Stran 1 od 2

KER AVTO IMA DOBR PLEH?

Objavljeno: Po dec 06, 2004 12:51 am
Napisal/-a imilet1
LP
A kdo ve ker avto je znan po tem da ima trd pleh, vem da to ob nesreci ni OK ampak vseeno....

npr. k so delal test z golfom2 in golfom5 pri 20 km/h v steno je mel golf2 totalko, un pa sam mal blatnike zvite...

volvo, samara???

Objavljeno: Po dec 06, 2004 12:55 am
Napisal/-a TITan
Po mojih sedanjih izkušnjah (vrtanje v pleh in lomlenje luknje vn) gre nekako tko (najmehkejši do najtrši):

japonci, francozi (tanek pleh), nemci, skandinavci.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 1:04 am
Napisal/-a daewoo_rugby
VOLVO definitivno, se je kolega zaletu v znak, pa je prelomu štango, ni mel nč razbit nč, sam uničl mu je avto, ker je spodn del zlomlenga znaka podn uniču. Drgač pleh in vse pa nč skrivln nč.

lpb :)

Objavljeno: Po dec 06, 2004 2:24 am
Napisal/-a Airborne
Ja ne boste verjel moj kolega isto, prejšn teden gre vzratno, se zabije v železno štango zabetonirano(ulična svetilka), in jo zruva tolk da se je nagnila skor do padca, gremo pogledat avto in na odbijaču samo ena praska. Vsi k smo bli tam nismo mogl verjet ,se je pa tut neki časa nazaj isto vzratno v drevo butnu pa se mu tut nč ne pozna :shock: Samo tuki nima veze pleh, ampak odbijači ki naj bi pri Volvu brez posledic vzdrćali trk do 5km/h, gre se pa za Volvo s40 letnik2003.
l.p.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 2:31 am
Napisal/-a Pugi
Večina sodobnih avtomobilov, med drugim tudi ta volvo in peugeot 307 in megane 2 in opel astra itd. so narejeni tako, da zdržijo zalet s 5km/h brez posledic... Fora je v močnih plastičnih blatnikih in odbijačih Tu se zadeva ne deformira trajno, ampak se upogne in spet nazaj skoči, pri tem pa absorbira energijo.


Včasih je šel tak avto na klepanje.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 2:34 am
Napisal/-a amater
volvo je zelo varen avto, sicer je pa tud od velikosti (teže) avta odvisn.
sem pa mel enkrat čudno izkušnjo, v mojo diano oduzad prleti yugo, men skor nič
yugo pa masko luči havbo, je važn tud kakšn je karambol.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 4:19 am
Napisal/-a lisko
Pug! je napisal/-a:Večina sodobnih avtomobilov, med drugim tudi ta volvo in peugeot 307 in megane 2 in opel astra itd. so narejeni tako, da zdržijo zalet s 5km/h brez posledic... Fora je v močnih plastičnih blatnikih in odbijačih Tu se zadeva ne deformira trajno, ampak se upogne in spet nazaj skoči, pri tem pa absorbira energijo.


Včasih je šel tak avto na klepanje.


Tole da včasih bi šel tak avto na klepanje.....Kak dolg jaz spremljam avtomobile mi je znano da že od vsega začetka so bli avti tko narjen da s 5km/h bi naj vsak avto zdržu brez trajnih posledic.Ne bom pa trdil da drži kot pribito.
Ampak sem pa (po nesreč pa tud mal za hec včasih) tole sprobal ali pa bil poleg.
Prva fora je bla ko smo mel še samaro.... je fotrer pelu rikverc iz garaže pa bum u stebriček ograje.... avto nil stebriček pa zruval iz zemlje :shock:
Pol je dedek s petko u garaži pozabu u prvi pa je pod štangasom spustu kuplungo (1.4 motor) in je avtek skoču u steno..... avtko nič.
Kolega je z jugičem rikverc (pa krepko prek 5km/h) butno u korito za rože (betonsko) avtku nič.... koritu premaknilo za dobre 20 cm :shock:
Men se je lani mulo vzad u petko zaletu (fora pri speljevanju kao jaz hotu spelet mulo gledal stran in ni vidu da sem jaz se ustavo ker sem en avtek spregledu) nobenmu nič... avtek je krepko prestavlo zružlo pa tud tko da sem mislu da pol avta manjka... pa še vrat me je bolel pol...
Pred časom sem s petko eno sušico podrl..... pa tud brez posledic....
Do 5km/h bi naj zdržali vsi avtki nekak brez posledic.... Je pa dost odvisn od trka.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 10:57 am
Napisal/-a speedfight
[quote="Pug!"]Večina sodobnih avtomobilov, med drugim tudi ta volvo in peugeot 307 in megane 2 in opel astra itd. so narejeni tako, da zdržijo zalet s 5km/h brez posledic... Fora je v močnih plastičnih blatnikih in odbijačih Tu se zadeva ne deformira trajno, ampak se upogne in spet nazaj skoči, pri tem pa absorbira energijo.


si mislil rečt elastična deformacija!!! to je to

Objavljeno: Po dec 06, 2004 11:01 am
Napisal/-a Slide
Wartburg :D

Objavljeno: Po dec 06, 2004 11:09 am
Napisal/-a exclusive
Po mojih informacijah je to Saab in Volvo. Zelo pa so bili (vsaj včasih) trdna ameriška vozila.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 11:27 am
Napisal/-a PiLLLe
Volgaaaaaa :P :D

Lp PiLLLe

Objavljeno: Po dec 06, 2004 11:41 am
Napisal/-a Tomaz40
Serviser za Volvote je men reku, da kleparja spraviš ob živce, če mu daš zvit odbijač od Volva 244 za poklepat. Baje da je tko preklet trd da ga tut bog ne zravna več nazaj.

Drugače pa je serviser rekel tudi, da se je pred kakimi 10 oz 15 leti, zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena Volvo 244 in TAm, ki ga imajo cestarji. Zaletela sta se čelno, Volvo je bil močno zdelan ampak ni bil totalka, TAMček pa je odbilo dol s cestišča na travnik, kjer je obležal - totalka. :D

Objavljeno: Po dec 06, 2004 12:05 pm
Napisal/-a tk2398
Men se je lani mulo vzad u petko zaletu (fora pri speljevanju kao jaz hotu spelet mulo gledal stran in ni vidu da sem jaz se ustavo ker sem en avtek spregledu) nobenmu nič... avtek je krepko prestavlo zružlo pa tud tko da sem mislu da pol avta manjka... pa še vrat me je bolel pol...


Tudi meni se je nak jtakega zgodilo (p206), se je eden z p405 ravno na tak nacim zaletel od zadaj v mene. Mojemu avtu nic, oni pa je imel zlomljeno prednjo luc.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 12:07 pm
Napisal/-a tk2398
Men se je lani mulo vzad u petko zaletu (fora pri speljevanju kao jaz hotu spelet mulo gledal stran in ni vidu da sem jaz se ustavo ker sem en avtek spregledu) nobenmu nič... avtek je krepko prestavlo zružlo pa tud tko da sem mislu da pol avta manjka... pa še vrat me je bolel pol...


Tudi meni se je nak jtakega zgodilo (p206), se je eden z p405 ravno na tak nacim zaletel od zadaj v mene. Mojemu avtu nic, oni pa je imel zlomljeno prednjo luc.

si mislil rečt elastična deformacija!!! to je to

:wiihuu :pivo

Objavljeno: Po dec 06, 2004 12:23 pm
Napisal/-a golf_c
T 84..... :twisted:

ja volvo pa saab..........

Objavljeno: Po dec 06, 2004 12:45 pm
Napisal/-a ahiM
Subaru Leone... O tem bi znal vec povedat g. Nebivedu 8).

Objavljeno: Po dec 06, 2004 1:07 pm
Napisal/-a mistervegas
volvo mislim 1,1mm potem pa vw 0,7 če se ne motim

obstaja neki video stari volvo in mislim da bmw frontal crash, morem pobrskat disk

Objavljeno: Po dec 06, 2004 4:07 pm
Napisal/-a nebivedu
mistervegas je napisal/-a:volvo mislim 1,1mm potem pa vw 0,7 če se ne motim

obstaja neki video stari volvo in mislim da bmw frontal crash, morem pobrskat disk


Kar se tiče debeline pleha je prvi definitivno saab z 1.8 mm plehom na ključnih in bolj izpostavljenih delih avtomobila in 1.3 na ostalih delih, sledita mu volvo z 1.1 na ključnih in 0,8 na ostalih delih in VW z 0,7 povsod. Stari japonci(vsaj subaru do leta 1986) so nekje med saabom in volvotom, kasnejši od letnika 1986 pa imajo 0,7 na ključnih in 0,5 drugje.

Glede subaru leone - v sloveniji in tudi drugod po evropi so te avtomobile vozili predvsem policaji, zaradi njegove trdote že v originalu, brez kakršnihkoli predelav in zaradi vzdržljivosti, čeprav so slovenski policaji večinoma tem avtomobilom mašine menjali že pri 90.000km. Pa še to čisto po neumnosti - subarujeva boxer mašina se dobro maže šele nad 1500 obrati, če pa ti z avtom stojiš in ti avto laufa od 500 do 750 obratov, se pa ne maže več dost in počasi se mašina uničuje. Avto je vzdržljiv, pa tut deli so trpežni - sam sem delal res štale z avtom, preden sem uspel odlomit en vijak na roki kolesa. Niti skakanje čez robnike ni polomilo tega vijaka, niti skakanje čez kupe peska pri 70km/h. za popravilo sem rabil pa 10 minut.

Objavljeno: Po dec 06, 2004 4:29 pm
Napisal/-a imilet1
za volvote se itak ve da so k stena...

Objavljeno: Po dec 06, 2004 5:24 pm
Napisal/-a Gost
Lagune imajo mehek pleh.