemih, je definitivno treba bolj pozorno gledat "procente", ker od asistenc je zame resnično nujen pri novem avtu samo ESP.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a matejxx Ne jan 18, 2015 11:42 am

Pa ta sistem ocenjevanja z asteničnimi sistemi je čisto brez vezen. Bom dal čisto enostaven primer. Npr. Avto A ne ponuja v svoji ponudbi ESP-ja. Avto B ponuja ESP- v samo najvišji možni opremi. Zakaj ima potem ta avto B več zvezdic, če pa v slabše opremljeni verziji nima ESP-ja. Ali je tak avto potem bolj varen? Vem, da je sedaj ESP obvezen, sem pa ga dal sam za primerjavo.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a pleomax Ne jan 18, 2015 4:24 pm

Ne vedo več očitno kaj bi in to je za mene zavajanje kupca,ki kupi avto misleč,da je varnejši od drugega v resnici pa ima manj % kot drugi,ki je dobil 4 zvezdice. Sicer pa ti pri 100 in več km/h najbrž niti vseh 5 zvezdic skoraj ne pomaga,če trčiš bolj z stranskim delom in ne direktno čelno.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3786
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a Blinder Ne jan 18, 2015 4:36 pm

Oni uzamejo avto z najnižjo opremo. Tako da če ima avto B v najvišji opremi ESP, bodo oni vzeli tistega osnovnega brez ESP-ja.
Pri 100 kmh ti nobene zvezdice ne pomagajo, če s tako hitrostjo trčiš. Če te pri 100 začne zanašat in trčiš pa je drugačna zgodba, avto ko drsi, četudi bočno, zgublja hitrost.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a matejxx Ne jan 18, 2015 5:02 pm

Blinder je napisal/-a:Oni uzamejo avto z najnižjo opremo. Tako da če ima avto B v najvišji opremi ESP, bodo oni vzeli tistega osnovnega brez ESP-ja.
Pri 100 kmh ti nobene zvezdice ne pomagajo, če s tako hitrostjo trčiš. Če te pri 100 začne zanašat in trčiš pa je drugačna zgodba, avto ko drsi, četudi bočno, zgublja hitrost.


To ne drži popolnoma. Do sedaj so vzeli avto z vsemi asteničnimi pomagali. To pomeni, da so vzeli najvišjo možno opremo. Se pa sedaj prenavlja celoten potek testiranja, in se bo to vse skupaj spremenilo. Zdaj ne vem ali že letos ali naslednje leto. Ko bo možnost, da bo imel en avto več različnih ocen. Za vsako stopnjo opreme novo testiranje. Kar pa je najbolj pravično, ker do sedaj pa še vedno velja tisti primer, ki sem ga napisal zgoraj.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a esem Ne jan 18, 2015 5:38 pm

Lahko pa tudi preberete, kaj sami pravijo o tem :roll:
EuroNcap je napisal/-a:When a car has been nominated for testing, Euro NCAP asks the manufacturer for information about the best-selling variant and the fitment of safety equipment accross Europe. From this information the test variant is derived. In general, the test variant must have safety equipment fitted as standard.

in to
In addition, vehicle manufacturers can sponsor their own cars.


Ta best selling je seveda relativen - predvsem za nove avte. Tu je prostor za taktiziranje raznih znamk, ki jim je seveda do tega, da se avto uvrsti čim bolje - odlična promocija pač. To je en od glavnih razlogov za predstavitve testov, ki so, še preden je avto sploh v prodaji. Kako pridejo do tega - da se testira še ne prodajan avto- pa je napisano v drugem delu citata. To bi vsekakor morali označiti/povdariti.

Tako lahko z asist. pomagali natrpan avto dobi pet zvezdic (in se vse ostale variante tega modela šlepajo/promovirajo na ta rezultat!), čeprav bodo takih variant kasneje prodali le par procentov. Mislim, da je Fabia za to verjetno odličen primer.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a Polo78 To jan 20, 2015 1:18 pm

To bo veselo, ko bodo ti asistenčni sistemi začeli crkovat oz. delovati nepravilno, bodo "najvarnejši" avti postali potencialno nevarni... Zame je že nekaj časa edini merodajen test t.i. small overlap test, kjer se resnično pokaže strukturna trdnost avta in ki ga izvajajo zaenkrat samo v ZDA. Euro N'Cap, kjer so po starem skoraj vsi prejemal po 5 zvezdic je zame izgubil na pomenu in verodostojnosti, vsaj kar se tiče testiranja pasivne varnosti, kriteriji so praktično ostali enaki še tam iz sredine 90' let. Medtem pa je v ZDA na prej omenjenem testu marsikaterega "petzvezdičarja" odprlo kot konzervo... :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a pleomax Sr jan 21, 2015 7:26 pm

To da bi vsak avto testirali 2-krat so že žal preveliki stroški. Euroncap je meni tudi čuden,saj je zadnja leta praktično vsak vsaj malo trden avto dobil 5 zvezdic in potem so sledili oglasi po tv in naš avto je najvarnejši...ta small overlap je res pravo merilo,saj jih večina tako trči in zanimivo je kako tam avtomobili dobesedni razpadejo,medtem ko v Evropi dobijo tam okrog 90%. Čudna politika v glavnem. Mogla se bo spremenit.
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a matejxx Sr jan 21, 2015 7:29 pm

Drugo leto bodo na EURO NCAP začeli testirati avte v dveh različnih opremah. Tako da očitno stroški tega niso tako visoki. Seveda pa je to najbolj pravično.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a peroRS Sr jan 21, 2015 7:46 pm

esem je napisal/-a:Tako lahko z asist. pomagali natrpan avto dobi pet zvezdic (in se vse ostale variante tega modela šlepajo/promovirajo na ta rezultat!), čeprav bodo takih variant kasneje prodali le par procentov. Mislim, da je Fabia za to verjetno odličen primer.


Primer česa po tvoje? :roll:
Testirana verzija je imela srednjo opremo ambition, v kateri je še samodejno zaviranje v sili, ki ga v osnovni opremi active res ni.
In na račun tega je dobila 1.7 točke več, big deal. :roll:

Za primerjavo (po tvojem mnenju je potem Fabia dobila 5 zvezdic samo zaradi asistenčnih sistemov a ne?)

http://www.euroncap.com/results/skoda/fabia/584.aspx

http://www.euroncap.com/results/opel_va ... a/562.aspx

p.s: Corso so tudi testirali s srednjo opremo, pa še marsikateri drug avto.

Sem pa absolutno strinjam, da je bedarija, da so npr. Meganu dali 3 (ali 4) zvezdice samo zato,
ker opozorilo za pasove "ni bilo v vseh jezikih". :roll:
Potem bi lahko rekli, da noben avto za naš trg ni varen :lol: :roll:

Zame je itak najbolj pomembna varnost potnikov ob nesreči, ostalim stvarem ne dam toliko pomena.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a esem Sr jan 21, 2015 11:59 pm

Napisal sem verjetno! Morda bodo naredili tudi kakšno oskubljeno verzijo in v tem primeru bom imel prav. Čeprav dvomim, najverjetneje bo to odvisno od prodaje. Bomo videli. Do takrat (če) pa ti dam prav.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3786
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a Blinder Če jan 22, 2015 9:17 am

v katerem letaku/reklami so te nategnili da zapora diferenciala poveča varnost? :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a peroRS Če jan 22, 2015 8:00 pm

Kot prvo, to nima nobene veze s to temo.

Po kmečko povedano, slika pove več kot tisoč besed:
http://www.volkswagen.si/modeli/volkswa ... /15732_xds

Je pa to v bistvu simulacija zapore diferenciala in deluje do 40kmh (EDS pri starejših avtih), XDS pri novejših do 80kmh oz. tudi čez (odvisno od modela).

Klasična mehanska špera (zobnik) je čisto nekaj drugega:
https://www.youtube.com/watch?v=WeLm7wHvdxQ

esem je napisal/-a:Napisal sem verjetno! Morda bodo naredili tudi kakšno oskubljeno verzijo in v tem primeru bom imel prav. Čeprav dvomim, najverjetneje bo to odvisno od prodaje. Bomo videli. Do takrat (če) pa ti dam prav.


Bolj oskubljene verzije kot je osnovna oprema active 99% ne bo. ESP in 6 blazin bo vedno imela, karoserija je enaka pri vseh, samodejnega zaviranja v sili pa itak že sedaj nima. Tako da varnost v nobenem primeru ne more iti na slabše ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10999
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: EURO NCAP crash test

Napisal/-a martin_krpan Sr dec 02, 2015 7:02 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 21 gostov