Stran 1 od 10
Golf V GTI je BBC Top Gear's Car Of The Year
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 6:27 pm
Napisal/-a TITan
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 7:47 pm
Napisal/-a mistervegas
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 8:06 pm
Napisal/-a sharker
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 10:42 pm
Napisal/-a Avalon
Vse lepo in prav sam ob pogledu na prestavno ročico so mi šle pa kr kocine pokonc. Zakaj je ravno tam, zakaj je tok čudna??? Kdrokoli.
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:01 pm
Napisal/-a Suljo
Avalon je napisal/-a:Vse lepo in prav sam ob pogledu na prestavno ročico so mi šle pa kr kocine pokonc. Zakaj je ravno tam, zakaj je tok čudna??? Kdrokoli.
Pizdu mater a veš da točno tko tut jst mislm. Za koga kurca so mogl tja ročko uturit namest da bi bla tko kokr pr useh drugih autih, pa bi blo use super. pišuka to tko zgleda kokr da en kombi vozš ne pa Civica Type-R

Drgač se mi pa v tej primerjavi med Golfom in Civicom, zdi slednji brez dvoma zmagovalec, čeprou je najbrž res mal bl težavn za vožnjo k ma največji navor šele pr 6000 obr/min

Drgač pa svetovn auto, nimam kej druzga za rečt
LP
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:04 pm
Napisal/-a kobreti
Ta ročica funkcionira baje super in je igra z njo pravi užitek!!!
Drugač pa bi ziher rajš golfa mel!!
Zakaj:
-Lepša notrnajost
-bolj kultiviran motor (se ga nerabi preganjat ,da avto sploh kam gre)
- notranjost absolutno na golfovi strani ker honda je glede notranjosti res katastrofa razn novega acorda in legenda!!
-TURBO

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:13 pm
Napisal/-a TITan
Sm mislu da bo gti bolj popušil na progi...
No sej k bi bil kak čip tuki v igri se pa pokaže zakaj so turboti bolši
Sam so pa z 1.4 tone nardil GTIja pravga prašiča

Objavljeno: Če dec 02, 2004 1:49 am
Napisal/-a INFINITI
Hondina ročica je dokaj nekonvencionalna, ampak lahko iz prve roke potrdim da je fenomenalna za uporabo in kot na kožo pisana temu avtomobilu, drugače ima menjalnik marsikaj iz titana narejenega - sinhrone recimo, tako da je zadeva tudi zelo kvalitetna. Hja sam bi se težko odločil med obema - najbolj me pri hondi moti da je tako pusta znotraj in po opremi (kar je tudi dobro saj je zato manjša teža), vendar to da nima serijsko klime, ampak jo je treba pri trgovcu naknadno vgrajevati je malo smešno, isto je z avto radiom in meglenkami.
Anyway kot daily driver je golf zagotovo boljši, ker konec koncev je treba Vtec nabijat v obrate in ne poznam veliko ljudi ki pod normalno vozijo avto nad 6000 rpm.
Prednost golfa je tudi turbina, kar pomeni čipanje, glede podvozja pa ni ravno hudega - kakšen eibach ali K&W sistem bi pometel z problemi podkrmarjenja, ki pa spet ni tako prehudo glede na rezultate.
Moj zaključek je Type R za tiste ki bi radi imeli huligana v garaži, GTI za tiste ki radi tudi tudi oddirkajo do gledališča.
Objavljeno: Če dec 02, 2004 8:44 am
Napisal/-a Nixxon
Kot jaz zadevo vidim, in če malo pretiravamo, je Honda bolj doma v ovinkih, na kar kaže tudi čas kroga, Golf pa na autobahnu, glede na boljše pospeške in bolj elastičen motor.
Hmm, težka odločitev, če bi imel tadva na izbiro. Morda vseeno Honda, tudi na Nordschleife se je zelo dobro odrezala.
Objavljeno: Če dec 02, 2004 8:58 am
Napisal/-a menjekul
INFINITI je napisal/-a:Hondina ročica je dokaj nekonvencionalna, ampak lahko iz prve roke potrdim da je fenomenalna za uporabo in kot na kožo pisana temu avtomobilu, drugače ima menjalnik marsikaj iz titana narejenega - sinhrone recimo, tako da je zadeva tudi zelo kvalitetna. Hja sam bi se težko odločil med obema - najbolj me pri hondi moti da je tako pusta znotraj in po opremi (kar je tudi dobro saj je zato manjša teža), vendar to da nima serijsko klime, ampak jo je treba pri trgovcu naknadno vgrajevati je malo smešno, isto je z avto radiom in meglenkami.
Anyway kot daily driver je golf zagotovo boljši, ker konec koncev je treba Vtec nabijat v obrate in ne poznam veliko ljudi ki pod normalno vozijo avto nad 6000 rpm.
Prednost golfa je tudi turbina, kar pomeni čipanje, glede podvozja pa ni ravno hudega - kakšen eibach ali K&W sistem bi pometel z problemi podkrmarjenja, ki pa spet ni tako prehudo glede na rezultate.
se podpišem pod infinitijev post. glede prestavne ročice. meni se je tudi dopadla, čeprav sem najprej prodajalcu rekel, da je avto kot katrca

(ker ma tudi tako prestavno ročico), pa me je kr malo čudno pogledal
![Nerd 8]](./images/smilies/1104nerd.gif)
, da ga je bilo za slikat

. ne vem zakaj je po testu boljši civic saj je konec koncev popolnoma gol avto razlike med njima pa po performansih niso vredne omembe.
Objavljeno: Če dec 02, 2004 9:01 am
Napisal/-a Nixxon
Najbrž boljši handling in cena.
Objavljeno: Če dec 02, 2004 9:10 am
Napisal/-a menjekul
če vgradiš vse kar hondi manjka te pride tam tam...ojro gor dol...tu smo negde
Objavljeno: Če dec 02, 2004 9:24 am
Napisal/-a Nixxon
No, po podatkih sodeč je dobila točko več pri slalomu zaradi višje hitrosti ter razmerju teža/KM. Saj dve točki ni skoraj nič. Še posebej če pomislimo kakšno razočaranje je meni osebno bil Golf IV GTI.
Objavljeno: Če dec 02, 2004 9:48 am
Napisal/-a alesi
Jaz sem bolj za Hondo ceprav ce bi imel na razpolago v tem razredu izberem rajsi megana 2.0 turbo 225KM 300Nm
0...100km/h v 6.5s
1/4 milje v 14s
max.hitrost 236km/h
1 km v 26s
poraba 7.0-11
kolesa 225/40/18
Objavljeno: Če dec 02, 2004 9:52 am
Napisal/-a mistervegas
samo vwju pri 200kojah niti turbo ne pomaga proti Vtec Hondi

Objavljeno: Če dec 02, 2004 9:57 am
Napisal/-a Slide
alesi je napisal/-a:Jaz sem bolj za Hondo ceprav ce bi imel na razpolago v tem razredu izberem rajsi megana 2.0 turbo 225KM 300Nm
0...100km/h v 6.5s
1/4 milje v 14s
max.hitrost 236km/h
1 km v 26s
poraba 7.0-11
kolesa 225/40/18
Ne pozabi NEIZKLOPLJIV ESP

in se GTI in Type R lepo mimo odpeljeta v ovinku

Razen če bi rad samo dragal

Objavljeno: Če dec 02, 2004 10:01 am
Napisal/-a maniac
jst bi pa raj hondo, ker bo z njo zihr manj stroškov..
sm že mel novga golfa (IV) pa sm bil skoz na servisu-mislim,da je bla še zastava bolj zanesljiva prvih par let!!!
pa še bolj radikalna se mi zdi...in tista prestavna ročica se mi dopade zelo.
