Stran 1 od 1

Nakup lantre-NUJNO!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:15 am
Napisal/-a hondafan
Imam ogledano lantro od 1.lastnika z malo prevoženimi kilometri, je pa motor 1.6 114km, letnik 95. Od opreme ma samo servo pa električna steklas-nima centralnega zaklepanja???,kar se mi zdi malo čudno...No, avto je videt zlo lepo ohranjen in je bil ravnokar narejen servis na 60.000km, se pravi vsi jermeni,filtri,olje, moti me pa par stvari:
1.ko sem avto prižgal( bil je mrzel,ker ni bil vžgan 1 teden),je trokiral ko sem pohodil gas do konca, oziroma se ni takoj zvrtel-a je to normalno pri teh motorjih? Serviser na hyundaju pravi da ja. sam se mi zdi malo čudno..

2.motor je od olja pod pokrovom ventilov,se pravi da je kar masten, za kar pa mi spet serviser zatrjuje da je to samo tesnilo pokrova ventilov in da se ga ne splača menjati čeprav je malo $$ in da je to kao napaka teh motorjev-da "solzijo".

Torej, prosil bi za vaša mnenja,se pa avto prodaja na pooblaščenem prodajalcu hyundaijevih vozil!

lp

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:20 am
Napisal/-a RedBull™
1) avto segrej pa boš videl kako lavfa...lahko se vžigalni kabelni bolj bogi ali pa senzor za temperaturo ne dela pravilno,tako da računalnik ne dobiva pravilnih podatkov in posledično ne vbrizguje pravilno količino bencina...

2)če solzi samo na tesnilu pokrava ventilov,potem ni velike bojazni za strah...sam se rajši bolje pozanimaj (najbolje da imaš koga ob sebi) da preveri da ne teče slučajn od glave....

Re: Nakup lantre-NUJNO!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:25 am
Napisal/-a Gricko
hondafan je napisal/-a:1.ko sem avto prižgal( bil je mrzel,ker ni bil vžgan 1 teden),je trokiral ko sem pohodil gas do konca, oziroma se ni takoj zvrtel-

2.motor je od olja pod pokrovom ventilov,se pravi da je kar masten, za kar pa mi spet serviser zatrjuje da je to samo tesnilo pokrova ventilov in da se ga ne splača menjati čeprav je malo $$ in da je to kao napaka teh motorjev-da "solzijo".
lp


1 Kje si še videl, da mrzel motor pohodiš do konco :evil: Valda da bo zatrokiral!!!!In tudi zvrtet se ne bo hotu!!!! jao jao :?
če je trokiral, samo ko si ga do konca pohodi je kul, če pa je trokiral pod štentgasom, pol pa to ni kul!!Kaj pa ko je bil topel??Takrat pa ne sme trokirat!!!

2 razlaga je možna (sem mel isti problem-drug avto) ni pa nujno da je taprava!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:29 am
Napisal/-a hondafan
S ga nism zavrtel čez 2000 obratov, pač bolj sem pohodil gas da vidim kako dela motor. Grem ga pa danes tudi peljat pa bomo vidli-samo tisto olje mi ne gre v glavo!
lp

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:30 am
Napisal/-a GoGo
Povej za kateri model lantre gre - stari (92-95) ali novi (95-99?). Za nove modele vem da v Sloveniji ni bilo modela brez centralnega zaklepanja, saj je to del električnega paketa. Če
ga ni je večja verjetnost da je pokvarjeno, kot pa da ga že v osnovi ni...Si preveril kljukice na vratih, se zaklepajo gladko ali so trde. Če so trde so motročki ziher not, le delajo ne.
Kar pa se tiče motorja: sem lastnik hyundaia in poznam veliko drugih lastnikov hyundaiev.
Izjava serviserja da je to trokiranje normalno mi je po pravici rečeno čudna. Meni se to ni nikoli zgodilo, čeprav je avto enkrat (pozimi) stal 2 meseca. Vzgal je normalno. Mozno da je kaksna manjsa napaka na vzigu ali senzorjih, ne nasedaj pa blefiranju prodajalcev
da je to normalno.
Pa dober nakup!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:31 am
Napisal/-a lucky
To je normalno ja, naj malček laufa na minimumu pol pa vidiš kako zadeva laufa, načeloma so to odlični motorji in nimajo nobene izratite napake.

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:36 am
Napisal/-a Gricko
hondafan je napisal/-a:S ga nism zavrtel čez 2000 obratov, pač bolj sem pohodil gas da vidim kako dela motor. Grem ga pa danes tudi peljat pa bomo vidli-samo tisto olje mi ne gre v glavo!
lp


čak čak, ti si reku da si ga pohodu, pa sem na to odgovoru!!
Če si ga pa res samo tja do 2000 obratov, pa nebi smel trokirat!!!Malo bol počasen gas že ma(ko daš gas malo kasneje prime) , al pa da ga v začetku mičkeno zamori, pol pa se zavrti, to je ok, trokirat pri 2000 obratih pa ni glih normalno!!!
Lahko pa da je vlaga v kablih, sla<be svečke.....
Kako dela pa topel???To je važno!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:38 am
Napisal/-a Gricko
aja še to: OBVEZNO pejt na probno vožnjo!!!!
Če ni registriran, pa vsaj po bližnji okolici naredi krog!!
Sprobaj bremze!
lp

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:44 am
Napisal/-a lucky
Če je motor stal je normalno, da zatrokira sicer hyundai načeloma takoj vžge, dela na minimumu brez problemov pol pa ko pohodiš gas malček zakašljla ni nič hudega, to trajaj kake pol minute do minuto, odvisno od tega koliko časa je stal nato bi pa moral delat normalno.......

Kot je že gricko reku, lahko je samo vlaga.

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 9:48 am
Napisal/-a hondafan
Sem se zmenil, da ga grem danes peljat pa bom pol poročal kako se obnaša topel, ker tem serviserjem nič ne zaupam! Je pa model 92-95. Motor drugače lepo laufa in se ne zaganja, je pa ko sewm ga vžgal-brez problema-in kosem pritisnil na gas zatrokiral-kot pri avtu z ročnim zaugom...ne znam razložit! A če je kaj narobe s senzorjem za temperaturo, ali kaj drugega, a bo tudi topel trokiral??
lp

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 2:50 pm
Napisal/-a hondafan
Torej, avto sem vozil, vendar ne hitreje kot 60km/h ker ni registriran, trokiral avto ni več, sem pa pričakoval da bo bolj poskočen-se mi zdi kar zaspan...Sem pa še vedno v dvomu kupit ali ne!? Navsezadnje je cena 490.000 jurčkov! Kakšnih posebnih ropotov nisem opazil,za tehnični pregled in pline pa mi garantirajo da jih opravi. Je pa na avtu narejen servis za skor 100k in so bili zamenjani vsi jermeni,napenjalci,filtri,olje...tako da če se ne bi nič pokvarlo recimo da bi imel mir 1 leto...
A ima kdo tle na forumu tak avto v lasti? Kakšne imate izkušnje?
lp

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 3:34 pm
Napisal/-a Templar
Edino kar ti lahko povem je da ima ta avto precejšnjo porabo-okoli 10-12l
Stric ga je mel in je to precej gnjavil.

Tesnilo ni tak drago in če ne drugega se izplača ko ni treba dolivat olja saj je konec koncev liter olja ki ti izteče na tak načim od 2000SIT za pol in 3000 za polno sintetično olje....

Bolj bi priporočil Lantro od 95-99 ker so motorji beta generacije z bistveno manj porabe in boljšimi odzivi....

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 3:46 pm
Napisal/-a gre_up
naj ti ga dajo še čez tehničnega, pa zraven bodi da boš videl ;)

LP
G

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 5:50 pm
Napisal/-a Templar
pa še nekaj.

450.000 za 10 let staro lantro ki je mela ziher števec nazaj prevrten je preveč....

60.000kim praviš? A resno verjameš da je tip naredu 6000km na leto??? Motor ne solzi in ima uničeno tesnilo po 60.000!!!!
To je 500 na mesec oz 16km na dan to je sumljivo....


Pojdi raje drugam. Oz za tak denar doš kake 3 leta mlajšega accenta ali pa lantro letnik 96 ki so po moje eni lepših avtomobilov pa še motoji so boljši!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 5:58 pm
Napisal/-a VW T3 1987
ma fotr lantro 1997 pa mu laufa brez problema ze 7 let!
kar se pa cene tice se mi pa zdi PREVEC!nas je 97 letnik 1.8 masino 110000km prevozenih VSA MOZNA OPREMA super ohranjen pa ni vreden vec kt 800.000
tko da bi jst na tvojmu mest se mal razmislil!!!

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 6:05 pm
Napisal/-a SuprMisek
Ne moreš pičakovat da bo motor po enem tednu stanja deloval tako kot motor ki dela vsak dan, da se avto ne odziva takoj (da je zaspan) je možno tudi to da se motor ni vrtel v visokih obratih (vedno z malimi obrati in malo gasa da je zamorjen ,zaspan), iz tega bi lahko prišlo tudi to da pri pokrovčku pušča, če je mastno samo pri pokrovčku to ni nič važno je da kje drugje ne pušča olje (karter, glava), možno pa je tudi to da je tip kdaj sam olje nalival in je bil mal štorast ter polil mal olja mem luknje in še len potem ko se mu ni dal obrisat olja ki je steklo mem.