Stran 1 od 1

vprašanje za strokovnjake in lastnike opel corse

Objavljeno: To nov 30, 2004 8:58 pm
Napisal/-a modrina
Vprašanje se nanaša na opel corso z 51. kw dieselskim motorjem.
Zanima me, če je to normalno, ko avto vžgeš( običajno vžge šele drugič), da vrtljaji 1 do 2 minuti nihajo med 600 in 1100vrtljaji. Šele po tem času se umirijo nekje na 850.
Potem me zanima še dodajanje plina. Motor se v prostem teku, če stisneš pedal recimo 1 cm sploh ne odzove. Ravno tako se motor ne odziva če hitro stisneš in spustiš pedal, če po domače pumpaš pedal od gasa.
Kot vem se pri avdijih in golfih to ne dogaja. Motor takoj odreagira in tudi vrtljaji so takoj konstantni.
Aja , gre za letošnjo corso novi model s 5000km. Ker sem telefonično vprašal na servis sem dobil odgovor, da gre za nek časovni zamik pri teh motorjih.
Predno se podam na servis bi rad izvedel za vaše izkušnje in mnenje, da me kot nestrokovnjaka na tem področju na servisu ne odslovijo z bogve kakim izgovorom.
Vsem že v naprej hvala za vaša mnenja in odgovore.
LP

Objavljeno: To nov 30, 2004 9:01 pm
Napisal/-a RedBull™
pač nekateri avti so bolj odzivni na dotik stopalke za plin,drugi spet malce manj....ampak zarad tega se ne sekiraj. Pač saj se tud nekateri motorji bolj zvrtijo spet drugi manj...

Objavljeno: To nov 30, 2004 9:27 pm
Napisal/-a dejan84
To se zdej pojavlja ko je tolk elektronike v avtu. Fotrov polo potegne šele kako sekundo po tistem, ko zabiješ gas u podn :? Zdej se pa pejt prehitevat na tak način... :evil:

Objavljeno: To nov 30, 2004 9:50 pm
Napisal/-a drejc
To je čist normalno, tanovi dizli se odzovejo šele čez 3 dni, ko turbina zalaufa ;)

Objavljeno: To nov 30, 2004 10:00 pm
Napisal/-a damjana3t
Moja dela odlično vžiga gladko,prosti tek zelo miren, na plin pa je res treba malo odločneje stopiti.
Isti avto isti motor 8000 km brez najmanjšega problema samo pol litra olja sem moral doliti.

Objavljeno: To nov 30, 2004 10:23 pm
Napisal/-a Rjuhar
Kar se tiče vžiganja in nihanja vrtljajev bi rekel, da ni v redu, kar se tiče pa gasa, je to pri večini sistemov "fly-by-wire" :lol: - torej tistih z gasom na potenciometer

Objavljeno: To nov 30, 2004 10:25 pm
Napisal/-a gerchy
Za nihanje obratov bi lahko bil krivec regulator prostega teka, navadno se, vsaj pri starejsih oplovih vozilih ocisti s posebnim sprayem.

Za "zamudno" odzivnost naceloma ni kaj povedat. Bencinska corsa ima prav tako malce zamude, tudi vectre in starejse astre, morji X16XE, X18XE, C16NZ, C18NZ. Navadno ce na hitro pritisnes pedal za plin do konca, se vrtljaji dvignejo le za kaksnih 500, morda 1000. Tudi padanje, denimo iz 4000 vrtljajev je navadno zelo pocasno. Vse to je pac posledica "sodobne elektronike", ki naj bi na nek nacin lajsala voznjo (ni znacilnega cukanja, ko pri visji hitrosti nenadoma spustis plin, enostavnejse prestavljanje ...)

V kolikor bo krivec regulator prostega teka, naj ga zamenjajo, predpostavljam seveda, da je avto v garanciji. Programiranje prostega teka na vec (ponavadi dvignejo na 900 ali 950) je le kratkotrajna resitev. Kasnejsa menjava te lahko olajsa za preko 40 tisocakov + stroski priklopa.

Naj omenim, da to (o prostem teku) velja bencinske motorje, za dizelske, sploh novejse, pa nisem preprican, kaksen "idle" sistem uporabljajo.