Stran 1 od 2
varna vožnja v zimskih razmerah
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 7:11 pm
Napisal/-a pilgrim
Spoštovani,
kot povprečen družinski voznik želim varno voziti familijo sem in tja, tudi v zimskih razmerah, vsak dan 25 km, po slabo spluženem asfaltu, v klanec ali dva - ne pa zunaj asfaltnih cest.
Bi mi 4x4 izdatno pomagal (forester, legacy ali kaj takega) ali je dovolj avto s sprednim pogonom, z dobrimi gumami in ESP (npr. volvo v50)?
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 7:19 pm
Napisal/-a lisko
kok ti bo kaj pomagal ti bojo drugi povedal sam prosim vas v štartu že da tema ostane na nivoju jasno okol tega?
Kot drugo pa..... če voziš po pameti lahk prideš z jugičem dlje kot pa z nekim oh in sploh terencem.... veš kaj mislim a ne?
Po pameti pa ni važn kak avto maš... jaz najraj vozim u snegu in ledu.... pa do zdej (tok tok ) še nobene nesreče zarad poledice ali pa zimskih razmer.
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 7:20 pm
Napisal/-a INFINITI
"dovolj" je že prvi pogon, vendar se 4x4 nebi branil v teh vremenskih razmerah in stanju na cestišču. Če pa imaš še kaki TCS, ESP, VDC pa si še toliko bolj varen in brez skrbi
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 7:27 pm
Napisal/-a GorazdO
1. avto s sprednjim pogonom, z dobrimi gumami in s pametno glavo navadno prileze dovolj daleč;
2. 4WD (po izkušnjah) prileze dlje... pride prav - ko razmere niso "normalne"; v teh primerih navadno pride prav še reduktor in zapore/e diferenciala/ov
3. pri znucaniih gumah in pretiravanju ti tudi 4WD in elektronika ne pomagata;
za vožnjo po spluženih cestah (normalne razmere) je dovolj prvo.
da ne bo nesporazumov: 4WD se pozna tudi na suhi cesti, a pride do izraza šele, ko vožnja ni več "normalna vožnja";

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 8:04 pm
Napisal/-a exclusive
Legacy rules!
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 8:09 pm
Napisal/-a pilgrim
pametna glava že, vendar ni dovolj samo ena. Varnost je odvisna tudi od drugih voznikov.
sicer pa, hvala za odgovore. Glede na precej višje cene avtomobilov z 4WD, zime z manj snega in glede na to da z avtom ne nameravam zapuščati cest, bo najverjetneje sprednji pogon OK. Nisem pa še ziher...
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 8:11 pm
Napisal/-a menjekul
pa kupi kako leto dve rabljenega

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 8:17 pm
Napisal/-a pilgrim
no to vsekakor
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 8:36 pm
Napisal/-a monster_d
lisko je napisal/-a:če voziš po pameti lahk prideš z jugičem dlje kot pa z .
U pm... spet jugic
Ma sej ti je napol oprosceno ker ga mi mores sraufat pa drugo neznas povedat.

:P
Drugac pa voznja pozim se nikol ni bla kaj prevec varna, zaradi slabe vidljivosti, poledenelega cestisca itd.
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 8:44 pm
Napisal/-a Rjuhar
Po nekih raziskavah ADAC, povprecen voznik "rabi" avto s 4wd 2-3 dni letno. Za razliko, ki je v kupnini, pa si lahko mirne duse privosci taxi, pa se mu ostane za kak rabljen manjsi avto...
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 9:56 pm
Napisal/-a pilgrim
no, to - glede ADACove uporabe 4wd pri vsakdanjih voznikih - je vsekakor res in močan argument za premisliti...
by the way, kateri avtomobili bi priporočili na splošno - ne samo v zimskih razmerah -, če:
- je varnost na prvem mestu
- naj služi štiričlanski družini z dvema majhnima otrokoma
- se ne divja
- se rado sedi malo višje (nas je scenic razvadil)
- se vsak dan spopada z mestnim parkirnim kaosom (dolžina!)
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 10:15 pm
Napisal/-a Slide
Res je...povprečen voznik bo čisto zadovoljen z sprednjim pogonom in dobrimi zimskimi/letnimi gumami praktično čez celo leto! Ceste se dandanes plužijo precej sprotno in tudi solijo skratka svega in svašta je, pa tudi podvozja so v današnjih časih dovolj izpopolnjena, da voznika ne presenečajo...skratka so resnično skoraj vsa 99% nastavljena na varnost in ne športno zahtevnost.
Vendar, pa je tu lahko en catch...nekateri se morda ne boste strinjali, ampak...
Pri 4-pogonu ni toliko tisto koliko daleč prideš, ampak takoj ko razmere pod kolesi niso idealne, je 4-pogon v smislu varnosti daleč pred 2-kolesnim, pa naj bo to sprednji ali zadnji. Pod neidealne razmere je treba šteti ne samo sneg in brezpotja ampak tudi mokroto, spolzek asfalt, pesek na cestišču ali listje "skrito" za ovinkom...To so vrline, ki jih štirikolesno gnani avtomobili premagujejo brez težav in stresa za voznika, saj se peljejo po tračnicah...In tukaj nimam niti najmanj v mislih divjanja, ampak čisto običajna presenečenja na cestah, s katerimi se srečujemo vozniki!
Ne vem sicer, za koliko denarja kupuješ avtomobil, ampak moja izbira bi bila(če so ti očitno všeč 4pogonci) Subaru Legacy Outback...rabljen ali nov, ima vrhunski 4kolesni pogon, je nasajen nekoliko višje, prostora v njem je za odmet ima stabilnostno elektroniko le za gužvo je nekoliko velik...ponuja pa obilo luksuza, opreme in udobja
Seveda je izbira tvoja
LP, Slide
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 10:28 pm
Napisal/-a pilgrim
Subaru Legacy Outback - se strinjam, vendar cena!!!
Kaj pa navaden Legacy, motor in pogon je enak, cena pa - novega - za vsaj 1,5M prijaznejša?
Ali pa Forester?
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 10:30 pm
Napisal/-a menjekul
najbolje da kar greš do interservice-a (in drugih) pa se v vsakega subarujčka vsedeš (tudi kakega hujšega, če majo -za gušt kajpak :P ) potem boš sam najbolje videl kaj ti najbolj ugaja, od izgleda, do cene, do porabe,...
Objavljeno: Po dec 06, 2004 1:24 am
Napisal/-a GorazdO
ma tole s parkiranjem je samo "fama" - jest zmeraj dobim parkirplac v mestu (kasneje sicer še "obvestilo redarstva"

); dolžina avta v 90% ni problem...
subaru je ok, nimam kej rečt; sam je naš trg glede Subarujev precej skop (premalo avtomobilov se prodaja - vsi jih zvozijo do konca); občasno se kej pametnega najde, a si je treba vzeti čas; poglej še druge znamke (audi,...)
Objavljeno: Po dec 06, 2004 1:29 am
Napisal/-a daewoo_rugby
ja just tud nimam problema s parkiranjem, pa mam karavana, mislm, da uni k to govorijo, se bojijo parkirat rikverc bočno, ker ne znajo oz. ne upajo, sm že v tako lukno parkiru, ko so mi rekl, da ga nikol not ne spravm, no zmotil so se. Jst lepo pogledam kolk je placa, vem kolk je moj avto dolg in gremo.
lpb

Objavljeno: Po dec 06, 2004 1:41 am
Napisal/-a INFINITI
Slide je napisal/-a:Res je...povprečen voznik bo čisto zadovoljen z sprednjim pogonom in dobrimi zimskimi/letnimi gumami praktično čez celo leto! Ceste se dandanes plužijo precej sprotno in tudi solijo skratka svega in svašta je, pa tudi podvozja so v današnjih časih dovolj izpopolnjena, da voznika ne presenečajo...skratka so resnično skoraj vsa 99% nastavljena na varnost in ne športno zahtevnost.
Vendar, pa je tu lahko en catch...nekateri se morda ne boste strinjali, ampak...
Pri 4-pogonu ni toliko tisto koliko daleč prideš, ampak takoj ko razmere pod kolesi niso idealne, je 4-pogon v smislu varnosti daleč pred 2-kolesnim, pa naj bo to sprednji ali zadnji. Pod neidealne razmere je treba šteti ne samo sneg in brezpotja ampak tudi mokroto, spolzek asfalt, pesek na cestišču ali listje "skrito" za ovinkom...To so vrline, ki jih štirikolesno gnani avtomobili premagujejo brez težav in stresa za voznika, saj se peljejo po tračnicah...In tukaj nimam niti najmanj v mislih divjanja, ampak čisto običajna presenečenja na cestah, s katerimi se srečujemo vozniki!
Toćno tako -zato tista o 2-3 dneh uporabnosti odpade in pogori po celi črti, gre za varnost naploh ne pa samo "ali bo avto lahko speljal na klancu"
Ne vem sicer, za koliko denarja kupuješ avtomobil, ampak moja izbira bi bila(če so ti očitno všeč 4pogonci) Subaru Legacy Outback...rabljen ali nov, ima vrhunski 4kolesni pogon, je nasajen nekoliko višje, prostora v njem je za odmet ima stabilnostno elektroniko le za gužvo je nekoliko velik...ponuja pa obilo luksuza, opreme in udobja
Seveda je izbira tvoja
LP, Slide
Absolutno se strinjam - zato tista trditev o uporabnost 4x4 le 2-3 dni na leto pogori po celi črti
Objavljeno: Po dec 06, 2004 4:27 am
Napisal/-a lisko
monster_d je napisal/-a:lisko je napisal/-a:če voziš po pameti lahk prideš z jugičem dlje kot pa z .
U pm... spet jugic
Ma sej ti je napol oprosceno ker ga mi mores sraufat pa drugo neznas povedat.

:P
Drugac pa voznja pozim se nikol ni bla kaj prevec varna, zaradi slabe vidljivosti, poledenelega cestisca itd.
Dej mi jugiča pozim u roke...... u zasneženih razmerah..... pa boš vidu kaj dela jugič in sprednji pogon in pa lisko za volanom :P
Objavljeno: Po dec 06, 2004 4:29 am
Napisal/-a lisko
pilgrim je napisal/-a:pametna glava že, vendar ni dovolj samo ena. Varnost je odvisna tudi od drugih voznikov.
...
Pametno glavo nisem mislu sam kot počasno in varno vožnjo..... ampak tudi predvidevanja... opazovanje prometa.... ko nekoga "prebereš" kaj bo nardil....
No nem ti solil pameti sam da veš zakaj se gre.

Izkušenj pa mislim da tudi maš dovolj.
Objavljeno: Po dec 06, 2004 7:03 am
Napisal/-a Mrcina
pilgrim je napisal/-a:no, to - glede ADACove uporabe 4wd pri vsakdanjih voznikih - je vsekakor res in močan argument za premisliti...
by the way, kateri avtomobili bi priporočili na splošno - ne samo v zimskih razmerah -, če:
- je varnost na prvem mestu
- naj služi štiričlanski družini z dvema majhnima otrokoma
- se ne divja
- se rado sedi malo višje (nas je scenic razvadil)
- se vsak dan spopada z mestnim parkirnim kaosom (dolžina!)
Hehe, kangoo seveda... 4x4, velik je, visok, divjat ne moreš, dolg pa tudi ni...
LP Mrcina