Stran 1 od 10

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 1:11 pm
Napisal/-a Caterham
BMW 5 ni dobu 5 zveczic...??? To pa ni glih kul....predvsem ne iz marketinskega stalisca...sm pa glih bral da kao to ni najbolj verodostojen in usespolsen crash test euroNCAP....ampak ljudje pisejo vse mogoce tko da to ni moje menenje....

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 1:54 pm
Napisal/-a Nixxon
Ne ni. Zakaj in obrazložitev BMW inženirjev bi pa rad slišal.

Samo a se nobenemu ne zdi čudno da npr. 5ka "ne more" dobit 5 zvezdic, 1ka pa lahko, ali bolje povedano: inženirji ki so naredili manjši avto s 5imi zvezdicami ga lahko menda nardijo tud še enga, večjega, kjer je to še lažje. :roll:

Me res zanima a so ocene splošne al odvisne od klase avtov. :?

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 1:58 pm
Napisal/-a salesky
Ma nič ni čudno,...pač so mal slabo glede varnosti poskrbel...sicer pa je 1nka prišla za novo petko tako da so lahko veliko popravli...

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 2:01 pm
Napisal/-a Nixxon
Pa vseeno, 5ka je prišla pa za raznimi Megani in podobno in ne mi rečt da inženirji niso sposobni nardit vsaj tolk varen avto.

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 2:30 pm
Napisal/-a salesky
Ja nevem zakaj pa bi mogli? A zato ka je bmw? Nevem, se lahko pač zgodi da niso dobil tolk točk. Za kolk točk pa so padli v razred 4zvezdic?

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 2:58 pm
Napisal/-a Miholl
sej je že bla debata neki cajta o tem zakaj eni ne dobijo drugi pa pa blablabla. sej tut mercedesi nimajo 5 zvezdic večinoma....sam bi prčakvau od 5ke precej več :?

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 3:10 pm
Napisal/-a Nixxon
Pejd jo pelat, boš dubu več kot si prčakval.

OK resno, pomoje se pri teh velikih limuzinah niti ne gleda tolk an to, vsaj pri kupcih, al se motim. Tam so bolj važni udobje, oprema in podobne stvari.

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 4:54 pm
Napisal/-a Rjuhar
Povejte mi, kako je lahko test verodostojen, ce je en avto (pa ne bom delu antireklame) na NCAP testu dobu 4 zvezdice, potem pa so v isti avto namontiral eno ledico, ki te opozori, da nisi privezan, zdaj se pa na veliko hvalijo, da imajo 5 zvezdic... Kaj ma pa tista ledica veze z varnostjo? Pri testu se tako predpostavlja, da si privezan!!!

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 5:01 pm
Napisal/-a salesky
Ja tista ledica je pač opozorilnik in ja vsaka točka šteje a ni tako?

Ja zakaj pa bi gledal trk pri potnikih ki niso zavezani? Saj je povsod obvezno biti privezan in tisti ki se ne priveže je pač sam mona. Kje vidiš ti varnost ko nisi privezan? Mogoče res v neki situaciji bi blo bujš da bi bu odvezan samo tisto je res zelo majhen procent.

lp

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 5:03 pm
Napisal/-a lublancan
sj nekje je lista
stvari se točkujejo
airbagi, zategovalnik, opozarjanje na neprivezanost in podobno
pol pa sam crash oz kako se odrežeš na crashu
pik je pa tm okol 36 možnih če se ne motm

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 8:52 pm
Napisal/-a Rjuhar
Salesky, nisi me razumel. Ravno to pravim - varnost avta se gleda pri privezanih potnikih, kar je tudi prav. In zato ledica pri trku nima popolnoma nic - ne zavaruje potnikov. Edino, kar naredi ledica je, da varuje potnike pred njihovo neumnostjo, kar pa z varnostjo avta nima nic. Razumeš. Poškodbe pri trku Xxxxa V z ledico niso nic manjse kot poskodbe pri trku Xxxxa V brez ledice.

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 11:27 pm
Napisal/-a RegY
getz konkurenco dela bmwju :lol:

malo heca, samo mečem les na ogenj debate :D

Objavljeno: Pe nov 26, 2004 11:39 pm
Napisal/-a salesky
Rjuhar je napisal/-a:Salesky, nisi me razumel. Ravno to pravim - varnost avta se gleda pri privezanih potnikih, kar je tudi prav. In zato ledica pri trku nima popolnoma nic - ne zavaruje potnikov. Edino, kar naredi ledica je, da varuje potnike pred njihovo neumnostjo, kar pa z varnostjo avta nima nic. Razumeš. Poškodbe pri trku Xxxxa V z ledico niso nic manjse kot poskodbe pri trku Xxxxa V brez ledice.


Aha to pa maš prow seveda. ;)

sramota serije 5

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:05 pm
Napisal/-a tony1
In ja, nad BMWjem sem (tudi kot fen znamke) razočaran. Nova serija 5 je za frontalni trk dobila MANJ pik kot stara serija 5 (E39)!!!! Vso Bavarsko je lahko sram (kot po povprečni Kahnovi tekmi ).
A6 pa je dobil 5 *****. . Še večja sramota za Bavario. :roll:

Rezultat testa BMW stare serije 5 iz leta 1998:
Test Scores: Front 12 (75%) Side 14 (78%) Overall 25 (74%) Pedestrian 8 (22%)

Rezultat testa serije 5 iz leta 2004:
Test Scores: Front 11 (69%) Side 16 (89%) Belt Reminder 2 Overall 29 Pedestrian 2 (6%) Child Protection 42 (86%)

Toliko o švabskem plehu. :evil:

Sicer me je pa presenetilo, da je dobil Hyundai Getz 4 ****. Hyundaiju gre očitno na bolje. Pohvalno.

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:10 pm
Napisal/-a metallic
Glede na nekatere (kao) superiorne znamke, res ja... 8) :P
sicer bodo pa moral mal poostrit teste, ker ni več zanimiv. :-P
Najbolš, da začnejo prakticirat un test iz televizije (deblo, štanga, 20 let star avto, 50/70/90). Pol bi se vidl, kdo zna delat avtomobile... :twisted:

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:14 pm
Napisal/-a Templar
Sem prebral še neki čalnkov na to temo in vsi ugotavljajo ali pa se bojijo:

-avtomobili so varni le za pogoje pod katerimi poteka kraš test!
-Zvezdice za opozorilne signale so brezveze.



če prav pomislimo je malo debilno razmišljat v smislu da je BMW 5 bolj varen kot modus.

Na testu deluje avto je sam nase oz je vse odvisno od njegove lastne sile. In verjemite da če se BMW 5 uleti v modusa kar je večja vejetno da bo uletel v še enga BMW5 ali večje je gotovo bolje sedet b BMW5 kot modusu.

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:18 pm
Napisal/-a tony1
Seveda, saj je petica zaradi večje teže drug razred.... Na sajtu NCAP tudi čisto lepo piše, da zvezdice med razredi niso primerljive :roll:.

Če pa primerjaš med sabo recimo Vel satis in serijo 5, boš prej ostal živ v Renaultu.
Me boli, da moram to napisati, ampak tako je :roll:. :?

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:18 pm
Napisal/-a metallic
Templar je napisal/-a:Sem prebral še neki čalnkov na to temo in vsi ugotavljajo ali pa se bojijo:

-avtomobili so varni le za pogoje pod katerimi poteka kraš test!
-Zvezdice za opozorilne signale so brezveze.



če prav pomislimo je malo debilno razmišljat v smislu da je BMW 5 bolj varen kot modus.

Na testu deluje avto je sam nase oz je vse odvisno od njegove lastne sile. In verjemite da če se BMW 5 uleti v modusa kar je večja vejetno da bo uletel v še enga BMW5 ali večje je gotovo bolje sedet b BMW5 kot modusu.


1) Ncapovci pravjo, da njihovi testi pokrivajo 80% vseh nesreč. Pa še vedno je test nek pokazatelj.
2) 5 VS modus: Česa ne poveš... :shock:

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:41 pm
Napisal/-a Templar
metallic je napisal/-a:
1) Ncapovci pravjo, da njihovi testi pokrivajo 80% vseh nesreč. Pa še vedno je test nek pokazatelj.
2) 5 VS modus: Česa ne poveš... :shock:


Imajo 2 trka 3 če štejemo ko bolj ekshibisijonisktično zaletijo drog v bok vozila.

To pokriva 80% vseh nesreč lepo te prosim

Že mogoče da je test pokazatelj vendar je treba vedet da gre pri trku za preprosto enačbo ki se ne spreminja:
-avto zaleltiš tako in tako pod takim in takim kotom tako in tako hitro s tako in tako lutko.

Treba je samo priredit karoserijo da se najlepše obnaša v danih pogoji, dat noter dva zvočna modula za piskanje in 5 zvezdic je tu!

Čakam samo še točke za piskanje za one na zdanjem sedežu....In pike za pisna opozorila za pešce na hubi vozil :?

Objavljeno: So nov 27, 2004 11:48 pm
Napisal/-a tony1
in zakaj naš omiljeni bavarski proizvajalec ultimativnih mašin tega ni mogel narediti? z avtom za 15 milijonov?

A razumeš, 6 let novejši model ima SLABŠI rezultat kot ta nov? To je gotovo svetovni rekord :evil:.

BMW je lahko sram. :x
(In očitno jih je tud orenk bilo, ker so serijo 1 uspeli, po tvoje, pofrizirati dovolj dobro... No, tudi njo so morali dvakrat testirati....)