Stran 1 od 1

poraba R5 GTT

Objavljeno: Če dec 02, 2004 1:37 pm
Napisal/-a mloncar
informativno me zanima poraba omenjenega avta!

min. poraba?
max. poraba?
povprečna poraba?

Objavljeno: Če dec 02, 2004 1:56 pm
Napisal/-a nebivedu
Minimalno 6, maximalno - skor ni omejitev - čist odvisno kok goniš - sm imel en tank 50 litrov (40 osnovni + 10 dodatni) tudi že samo za 180km - se pravi da je pila 27 litrov.
Povprečno pa pije okol 8 litrov, če je dobr poštiman frgazer. To je en izmed avtomobilov, k u mestu pije manj kot na avtocesti.

Objavljeno: Če dec 02, 2004 2:56 pm
Napisal/-a MacAudio
TURBO POWAH!!!

Objavljeno: Če dec 02, 2004 4:49 pm
Napisal/-a monster_d
Torej petke turbo z injection ni bilo nikol ali?

Objavljeno: Če dec 02, 2004 5:16 pm
Napisal/-a mloncar
NOP

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 10:49 am
Napisal/-a ToniTic
Kaj ne pijejo vsi avti na avtocesti več kot pa v mestu? Pa ne zaj s takimi, če se pa skoz 115 pelješ po avtocesti.....

Meni Clio DCI pije pri hitrosti vse kaj je nad 130 več kot pa v mestu. Pri AXu dizlu je ta meja 120 km/h


Mogoče ti bo kaj pomagalo. Uno Turbo ima precej podobno porabo kot petka Turbo. Meni je uno porabil okoli 8-9 litrov. Ko se je pa moja punca vozla z njim v službo je trošil 7.

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 10:56 am
Napisal/-a Pugi
Imam kolega z uno turbotom in mu pije krepko cez 10, vrjetno tud zarad stila voznje - torej ni problema.

Vecina evropskih avtov pije na hitrostih nad 110, 120 km/h vec kot v mestih. Pri meni pri 130 pije tocno tolk kot je po normah v mestu - 8 pa se mal. na 150 je ze blizu 10, 11... Potem pa vse tja do polnega gasa, ko pri 200, 210km/h pije okol 19, 20 litrov po bordcompu.

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 11:57 am
Napisal/-a mloncar
jst ti porabo pri GTT takole razlagam (glede na post, ki ga je nebivedu napisu).. ..pri umirjeni mestni vožnji pri tem avtu turbina ne dela veliko (npr če se voziš do 2,5k RPM) in zato ne pije velik, na avtocesti pa pri hitrosti 130km/h ali več (to je rečmo med 3 in 4k RPM), kjer turbina že fila z določenim boostom in zaradi tega ker pride v cilinder več lufta, je tudi poraba večja!

lahk, de se motim, kej več bojo stručkoti povedal!

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 12:02 pm
Napisal/-a nebivedu
mloncar je napisal/-a:jst ti porabo pri GTT takole razlagam (glede na post, ki ga je nebivedu napisu).. ..pri umirjeni mestni vožnji pri tem avtu turbina ne dela veliko (npr če se voziš do 2,5k RPM) in zato ne pije velik, na avtocesti pa pri hitrosti 130km/h ali več (to je rečmo med 3 in 4k RPM), kjer turbina že fila z določenim boostom in zaradi tega ker pride v cilinder več lufta, je tudi poraba večja!

lahk, de se motim, kej več bojo stručkoti povedal!


Nč se ne motiš - če boš po avtocesti vozu do 2500 obratov, turbina ne bo delala in boš mel porabo od 5,5 do 6 litrov, če boš pa mal pohodu, boš mel pa takoj 10 litrov porabe. Po mestu pa od križišča do križišča če ne potegneš ampak voziš brez turbine ni taka silna poraba.

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 12:06 pm
Napisal/-a Pugi
Tocno tako - pod delovanjem turbine ti bo kuril tocno tolk kot bi kuril z 1.4 motorjem.

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 12:16 pm
Napisal/-a nebivedu
Pug! je napisal/-a:Tocno tako - pod delovanjem turbine ti bo kuril tocno tolk kot bi kuril z 1.4 motorjem.


Manj, ker brez turbine ima zelo majhno kompresijo 7,8:1 tko da se obnaša mašina kot 1.1 ali pa še slabše. Jst sm če sem vozil brez turbine imel porabo 6 litrov - vemo pa da ima petka 1.4 porabo od 8 naprej.

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 3:15 pm
Napisal/-a Nejko87
zakwa nima take kompresije kot nawadna 1.4?

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 3:22 pm
Napisal/-a Pugi
Nejko87 je napisal/-a:zakwa nima take kompresije kot nawadna 1.4?


Turbinski motorji majo manjso kompresijo, edino mogoce so izjeme novi modeli s FSI, kjer so kompresije ze blizu 10 in cez. Golf mislim da ma 10.5

Objavljeno: Pe dec 03, 2004 4:18 pm
Napisal/-a mloncar
manjša kot je kompresija, več zraka lahko v cilinder "spustiš" in posldeično gre tudi več bencina, kar pomeni večja moč - in da je vse skupaj v mejah normale (oz da se vse skupaj ne pregreva)!

če imaš večjo kompresijo in poveča pritisk turbine (posledično se poveča tudi pretok zraka), potem lahko pride do klenkanja (prehiter vžig zmesi zrak/bencin).. ..ta problem pa odpraviš z manjšanjem kompresije!