Stran 2 od 2

Objavljeno: To nov 30, 2004 11:14 pm
Napisal/-a Sokol
Lep pozdrav vsem na foromu!
Ja, stem motorjem je tako:Razlikuje se v tem da ima 75 konjska različica multi point injection (docim ima 60 konjski single point) injection, 75 konjska različica ima tudi drugo odmično gred in seveda temu primerno prilagojeno elektroniko.Oba pa sta 1.2 8V

Lep pozdrav!

Objavljeno: To nov 30, 2004 11:32 pm
Napisal/-a Gricko
lenivec je napisal/-a:torej če smo teoretiki se menja odmična, vbrizg sistem in pa računalnik?
al še kaj drugega? nimam glih pojma jaz o teh nestandard šravfanje zadevah..

tle si pa falu!!
singel point je kot sem rekel frgazer, ki ima na vrhu šobo, medtem ko ima multi point injektorje prišravfane direkt (men se zdi da v cilinder ?? :oops: )!
zato se imenuje multi point, ker ima vsak cilinder svojo šobo, ki skrbi za dovod goriva!!
In strošek, da zamenjaš računalnik, odmično gred, predvidevam da tudi glavo, vglavnem prevelki stroški!!
raje zamenjaš avto! ;)

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:53 am
Napisal/-a Sokol
Ne vem pri cem sem falu sej sem napisal da ima 6o konjski single point injection( kar se razume da je fergazer)
Vsekakor pa se ne splaca vsega tega menjati razen če bi kje našel rabljeno in bi dobil za relativno majhen denar.

lep pozdrav

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:58 am
Napisal/-a lublancan
vbrizg ni v cilinder ampak sesalni kanal

tak tuning je brezveze
zamenjaš celo mašino, ne pa pol mašine za ceno cele
od kje boš dubu pa vbrizg, odmično, računalink? od razbitga auta, in zakaj ne bi menu vsega skp?
al mislte golfat registracijo in nočte met druge številke na bloku?